זכויות הגבר בגירושין

ישנה לא מעט חוסר בהירות בכל מה שקשור לנושא של זכויות הגבר בגירושין. גברים רבים יוצאים מנקודת הנחה כי הם נכנסים להליך גירושין כאשר יש להם בעיקר חובות. זה נכון שלגברים יש לא מעט חובות, בדיוק כמו שיש לנשים שנכנסות להליך הזה. אך מצד שני לכל גבר שנמצא בעיצומו של הליך גירושין ישנן זכויות. הזכויות הן זכויות ברורות מאליהן, כאלה שאף אחד לא יכול להטיל בהן דופי. אם חלילה נפגעה אחת הזכויות שלכם, תוכלו לתבוע את הזכות הזאת באופן רטרואקטיבי. על מנת שתוכלו להיות עם האצבע על הדופק יהיה עליכם לפנות לעורך דין לגירושין. עורך דין שמכיר לעומק את הנושא של זכויות הגבר בגירושין, וידאג לכך שלא יפגעו באף זכות. לבד יהיה לכם מאוד קשה להגיע למצב שבו תדעו בדיוק מה קורה.

 

החשיבות של זכויות הגבר בגירושין

ההשלכות של הליך גירושין הן שלכות שהולכות ללוות אתכם שנים רבות קדימה. גברים רבים מספרים כי העובדה שהם לא נלחמו על הזכויות שלהם פגעה בהם מאוד. הסכם הגירושין שהם השיגו היה הסכם שפוגע בהם, כזה שמקשה עליהם לפתוח פרק חדש בחייהם. זוהי הסיבה שבגללה שמירה על זכויות הגבר בגירושין הם בגדר חובה ולא בגדר רשות. אל תחשבו כי בית המשפט או כל גוף אחר יהיה זה שילחם על מנת שתקבלו את זכויותיכם. אתם צריכים להיות אלה שדואגים שאף אחת מהזכויות שלכם לא נפגעת, לא משנה באיזה זכות מדובר. עבורכם כל זכות היא חשובה, הרי ברגע שפוגעים בזכות אחת, עלולים לפגוע גם בזכות אחרת. אתם צריכים להראות כי אתם עומדים על הרגליים האחוריות למנוע מזה לקרות.

 

מי ידאג לזכויות שלכם בהליך גירושין?

אתם תתקשו מאוד לשמור על הזכויות שלכם בהליך גירושין כי הן רבות מאוד. זכויות הגבר בגירושין הן לא רק הזכויות שברורות מאליהן, יש עוד הרבה זכויות שאינכם מכירים. לכן רק עורך דין המתמחה בגירושין ידע מה צריך לעשות בשביל לשמור על כל אחת מהזכויות השלכם. עורך דין שמייצג גברים רבים שנמצאים בהליכי גירושין מכיר את התחום על בוריו. הוא ידע להתריע מיד על כך שאחת מהזכויות שלכם נפגעה, וידרוש כמובן לעצור זאת. ברגע שיש לצידכם עורך דין מנוסה, תוכלו להיות רגועים לגמרי בהקשר הזה. הרי הוא יהיה עם תשומת לב יתרה לנושא של הזכויות שלכם, ויוודא כי כל הזכויות באות לידיי ביטוי.

 

מהן זכויות הגבר בנוגע למשמורת?

כאשר מדברים על זכויות הגבר בגירושין, מיד המחשבה הולכת לכיוון של משמורת הילדים. רוב הזוגות שמתגרשים עושים זאת לאחר שיש להם מספר ילדים משותפים. כל אחד מההורים ירצה להמשיך לראות ולגדל את הילדים גם ביום שאחרי הגירושין עצמם. מצד שני הצד השני ירצה לעשות כל מה שאפשר בשביל למנוע מזה לקרות. במציאות של היום יש לא מעט משחקי כוחות בין בני הזוג על מנת להפריע האחד לשנייה. ברוב המקרים ישנה הסכמה כי טובת הילדים תהיה משמורת משותפת של ההורים. כלומר חלוקה שווה בין בני הזוג, כאשר כל אחד מהם תורם לגידול הילדים. אם האב רוצה לגדל משמורת מלאה יהיה עליו להוכיח כי האם איננה כשירה לגדל את הילדים.

 

האם יש לגבר זכויות בתשלום מזונות?

גם בהיבט של תשלום מזונות, לגבר ישנן זכויות שונות שהוא אמור להילחם עליהם. הסיבה שבגללה הגברים משלמים דמי מזונות היא כי הילדים נמצאים רוב הזמן עם האמא. כלומר היא זאת שמוציאה את רוב הכסף על הגידול והחינוך של הילדים. אך מה קורה כאשר ישנה משמורת משותפת על הילדים? כאן בדיוק נכנס הנושא של זכויות הגבר בגירושין בהקשר הזה. הגבר יכול לדרוש מצידו כי דמי המזונות יופחתו בהתאם להוצאות השוטפות שלו. הרי גם האב בדיוק כמו האם ישלם על הגידול של הילדים בזמן שהם נמצאים יחד איתו. עורך דין המתמחה בגירושין ידע מה לטעון על מנת להפחית את דמי המזונות שאותן תשלמו.

 

מהם זכויות הגבר בגירושין בחלוקת רכוש?

חלוקת רכוש בין בני זוג היא סוגייה מורכבת מאוד, כזאת שמביאה איתה לא מעט חילוקי דעות. כיום בני זוג עושים הסכם ממון לפני שהם נכנסים לנישואים על מנת למנוע בעיות ביום שאחרי. אך עדיין בני הזוג צברו לא מעט רכוש משותף שהם קנו אותו בכסף המשותף, ולכן החלוקה היא שווה לגמרי. זכויות הגבר בגירושין בהקשר הזה זהות לזכויות של האישה. כל אחד אמור לקבל נתח שווה על מנת שתהיה אפשרות לפתוח דף חדש לגמרי. כמובן שכל אחד יכול להגיע אילו פריטים הוא מעדיף, על מנת לשים אותם בראש סדרי העדיפויות. יחד עם עורך דין מנוסה תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו בדיוק את אשר מגיע לכם.

 

מה עושים במקרה של פגיעה בזכויות?

זכויות הגבר בגירושין הן עובדה מוגמרת שאף אחד לא יכול להתעלם ממנה. לכן אם בשלב כזה או אחר פגעו בזכויות שלכם, תוכלו לדרוש לקבל את אשר מגיע לכם. לעיתים מדובר על הבדל משמעותי, כזה שיכול לשנות את תמונת המצב מקצה לקצה. אתם תרצו לדעת כי יש לכם את היכולת להתחיל את הפרק החדש בחייכם ברגע ימין. אם תבעו את אשר מגיע לכם בזמן, תוכלו לבנות הסכם גירושין שמטיב אתכם מכל היבט אפשרי. התפשרות אחת קטנה עלולה להביא אתכם למציאות שונה לגמרי, כזאת שאתם בוודאי לא תרצו לתת לה יד או לקדם אותה.

 

האם זכויות הגבר בגירושין זהות לזכויות האישה?

על מקרה גירושין נשקל לגופו, ולכן אין אפשרות לצאת בקביעה חד משמעית בהקשר הזה. זכויות הגבר וזכויות האישה הן זהות כל עוד אין צורך לבצע התאמות שונות שקשורות להליך עצמו. המטרה היא שבסופה של הדרך כל אחד מבני הזוג יצליח לפתוח פרק חדש. ברגע שכל אחד מבני הזוג מקבל את זכויותיו, העניין הזה יכול להפוך לעניין מציאותי. אם הזכויות של הגבר או זכויותיה של האישה נפגעות זה מיד מטה את הכף. לכן כל אחד מבני הזוג צריך לדאוג כי הזכויות שלו נשמרות לכל אורך הדרך. גם במקרה שבו ההחלטה להתגרש היא החלטה משותפת, עדיין כל אחד מבני הזוג מוכרח לדאוג לזכויותיו.

 

תשמרו על הזכויות שלכם עם עו"ד רן רייכמן!

מרגישים כי הזכויות שלכם נפגעו לאורך הליך הגירושים? רוצים לשמור על הזכויות שלכם כבר מתחילת הדרך? עו"ד רן רייכמן ביחד עם צוות משרדו מחכים לשמוע מכם. עו"ד רן רייכמן מנוסה מאוד בנושא הגירושין, ולכן הוא בקיא בזכויות השונות. צוות המשרד יספק לכם ליווי אישי לכל אורך הדרך על מנת למנוע מצב שתיפגעו במהלכו. זכויות הגבר בגירושין הן עניין רגיש מאוד, מהסיבה הזאת ישנו צורך לפנות לעורך הדין הנכון. אתם יכולים להיות בטוחים כי עם עו"ד רן רייכמן אף אחד לא יפגע באף אחת מהזכויות שלכם. תשיגו את הסכם הגירושין הטוב ביותר, ותוכלו סוף כל סוף לפתוח דף חדש. אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות התקשרו:

לשיחה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות התקשרו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: