עו"ד רן רייכמן עם טיפים לגרושים בתקופת החגים

טיפים לגרושים בתקופת החגים -עורך דין גירושין פרסם כתבה באתר NRG על כל הנוגע לגירושין והתמודדות עימם בתקופת החגים. מאבק על בילוי בחגים עם הילדים יכול לפגוע בילדים ועל מנת שהם לא יפגעו מומלץ לגלות גמישות ולקבל החלטות משותפות.

לחצו על מנת לקרוא את הכתבה המקורית
לחצו על מנת לקרוא את הכתבה המקורית

עו"ד משפחה רן רייכמן מסביר כי יש מספר מהלכים שעדיף לעשות כדי למנוע מחלוקות בתקופת החגים. הדבר הראשון הוא לגלות גמישות. כך לדוגמא בתקופת החגים הילדים יותר אצל האבא משום שבמשך השנה הם יותר אצל האימא. יש לזכור כי מתיחות בין ההורים פוגעת בילדים, והתחושה שיכולה להישאר להם היא חגים כמעמסה. חשוב שההורים יאפשרו לילדים לנסוע לחופשות בחגים עם אחד מהם, ולא לגרום לילדים עוול במניעה שכזאת.

עם זאת, מציין עו"ד גירושין רן רייכמן כי אם אין בין ההורים הסכם של הסדרי ראייה בחגים ויש חשש שאחד הצדדים יקבע עובדה ויוציא את הילדים מהארץ, הצד השני יכול לפנות לבית המשפט בבקשה לעיכוב יציאת הילדים מהארץ. בית המשפט במקרה זה, יחייב את ההורה שרוצה לנסוע לחו"ל לספק בטחונות מתאימים להבטחת שובם של הקטינים לארץ.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: