האם ניתן להכיר בבעלותם של הורים על נכס שנרשם רק על בנם ואשתו לשעבר?

האם ניתן להכיר בבעלותם של הורים על נכס שנרשם רק על בנם ואשתו לשעבר? – בתכנית שאלה משפטית מספר עורך דין משפחה רן רייכמן כי הגיע מקרה מעניין לבית המשפט למשפחה:

הורים רצו לגור ליד בנם, מכרו את דירתם ועברו להתגורר לידו. כעבור זמן מה נולד ילד שלישי לבן וכשהמשפחה המורחבת חיפשה דירה ולא מצאה, היא עברה להתגורר יחד עם ההורים. כעבור שנתיים החליטו כולם לעשות שימוש בתמורה שהייתה לדירה של הבן ולדירה של ההורים ולקנות יחד בית מגורים פרטי משותף, כאשר ההורים יגורו ביחידת דיור. הבית עלה כ-300 אלף דולר ושליש מהדירה מומן באמצעות תמורת המכר של דירת ההורים. אלא שההורים סמכו על בנם ואשתו ולא רשמו הערת אזהרה בטאבו. הבית נרשם על הבן ואשתו.

לאחר מספר שנים היחסים בין הבן ואשתו הידרדרו והאישה החוקית התכחשה לזכות הורים במסגרת חלוקת הרכוש. בית המשפט נדרש לשאלה, האם הכספים שהועברו על ידי ההורים הועברו כמתנה, או שמדובר בהתחייבות של בני הזוג לתת להם שליש מהבית?

מה קבע בית המשפט? צפו:

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: