עורך דין גירושין בתל אביב

עורך דין גירושין בתל אביב רן רייכמן

עורך דין גירושין בתל אביב הוא איש מקצוע שפוגש את לקוחותיו בצומת רגיש במיוחד בחייהם. בהתאם נדרשת לא "רק" בקיאות מקצועית יסודית, אלא גם יכולת להפגין אמפתיה אמיתית ולהעניק את מלוא התמיכה האפשרית. זהו גם המוטו של משרד עורכי דין רן רייכמן – שכבר סייע לרבים ורבות להתגרש תוך זמן קצר ככל האפשר ותוך שמירה על האינטרסים המהותיים.

השלבים בתהליך העבודה של עורך דין גירושין בתל אביב

* קשב מלא לאדם – כל אדם ששוקל להתגרש, או כבר החליט לעשות זאת, הוא עולם ומלואו, ולכל מקרה של פרידה יש מאפיינים ייחודיים. בהתאם השלב הראשון בעבודתו של עורך דין מומחה לגירושין הוא להקשיב בתשומת לב מלאה לאדם. כמו כן ישאל עורך הדין שאלות שמטרתן קבלת מידע שהאדם אולי חושב שאינו רלוונטי, אך הוא משמעותי לתהליך.

* ייעוץ – עוד בטרם ננקטת פעולה כלשהי, עורך הדין יציג בפני הגבר או האישה את תמונת המצב המפורטת, ויסקור את האפשרויות הקיימות. הייעוץ כולל התייחסות מעמיקה לכל ההיבטים של כל צעד אפשרי.

* הגעה להסכם או תביעה – באופן עקרוני ניתן להתגרש בהסכמה, כשגם במקרה זה חשוב מאוד לוודא שנחתם הסכם המפרט את כל הנושאים החשובים לכם, או באמצעות הגשת תביעה. במקרה השני, ישנה חשיבות רבה לערכאה השיפוטית שבה תידון התביעה – בית דין רבני או בית משפט לענייני משפחה. בהתאם מומלץ לא להתעכב עם הפנייה לעורך הדין, וגם עורך הדין עצמו יתנהל באחריות ומבלי להתמהמה.

המקרים שבהם חשוב במיוחד לפנות אל עו"ד מומחה לגירושין בת"א

עורך דין גירושין בתל אביב הוא איש מקצוע חיוני בכל מקרה של גירושין, ובפרט כשישנם קונפליקטים מורכבים, כשיש ילדים בתמונה ולא רוצים שהם ייפגעו יתר על המידה, כשישנו חשש להסתרת נכסים ובעצם בכל מצב שבו האינטרסים שלכם עלולים להיפגע. משרד עורכי דין רן רייכמן צבר ניסיון רב בתחום ספציפי זה, ואף דורג ע"י פירמת המידע העסקי דן אנד ברדסטריט כמוביל בישראל. הדירוג המחמיא והמוניטין הגבוה רק מגבירים את המחויבות של עורכי הדין במשרד, ובראשם עו"ד רן רייכמן שפועל בתחום מזה למעלה מ-20 שנים, לפעול עם מלוא היכולות למען כל אדם.

עורך דין גירושין במרכז

עורך דין גירושין במרכז

גירושין הם טלטלה. גם בעידן שבו מדובר בתופעה רווחת למדי, יש אפילו הטוענים בלתי נמנעת (עקב התארכות תוחלת החיים וקצב החיים המהיר שהופך את השגרה לכזו כשקשה מאוד לשמר), עדיין פירוק תא משפחתי מייצר רגשות מורכבים. בנוסף יש כמובן היבטים כלכליים, ופונקציונליים, ובפרט כשיש גם ילדים בתמונה – ולכן מומלץ בחום להיעזר בידע ובניסיון של עורך דין גירושין במרכז. משרד עורכי דין רן רייכמן מטפל בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לגירושין באחריות רבה, ומתוך מחויבות אמיתית לכל אדם.

איך עורך דין גירושין במרכז יכול לעזור גם לכם?

* ייעוץ מקצועי למי ששוקל או שוקלת להתגרש – עורכי דין מומחים לגירושין מסייעים לעיתים בעצם קבלת ההחלטה, האם להיפרד או לא. באופן טבעי מדובר בסוגיה מורכבת, שמצריכה התייחסות מעמיקה לשיקולים רבים, כולל כאלה שרק עורך דין מיומן יכול להציג.

* עריכת הסכם גירושין שמגן על האינטרסים החשובים לכם – ובפרט בנושא חלוקת הרכוש, קביעת דמי המזונות וקביעת זמני השהות.

* הגשת תביעת גירושין – תביעה שכזו מוגשת אך ורק לבית דין רבני. התביעה עוסקת אך ורק בגירושין עצמם, וכדי להפקיד בידי בית הדין הרבני גם את הסמכות לקבוע מזונות ו/או זמני שהות, יש להגיש תביעה נפרדת. תביעה שכזו ניתן להגיש גם לבית משפט לענייני משפחה – ובגלל ההבדלים בין הערכאות השיפוטיות יש חשיבות גם לבחירה ביניהן.

* הגשת בקשות גם כשכבר יש הסכם גירושין – גם לאחר שכבר נקבעו תנאי הגירושין, ניתן לשנות אותם כשהמצב משתנה. בפרט ניתן להגיש בקשה להפחתת גובה המזונות או להעלאתם, רצוי כמובן בעזרת עורך דין בקיא.

המשרד המוביל בארץ

פירמת המידע העסקי Dan & Bradstreet בחרה במשרד עורכי דין רן רייכמן כמוביל בארץ בתחום הגירושין, וגם מי שכבר נעזרו בידע ובניסיון של עו"ד רן רייכמן וצוות המשרד שייסד יעידו על כך. במשרד השתרשה ההבנה כי עורך דין גירושין במרכז נדרש גם למקצועיות יוצאת דופן וגם לאמפתיה שתתורגם לקשב רגיש ולתמיכה במי שחווים טלטלה לא פשוטה. מאפיין נוסף של השירות הוא זמינות מרבית, כך שאפשר יהיה לפעול ללא עיכובים מיותרים בדרך לפתיחת דף חדש בחיים בתנאים מיטביים.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: