בקשה ליישוב סכסוך

למאבקים בין בני זוג יכולה להיות השפעה משמעותית על בני המשפחה כולה. זוהי הסיבה שבגללה ישנה חשיבות ליישוב הסכסוך בצורה המהירה ביותר. הסכסוך השכיח ביותר בין בני זוג קשור כמובן להליך גירושין שלרוב גורם להוצאת הכביסה המלוכלכת. בקשה ליישוב סכסוך היא הדרך האידיאלית ליישב את הבעיות השונות בין בני הזוג. השאיפה היא להביא את בני הזוג להליך הידברות מסוים, שיכול לחסוך פרוצדורת משפטיות מתישות. לא משנה איך תסתכלו על זה, אף אחד מבני הזוג לא ירצה להיכנס להליך משפטי מעייף. האפשרות ליישוב סכסוכים אידיאלית עבור בני זוג, אך היא מיועדת עבור כל בני המשפחה. כל סכסוך נועד לפתרון, הכל תלוי באדם שיהיה אחראי על ביצוע הפעולות השונות ליישובו. מעוניינים לקבל ייעוץ טרם יישוב סכסוך זוגי או משפחתי? המשרד שלנו מתמחה ביישוב סכסוכים, השאירו לנו את פרטיכם ונדאג לחזור אליכם בהקדם!

מהי בקשה ליישוב סכסוך?

ככל הנראה עולות לכם לראש לא מעט מחשבות כאשר אתם שומעים את המונח הזה. בני זוג שנמצאים על סף גירושין רוצים לעשות הכל על מנת לסיים את ההליך במהירות. בקשה ליישוב סכסוך היא בקשה שאותה מגישים בני הזוג או בני משפחה שנמצאים בסכסוך. הבקשה נועדה על מנת למנוע את הצורך להגיע אל בית המשפט, ולהיכנס למלחמות מעייפות. השאיפה היא להגיע להסכמה שתהיה מקובלת על כל המעורבים, ובכך לאפשר לכל אחד לפתוח דף חדש. המעורבים בסכסוך יגיעו למספר פגישות עם אנשי מקצוע מנוסים שקשורים למהות הסכסוך. רק במקרה שבו הצדדים לא יגיעו להסכמה, הסכסוך יגיע אל כותלי בית המשפט. אך כמובן שהשאיפה של כל הנוכחים תהיה לנסות לסיים את הסכסוך בהקדם האפשרי.

יצירת דיאלוג בין בני הזוג

ישנם בני זוג שלא מבינים עד כמה בקשה ליישוב סכסוך היא קריטית. מדובר על ההזדמנות האחרונה ליצור דיאלוג בריא בין בני הזוג. בהזדמנות הזאת ניתן יהיה לראות כי הפערים בניהם לא כל כך גדולים כפי שהיה נראה. כאשר כל אחד מבני הזוג נעול בדעותיו שלו, יהיה מאוד קשה להגיע לעמק השווה. אך כאשר ישנה הידברות, אפילו אם מדובר על הידברות קטנה, השמיים הם הגבול. החיסכון של דיונים מעייפים בכותלי בית המשפט מהווים ניצחון עבור בני הזוג עצמם. כל אחד מהם יכול מאותו הרגע לפתוח דף חדש, כאשר לא נשאר דם רע בין הצדדים.

האם בקשה ליישוב סכסוך היא חובה?

נכון להיום החוק מחייב את בני הזוג להידבר בניהם לפני שהם פונים לבית המשפט. רק לאחר שבית המשפט רואה כי בני הזוג לא הגיעו להסכמה, הוא יהיה מסוגל להתערב. מרגע הגשת בקשה לפתרון סכסוך, ההליך המשפטי בין בני הזוג ידחה לתקופה של בין 45 עד 60 ימים. המטרה בעיכוב היא לאפשר לבני הזוג להידבר בצורה אמיתית וכנה על מנת להגיע לפתרון. כך יהיה להם מספר שבועות של שקט על מנת לנסות למצוא את הפתרונות הנכונים. נדגיש כי הליך יישוב סכסוכים נועד על מנת לרצות את שני הצדדים ולא רק אחד מהם. המטרה היא שכל אחד מהצדדים יקבל את הדברים שהוא מעוניין בהם מבלי לפגוע בצד השני.

כיצד פותחים תיק ליישוב סכסוך?

כמובן שתוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בתחום. את התיק ליישוב הסכסוך צריך לפתוח במזכירות של בית המשפט לענייני משפחה או של בית הדין הרבני. ישנו טופס ייעודי שנועד בדיוק למקרה מהסוג הזה, שימו לב היטב איזה טופס מביאים לכם. פתיחת תיק ליישוב סכסוך כרוכה באגרה של 100 ₪ אותה הינכם נדרשים לשלם. כמובן שאת התשלום צריך לעשות מיד עם פתיחת התיק, רק כך יהיה ניתן להתקדם. כמובן שעורך דין המתמחה בנושא של בקשה ליישוב סכסוך יוכל לסייע לכם. הוא יכול לפתוח עבורכם את התיק בבית המשפט או בבית הדין הרבני. הכי חשוב שתעשו זאת בהקדם על מנת שיהיה אפשר לפתור את הסכסוך בהקדם. הרי מי כמוכם יודע כי סכסוכים שלא נפתרים במהרה עלולים להפוך להיות קשים הרבה יותר.

האם ניתן להגיע לפגישות עם עורך דין?

תזכרו תמיד כי בקשה ליישוב סכסוך נועדה על מנת להביא את הצדדים לפתרון הבעיות. ישנם מקרים שבהם כניסתם של עורכי דין לתמונה עשויה להיראות כאיום כלפי הצד השני. מהסיבה הזאת בפגישה הראשונה אין אפשרות להכניס עורכי דין או אנשים אחרים שאינם קשורים לסכסוך. רק הצדדים המעורבים בסכסוך באופן ישיר יוכלו להיכנס אל הפגישה הספציפית הזאת. החל מהפגישה השנייה יהיה ניתן להיכנס עם עורך דין על מנת לנסות לבנות הסכם שמטיב עם כל הצדדים. אם החלטתם להגיע עם עורך דין לפגישת מהו"ת, אנו מציעים ליידע את הצד השני. כל מהלך שתבצעו על דעת עצמכם עלול להתפרש כבעייתי עבור האדם השני שמעורב בסכסוך.

מדוע צריך להתייעץ עם עורך דין?

הליכי גירושין מצריכים היערכות מתאימה של כל אחד מבני הזוג. לאחר אותה בקשה ליישוב סכסוך, תרצו לדעת מהי המטרה הסופית שאותה תרצו להשיג. ככל שתגיעו יותר מוכנים לפגישות השונות, כך יהיה אפשר לסיים אותן תוך זמן קצר. בני זוג שלא מגיעים מוכנים, ימצאו את עצמם פורסים את הפגישות על פני חודשים ארוכים. לכן ישנה חשיבות להתייעץ עם עורך דין על מנת שתוכלו להבין לאן מועדות פניכם. עורך דין מנוסה ילווה אתכם לכל אורך תקופת יישוב הסכסוך וניהול משא ומתן. גם אם אתם נכנסים להליך של יישוב סכסוך, אסור לכם להתפשר על הדברים שחשובים לכם. ביחד עם עורך דין מנוסה תוכלו להראות כי אתם תדאגו להשיג את המטרות הרצויות.

יישוב סכסוך – היום שאחרי

מה קורה ביום שאחרי יישוב הסכסוך? זה מאוד תלוי מה יהיו התוצאות שלו. אם בני הזוג הגיעו להסדר מסוים, ניתן יהיה להאריך את העיכוב בהליכים המשפטיים. בני הזוג יוכלו לפנות אל עורך דין מנוסה שיבנה בניהם הסכם קביל בבית משפט. במקרה שבו בני הזוג לא הצליחו ליישב את הסכסוך, ההליך עובר אל פתחו של בית המשפט. בית המשפט הוא זה שיקבע כיצד יראה ההסכם בין בני הזוג. אך כל זה יקרה אחרי בקשה ליישוב סכסוך, ואחרי שניסיתם להגיע להסדר בצורה טובה. לא כל בני הזוג שעומדים שפתחו של הליך גירושין יצליחו ליישב את הבעיות השונות.

בקשה ליישוב סכסוך? פנו אלינו!

הליך גירושין הוא אף פעם לא דבר רצוי, אך לעיתים הוא מגיע ללא כל ברירה אחרת. בני זוג שלא מסתדרים בניהם מוטב להם לפרק את החבילה, ולנסות לפתוח דף חדש. מעוניינים להגיש בקשה ליישוב סכסוך טרם תחילת הליך משפטי? הגעתם לכתובת הנכונה. המשרד שלנו מתמחה בנושא של יישוב סכסוכים על כל גווניו. אנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך, ונדאג כי תשיגו את המטרות שלכם. מחפשים משרד עורכי דין שמגיע עם קבלות? עד כה למשרדנו יש 93 אחוזי הצלחה בתיקים שונים. רוצים גם אתם לקבל ייעוץ מקצועי? פנו אלינו לפני שיהיה מאוחר מידיי: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: