מתוך 'רייכמן ושנירר' על פרשת בראנג'לינה: הפגיעה בילדים המשותפים

פרשת בראנג'לינה: הפגיעה בילדים המשותפים – עו"ד גירושין רן רייכמן ולאה שנירר שוחחו בתוכניתם החדשה 'רייכמן ושנירר' על סוגיות של משמורת בגירושין, של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. בתכנית עלתה הבעייתיות בנוגע לסוגיית המשמורת ובפגיעה האפשרית בילדים המשותפים.

לדברי עו"ד רייכמן, ניתן לראות כל יום את המאבקים בין ההורים בעניין משמורת, אך צריך לזכור שלכל הורה יש זכות ליטול חלק בגידול הילדים. היום, לטענתו, רואים יותר מתמיד שהאבות רוצים ליטול חלק שוויוני בגידול הילדים. שהייה עם הילדים והקדשת זמן לילדים, כדבר טבעי, הפכו לפופולריים יותר, תוך ויתור מודע של האבות על התקדמות בקריירה שלהם. אין ספק שהילדים צריכים את שני ההורים שלהם – וחבל שאנחנו רואים מאבקים קשים בסוגיות המשמורת מדי יום.

ההורים יכולים להיפרד – אבל לא מהילדים. אם הורה היה טוב לפני מאבק הגירושין, הוא ימשיך להיות טוב גם אחר כך. העובדה שיש סכסוך גירושין, לא הופכת את ההורה האחר ללא ראוי. לכן ההמלצה של עו"ד משפחה רן רייכמן לבני זוג היא לא לנתק קשר מהילדים באופן מלאכותי.

לחצו להאזנה:

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: