התעשייה הכלכלית של עולם הגירושין

gghg
לחצו על מנת לקרוא את הכתבה המקורית

התעשייה הכלכלית של עולם הגירושין – בכתבה שפורסמה באתר NRG מעריב, נסקרה תמונת המצב העגומה של המתגרשים בישראל וההוצאות הכלכליות הכרוכות בגירושין. עו"ד משפחה רן רייכמן, שהנו מומחה בסוגיית הגירושין מסביר כי פירוק המשפחה מגיע לעתים קרובות לתביעות נזיקין.

על פי החוק, במהלך הנישואים הכל אמור להתחלק שווה בשווה בין בני הזוג, כולל דירה, בית, תכניות חיסכון, פנסיה ועוד. למרות זאת, יש פער משמעותי בין בתי דין רבניים לאזרחיים בכל מה שקשור לאשם בפירוק התא המשפחתי, במיוחד אם הוא בוגד. למשל, ביטול זכויותיה של אישה שבגדה, בפנסיה של בעלה, בבית הדין הרבני, מה שסביר להניח לא היה מתרחש בבית המשפט לענייני משפחה.

עו"ד גירושין מסביר שכבר קיימת פסיקה חדשה שקובעת כי אבות ישלמו פיצוי לילדים אותם נטשו במסגרת הגירושין ולהם גרמו נזק נפשי. בנוסף, ישנם מקרים של פיצוי לאישה על בגידה עבור הנזק הנפשי שיכול להיות מוערך במאות אלפי שקלים. יותר מכך מציין עו"ד גירושין רן רייכמן – לא רחוק היום שבו אישה נבגדת תוכל לתבוע פיצוי כספי מהמאהבת של בעלה.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: