כיצד אפשר לנסות למזער את הפגיעה בילדים בהליכי קביעת משמורת?

משמורת משותפת כיצד אפשר לנסות למזער את הפגיעה בילדים בהליכי קביעת משמורת? – בדרך כלל כאשר הורים מגיעים למצב בו הם מחליטים להתגרש, הם עושים זאת לטובת המשפחה ולטובת חיים טובים יותר להם ולילדיהם. לעתים קרובות, ילדים רואים את הגירושין כאקט של דחייה והם אינם מעוניינים בפרידת ההורים, גם במקרים שבהם הם נחשפים לעימותים הכוללים אלימות.

לגירושין השפעות מרחיקות לכת על התפתחותם של הילדים. חשוב להבין שהילדים מבינים היטב מה קורה ויש צורך להיות קשובים לשאלותיהם ולגלות רגישות. עניין מרכזי שיעסיק את הילדים (ולא פחות את ההורים) הנו משמורת הילדים, המהווה את ההסדר המשפטי הקובע מי יהיה ההורה שאצלו הם יבלו את מרבית זמנם.

כיום גברים רבים נוטים לגלות עניין רב בגידול הילדים ומעוניינים במשמורת חלקית או מלאה עליהם (כיום מתגברת הפסיקה בעניין משמורת משותפת). התנהלות משפטית נכונה בעזרת עו"ד משפחה תוכל לקדם החלטה בעניין שתשרת נכונה את האינטרסים של הילדים, במיוחד כשהסכסוך נעשה מכוער.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: