מתוך 'רייכמן ושנירר': מתי להיכנס להריון? על האחריות שבגידול ילדים

מתי להיכנס להריון? על האחריות שבגידול ילדים – אחת המאזינות שעלתה לשידור בתכנית 'רייכמן ושנירר' היא שירלי, בת 26 שהתחתנה לפני מספר חודשים, ומרגישה לחץ מהסביבה לגבי עיתוי הכניסה להריון. שאלתה של שירלי היא מהו הזמן הנכון להיכנס להריון, במיוחד לאור העובדה שהיא נמצאת בתחילת הקריירה שלה.
"התשובה היא אישית מאוד. את צעירה מאוד ועדיין לא התקדמת בקריירה שלך", הסביר עו"ד משפחה רן רייכמן. "עליכם לשאול אם תהיה אפשרות כלכלית להביא ילד לעולם". המאזינה טענה שמבחינה כלכלית, אין זה הזמן הנכון לדעתה.
בהמשך הסביר עו"ד משפחה רייכמן: "את ובעלך תצטרכו לגדל את הילדים ולכם יהיו החובות כלפיהם, ולא כל מי שתוהה מדוע לא נכנסת להריון. לא מדובר במתנה שניתן להחזיר לחנות – זוהי אחריות גדולה מאוד, אחריות לחיים אחרים. סוגיית הבשלות היא סוגיה חשובה ואקוטית. אחד הדברים שמפריעים לי הוא שאין 'בית ספר להורות' בחוק בישראל. לעתים בני זוג מביאים ילדים בזמן הלא נכון. הילדים מגיעים למערכת הזוגית בתקופה לא מתאימה, בני הזוג לא התקדמו והתפתחו בעצמם, ומערכת היחסים שלהם מתחילה להיכנס למצב סוער".
"העצה שלי היא קודם כל לבסס את הזוגיות, להתחזק ברמה האישית והמקצועית כל אחד מכם, וכשאתם מוכנים – לצאת למסע המשותף", סיכם עו"ד רייכמן.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: