איפה מומלץ להגיש תביעה לחלוקת הרכוש?

Errungenschaftsgemeinschaft Comunione dei beni Community property Communaut rduite aux acquts en France איפה מומלץ להגיש תביעה לחלוקת הרכוש? – בעת הסכמי גירושין יש לבחור את הערכאה המתאימה לכל נושא. למעשה הסכמי גירושין נידונים גם בבית המשפט וגם בבית הדין הרבני, כאשר כל סוגיה יכולה להיפתר בדרך אחרת בכל אחת מהערכאות הללו. חלוקת הרכוש המשותף של בני הזוג היא נושא משמעותי מאוד ובחירת הערכאה המשפטית תשפיע במידה ניכרת על אופן החלוקה הסופי של אותו רכוש משותף.

הצעד הראשון יהיה להיוועץ בעו"ד משפחה, מה שישרת את האינטרס שלכם באופן הטוב ביותר. הדעות הרווחות לגבי כך שלא מומלץ לאישה להגיש תביעה בבית הדין הרבני ומנגד, מוטב יהיה לגבר להגיש דווקא בבית הדין הרבני תביעה, היא לא בהכרח נכונה ובמקרים רבים נוהג בית המשפט בניגוד לציפייה הברורה. במקרה של חלוקת הרכוש יש לבחון כל מקרה לגופו על ידי עורך דין המתמחה בענייני גירושין, על מנת להחליט איזה ערכאה תהיה טובה יותר לסוגיית חלוקת הרכוש.

מעבר לעמוד שאלות ותשובות >>  |  מעבר לעמוד שאלות ותשובות בתחום זה >> 

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: