עורך דין ירושה תל אביב

עורך דין ירושה תל אביב רן רייכמן

ירושה היא בסיס להעברת נכסים מדור לדור, כך שאדם יכול להבטיח עתיד כלכלי טוב יותר לילדיו ולנכדיו. במקרים שבהם אין צוואה, האפשרות להשתמש בנכסים של אדם שנפטר – בין אם מדובר על דירת מגורים, כסף בחשבון הבנק, חסכונות ועוד – תלויה בקבלת צו ירושה. כפי שכולם יודעים, יש לא מעט מקרים שבהם נוצרים קונפליקטים קשים סביב ירושה – ורצון לבטל צו ירושה שכבר הוצא. במצב כזה, נדרשת מעורבות של עורך דין ירושה תל אביב שידע כיצד להגיש את הבקשה בדרך כזו שסיכויי קבלתה יהיו מקסימליים. צוואות וירושות הם אחד מתחומי המומחיות העיקריים של משרד עורכי דין רן רייכמן, גם בזכות בקיאות מקצועית מעמיקה וגם הודות ליכולת להקדיש את מלוא תשומת הלב לכל פרט ופרט.

איך ניתן לבטל צו ירושה בעזרת עורך דין ירושה תל אביב?

* הצגת צוואה – צו ירושה ניתן כשאין צוואה תקפה. אם לאחר שכבר ניתן צו ירושה מתגלה צוואה, הרשם לענייני ירושה עשוי לבטל את אותו צו, אבל בכל מקרה תתבצע בדיקה מדוקדקת של הצוואה שהוצגה – גם כדי לוודא שהיא אותנטית וגם על-מנת לבחון מדוע היא לא הוצגה מלכתחילה.

* גילוי יורש נוסף – במקרה כזה סביר להניח שהצו לא יבוטל כליל, אלא יתוקן בהתאם לנסיבות החדשות שנוצרו, והצורך לחלק מחדש את העיזבון כשגם היורש שהתווסף מקבל את חלקו.

* היעדר סמכות – צו ירושה שניתן למרות שלא כל היורשים חתמו על בקשת הוצאת הצו עשוי להיפסל בעילת היעדר סמכות.

טיפול יסודי ומוקפד במיוחד

חשוב לציין כי לאחר שכבר הוצא צו ירושה, רשם הירושות משקלל בהחלטתו לגבי בקשת הביטול גם את הנזק שעשוי להיגרם ליורשים האחרים. לעיתים יש גם צדדים שלישיים שמעורבים בסיפור, למשל לאחר שחתמו על עסקה הקשורה לנכס מהעיזבון עם מי שהציג צו ירושה חוקי ותקף. בהתאם נדרש טיפול יסודי ומוקפד במיוחד – וזוהי המומחיות של משרד עורכי דין רן רייכמן. המשרד אף הוכתר כמוביל בארץ בתחום הירושות והצוואות, ועל כן מהווה כתובת מתבקשת לכל מי שזקוק או זקוקה לשירותי עורך דין ירושה תל אביב.

עורך דין ירושה תל אביב רן רייכמן

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: