עורך דין לענייני משפחה תל אביב

עורך דין לענייני משפחה תל אביב רן רייכמן

המונח "משפחה" עבר במאה ה-21 שינויים דרמטיים. התמורות החברתיות תרבותיות הרחיבו מאוד את מנעד האפשרויות של כולנו, ובפרט בערים הליברליות כמו תל אביב. מצד שני, גם היום יש עדיין לא מעט מקרים שבהם סכסוכים משפחתיים מחייבים טיפול משפטי. כשזה המצב, הכתובת היא עורך דין לענייני משפחה תל אביב וחשוב לבחור אותו נכון כדי לצלוח את המשבר ללא נזקים ועם שמירה על כל האינטרסים החיוניים. משרד עורכי דין רן רייכמן דורג ע"י דן אנד ברדסטריט כמוביל בארץ בתחום המשפחה, ורשם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד במשך 20 שנות פעילותו.

האיכויות החשובות עבור עורך דין לענייני משפחה תל אביב

* אמינות – כל עורך דין חייב להתנהל באמינות ללא פשרות, ובפרט זה המצב כשעל הפרק סוגיות רגישות מחיי המשפחה (גירושין, ירושה, פירוק שותפות במקרקעין, ניכור הורי, הורות משותפת ועוד). עורך דין אחראי לא יבטיח את מה שהוא לא יכול לקיים בוודאות, אלא ישקף לכל לקוח ולקוחה את תמונת המצב המדויקת, ואת החסרונות והיתרונות של כל דרך פעולה אפשרית.

* זמינות – אדם שנקלע לסכסוך משפחתי, מכל סוג שהוא, עובר טלטלה משמעותית. כשעורך דין מנוסה מתייצב לצידו, הוא מבין שהוא אינו לבד במערכה – ויש לכך השפעה משמעותית מאוד. כמו כן ישנם גם מקרים שבהם נדרשת פעולה מהירה כדי ליזום ולא להיגרר אחרי הצד השני. בהתאם זמינות מרבית הינה איכות קריטית.

* ניסיון – כמו בתחומים אחרים, גם בתחום דיני המשפחה אין תחליף לניסיון והיכרות עם מגוון רחב של מצבים משפטיים אפשריים. הניסיון מבטיח זיהוי מראש של כל מוקש שעלול לצוץ וכמובן נטרול שלו לפני שהוא מתפוצץ, וכן גיבוש אסטרטגיה מיטבית להגעה למטרה.

בקיאות מקצועית יוצאת דופן

מעבר לכל האיכויות הנ"ל, שכולן מאפיינות את משרד עורכי דין רן רייכמן, ישנה עוד איכות מתבקשת – בקיאות מקצועית מעמיקה. הבקיאות היא הבסיס לשירות מועיל כשיש צורך בכל פעולה של עורך דין לענייני משפחה תל אביב – עריכת הסכם, הגשת תביעה, ייצוג בפני בית משפט, בקשות שונות ועוד.

עורך דין לענייני משפחה תל אביב רן רייכמן

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: