באיזו אסטרטגיה הכי כדאי לפעול בתיק גירושין?

באיזו אסטרטגיה הכי כדאי לפעול בתיק גירושין? – הליך גירושין הוא אף פעם לא עניין נוח ונעים אבל עם תבונה וידע מקדים אפשר להצליח.

קבלו טיפ מעו"ד רן רייכמן: 1904127_657912654250853_726233992_n

לאחר בחירת עו"ד משפחה העוסק בגירושין יש להחליט בראש ובראשונה על האסטרטגיה בכל הקשור לפתיחת תיק גירושין, אם בכלל. האם להגיש תביעת גירושין או תביעה לשלום בית? לאיזו ערכאה משפטית לפנות מבין השתיים המוסמכות לדון בגירושין ובכרוך לו בישראל: בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה, כאשר לכל ערכאה יתרונות וחסרונות ביחס לשנייה.

יחד עם זאת יש להחליט אם להגיש את כל התביעות בערכאה אחת או לפצל ביניהן: חלק מהן להגיש בבית הדין הרבני וחלק לבית המשפט לענייני משפחה. עורך דין גירושין מטפל בדרך כלל בתהליך הגירושין מתחילתו – בחירת הערכאה השיפוטית והגשת תביעה לגירושין (או תביעות אחרות), ועד סופו – חתימה על הסכם גירושין. ההסכם הוא מעין הוא חוזה בעל תוקף משפטי המכיל את כל ההבנות אליהן הגיעו בני הזוג במהלך הדרך. הסכם גירושין כולל בין היתר את גובה המזונות, משמורת על הילדים, הסדרי ראייה של הילדים על ידי הצד הנגדי, חלוקת רכוש וממון ונושאים נוספים.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: