עורכי דין גירושין מקצועיים – המפתח להליך יעיל ומהיר

עורכי דין גירושין מקצועיים – בישראל פועלים כ-40,000 עורכי דין בתחומים שונים כאשר עורכי דין גירושין שייכים לקליקה נפרדת הפועלת בתחום משפטי זה, המצריך טיפול של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. עורכי דין גירושין להבדיל מעורכי דין אחרים, הם עורכי דין המתמחים בדיני הגירושין והמשפחה, אשר צברו כבר ניסיון במהלך עבודתם ופיתחו מיומנות ומומחיות בתחום, המיתרגמות לתוצאות חיוביות בשטח. חשיבות בחירתם של עורכי דין גירושין היא עצומה מאחר והם האחראים הישירים להתנהלות תיק הגירושין בערכאות השונות (בימ"ש לענייני משפחה או ביה"ד הרבני), לכן יש לבחור מתוכם את עורך הדין אשר ייצג בצורה הטובה והיעילה ביותר את האינטרסים של הצד ששכר אותו.

עורכי דין גירושין אחראים על הפעולות המשפטיות החשובות הנעשות תוך כדי הליך הגירושין כמו בקשה לצווים, עריכת הסכמים, פנייה לבתי הדין, הצגת חומר משפטי ועוד. בראש הדברים מתווים עורכי דין גירושין את האסטרטגיה המשפטית שעל פיה יינקטו הפעולות השונות. אסטרטגיה זו כוללת צפייה מראש והקדמה של מהלכים העשויים להינקט על יד הצד השני, תכנון ויצרת מהלכים בלתי שגרתיים אשר יפתיעו את הצד שמנגד, והתמקדות באלמנט ההתקפה שבדומה למלחמות אחרות תקף ביתר שאת גם במאבק הגירושין. האסטרטגיה הנבחרת צריכה לשרת בצורה הטובה ביותר את המטרות שאותם רוצים להשיג, כאשר ברוב המקרים עורך הדין יחפש אחר נקודות חולשה של הצד השני, ויתקוף אותן על מנת להביא ליצירת הסכם גירושין טוב ככל האפשר למרשו/תו.

עורך דין גירושין מנוסה יודע כי בניגוד לתחומי משפט אחרים, בדיני משפחה קיימת חשיבות אקוטית להליכים הראשונים הננקטים ע"י עו"ד לגירושין, ובדרך כלל אותם צעדים ראשונים , יש בהם כדי לגרום לצד שכנגד נזק בלתי הפיך, לפיכך הימנעות מנקיטה בצעד אשר עורך דין לגירושין יכול היה לנקוט בזמן נתון עלולה להביא לאובדן של אותו "חלון הזדמנות" שלא יחזור. מכאן החשיבות בבחירת עו"ד לגירושין בעל ניסיון מוכח שידע לנקוט בהליכים הנכונים בזמן.

כמו בענפים רבים בתחום המשפט,  גם עורכי דין גירושין מתחלקים לטובים ולטובים יותר, כאשר לעיתים  קרובות הערך המוסף הנגזר מבחירתו של עורך דין מהשורה הראשונה הוא יקר לעין ערוך. עורך דין שכזה ייעשה את ההבדל בטיפול בתיק הגירושין, והתנהלותו תקבע בסופו של דבר את גורל התיק לשבט או לחסד. אם כך, הבחירה מקרב עורכי דין גירושין צריכה להיעשות בצורה מושכלת ועניינית, כאשר יש להעדיף את הניסיון המקצועי ושיעור הצלחות העבר של עורך הדין, על פני המלצה של חבר או קרוב משפחה ש"במקרה מכיר עו"ד טוב".

עורכי דין גירושין מקצועיים – בבואכם לבחור ערוך דין מתוך מעגל עורכי דין גירושין הפועלים בישראל, עליכם לדעת כי אין המדובר ברכישת מוצר או שרות רגיל , ולעיתים הזול עולה ביוקר. כדאי להכיר את עורכי דין גירושין הפועלים בארץ,להיפגש עם כמה מהם, ולהבין איזו אסטרטגיה משפטית הם מציעים לכם באופן אישי והאם היא תואמת את ציפיותיכם. בסופו של דבר יש לבחור בעורך הדין שיענה בצורה הטובה ביותר על דרישותיכם, כאשר בראש מעינכם עליכם לעמוד על טיבו של עורך הדין, יכולותיו, מקצועיותו וניסיונו המוכח בתחום, שכן רק עו"ד לגירושין העונה על תנאים הכרחיים אלו יביא לסיים את פרק הנישואין בחייכם בצורה המקצועית, היעילה וההולמת ביותר.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: