מהם היתרונות בהליך גישור זוגי?

גישור משפחתי - יתרונות רבים
גישור משפחתי – יתרונות רבים

מהם היתרונות בהליך גישור זוגי? – גישור בין בני זוג הוא הליך שמבוצע מחוץ לכותלי בית המשפט ולא כולל את הביורוקרטיה המשפטית הידועה בתיקי משפחה. כידוע, תיקים אלו בבית המשפט עלולים להתארך מאוד, עד לרמה של מספר חודשים או שנים. בנוסף, הליכים אלו גובים, לא אחת, מחיר נפשי מהצדדים ומהיקרים להם מכל – ילדיהם. גישור באמצעות מחלקת הגישור שבמשרד עו"ד משפחה רן רייכמן, מאפשרת לצדדים ליהנות ממספר יתרונות, לדוגמא:

  • חיסכון במשאבים רבים ובזמן יקר – כאמור, הליכים משפטיים עלולים לארוך שנים במקרים מסוימים, והם אינם זולים. גישור חוסך את הזמן והמשאבים הללו.
  • הקשבה ותקשורת בין בני הזוג – המגשר הוא מתווך בין בני הזוג ושניהם מובלים על ידו למצב שבו הם צריכים להקשיב זה לזו. זאת בניגוד לסכסוכי גירושין קשים שבהם הצדדים לא מתקשרים כראוי.
  • היעדר העוינות – שני הצדדים הניצים בסכסוכי גירושין בדרך כלל עוינים זה לזה, דבר שעלול להסלים את המצב במהירות. הגישור הוא הפעולה ההפוכה שמצמצמת ואף מונעת את העוינות.
  • לאו דווקא גירושין – זוגות רבים בטוחים שגירושין הוא הדבר הטוב ביותר עבורם ובוחרים בכך, מבלי לחשוב יותר מדי. גישור יבדוק מה הסיבות לאי ההסכמה בין בני הזוג ויוביל אותם לדבר עליהן. זהו במקרים רבים המפתח לפתרון שאינו נחשב ל'פירוק החבילה'.

מעבר לעמוד שאלות ותשובות >>  |  מעבר לעמוד שאלות ותשובות בתחום זה >>

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: