האם עדות דרך הסקייפ קבילה בבית משפט?

sdfdf
לחצו על מנת לקרוא את הכתבה המקורית

האם עדות דרך הסקייפ קבילה בבית משפט? – עו"ד משפחה רן רייכמן ייצג את א' שהתחתנה ברבנות בישראל עם בן זוגה, אך שניהם מתגוררים בצרפת. א' סבלה מהתעללות קשה מצד בעלה ובבואה להתגרש ברבנות בישראל הייתה צריכה לספק ראיות להתעללות זו. בשל העובדה כי מרבית העדים חיים בצרפת, ביקש עו"ד גירושין רן רייכמן כי בית הדין הרבני יאפשר להם להעיד דרך הסקייפ.

למרות שבני הזוג חיים בצרפת הם מחויבים להתגרש בישראל ושם הכחיש הגבר את כל הטענות שהועלו כלפיו וחזר לצרפת. לאחר מספר חודשים, כאשר הוא הגיע לישראל, הוא גילה כי אינו יכול לחזור לצרפת עקב צו עיכוב יציאה מהארץ שהוציאה א', באמצעות עורך דין גירושין רן רייכמן.

"תוכנת הסקייפ החינמית, מאפשרת היוועדות חזותית דרך מחשב, כך שניתן לראות את העדים, לתקשר עמם, לשאול אותם שאלות, לחקור אותם ולשמוע את עדותם, וכל זאת ללא כל פגם", אומר עו"ד רייכמן. בית הדין הרבני בפתח תקווה קיבל את בקשתו של עו"ד רן רייכמן, בתנאי שהעדים יהיו דוברי עברית ובעלי ציוד מתאים לביצוע שיחת סקייפ.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: