עורך דין גירושין אזרחיים

לא מעט בני זוג מחליטים להינשא מחוץ לרבנות, כאשר לכל אחד יש את סיבותיו שלו. יש זוגות שמחליטים לעשות זאת בשל ענייני יהדות, אחרים עושות זאת בגלל שיקולי דת. לכולנו יש שאיפות שונות כאשר אנו מדמיינים את הקונספט שבמסגרתו אנו נתחתן. למרות ההתרגשות של החתונה, תמיד צריך לקחת בחשבון את שני הצדדים של המטבע. הרי יכול להיות מצב שבו תרצו להתגרש, ויהיה עליכם להכיר את הליך הגירושין שצפוי לכם. עורך דין גירושין אזרחיים הוא האיש שאמור להיות השותף שלכם לאורך המסע, עד אשר תתגרשו רשמית. אל תצאו מנקודת הנחה כי זה שאתם מתחתנים בחתונה אזרחית יוביל לכך שלא תצטרכו עורך דין. כיום ישנם עורכי דין שמתמחים בכל מה שקשור לגירושין של בני זוג שהתחתנו במסגרת חתונה אזרחית. גם אם לא צריך לבצע את הגירושין במסגרת הרבנות, העבודה היא לא עבודה מינורית.

האם ניתן לבצע גירושין אזרחיים בישראל?

אם נסתכל על המציאות מלמעלה נגלה כי בישראל לא מכירים בחתונה אזרחית. כלומר רק לרבנות יש את הסמכות בישראל לחתן בני זוג, ולכן חתונה אזרחית אינה אפשרית. זוהי הסיבה שבגללה קשה מאוד לדבר על גירושין אזרחיים, שכן זה משהו שלא מוכר במדינה. אך עדיין ישנם לא מעט ישראלים שבוחרים להינשא בקונספט הזה, ומהסיבה הזאת המדינה חייבת להתאים את עצמה. הרי כל אחד צריך למצוא את עצמו במצב שבו הוא יצליח להינשא, אך בו בזמן גם להתיר את הנישואין במידת הצורך. במציאות של היום כמעט כל זוג שני ימצא את עצמו בתקופה כזאת או אחרת מפרק את החבילה. ניתן לראות כי בשנים האחרונות מדינת ישראל עושה שינויים בכל מה שקשור לנישואים אזרחיים.

 

מי צריך לפנות אל עורך דין גירושין אזרחיים?

כל מי שהתחתן בחתונה אזרחית, יצטרך לפנות אל עורך דין גירושין אזרחיים. הסיבה לכך היא שאותם בני זוג לא רשומים ברבנות כזוג נשוי, ולכן הם לא יכולים להתגרש דרך הרבנות. מדינת ישראל נכון להיום מכירה בחלק מהנישואין האזרחיים, זה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. השאיפה היא שתוכלו להתיר את הנישואין בצורה החוקית והנכונה ביותר בהתאם לחוקים הקיימים. הרי אם הגירושין ברבנות מתבצעים בדרך אחרת, גירושין אזרחיים יכולים להתבצע במגוון דרכים. לכן במקום לעשות מהלכים שעלולים לפגוע, מוטב לעשות מהלכים שאמורים לקדם. השאיפה שלכם בסופה של הדרך תהיה להגיע למצב שבו הנישואין יותרו באופן האידיאלי. כך לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם בעיות בעתיד הקרוב או בעתיד הרחוק.

מתי חובה לפנות לרבנות בגירושין אזרחיים?

פנייה אל הרבנות חייבת להיעשות כאשר אתם תרצו להתחתן דרך הרבנות. כלומר אם התחתנתם בפעם הראשונה בחתונה אזרחית ותרצו להתחתן בפעם השנייה ברבנות, חובה עליכם להתגרש דרכם. תצטרכו לוודא כי ברבנות מכירים בגירושין שלכם, על מנת שהם יאפשרו לכם להתחתן פעם נוספת. גם במקרה הזה עורך דין גירושין אזרחיים אמור לסייע להם להתיר את כל הסיבוכים. כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם הרבנות עצמה עשויה להטיל לא מעט קושי בהקשר של גירושין מהסוג הזה. אתם תצטרכו לעמוד בכל מיני דרישות שונות כדי שתוכלו להתחתן בפעם השנייה דרך הרבנות. אם אינכם מעוניינים להתחתן דרך הרבנות בכלל, לא יהיה עליכם לעבור דרכם בהליך הגירושין.

מהי התועלת של עורך דין גירושין אזרחיים?

כמו שהבנתם גירושין אזרחיים שונים מהגירושין ברבנות, כך שיש צורך שתתאימו את עצמכם. את הגירושין עצמם יהיה עליכם לבצע בהתאם לחוקי ונהלי המדינה שבה התחתנתם. אם זוג התחתן במדינה מסוימת, יהיה עליו להתיר את נישואיו בהתאם לחוקים באותה המדינה. העסק מסתבך כאשר אתם לא מכירים בהכרח את החוקים של המדינה שבה התחתנתם. מהסיבה הזאת רצוי מאוד לפנות לעורך דין שאמור לעשות לכם סדר בבלגן. אותו עורך דין אמור להכיר את החוקים במדינות השונות, עליו אתם יכולים לסמוך שהוא ינהל את כל מה שצריך. כל מה שנדרש מכם לעשות זה רק לפנות לעורך דין שאתם יכולים לסמוך עליו בהקשר הזה.

איך בונים הסכם גירושין אזרחיים?

ההסכם הוא הלב של כל הליך גירושין, גם אם מדובר על הליך גירושין אזרחיים. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים להבין כיצד בונים הסכם גירושין שמטיב עם כל הצדדים. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו ההסכם יטיב רק עם חלק מהצדדים. המטרה של הסכם גירושין היא להביא אתכם למצב שבו כל העניינים השונים יהיו מסוכמים מראש.

  1. על מנת לבנות הסכם גירושין אזרחיים יהיה עליכם לפנות לעורך דין מנוסה. עורך דין גירושין אזרחיים יסייע לבני הזוג להילחם על העניינים שחשובים להם. הרי לבן זוג אחד יכול להיות חשוב משהו מסוים, בעוד לבן הזוג השני יהיו חשובים דברים אחרים. זוהי הסיבה שבגללה חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין מיומן.
  2. הסכם גירושין טוב בנוי על שיתוף פעולה מלא בין הצדדים המעורבים. הרי ברגע שכל אחד מהצדדים ימשוך את השמיכה לצד שלו, זה עלול לפגוע בצד השני. השאיפה היא לבנות הסכם גירושין שיצליח להיות טוב עבור כל הצדדים. זה אולי נשמע לכם מעט דמיוני, אך בהחלט ניתן להכין הסכם גירושין כזה.
  3. הגיעו מוכנים להליך עד כמה שאתם יכולים. הרי אם לא תהיו מוכנים, אתם עלולים למצוא את עצמכם ליפול בכל מיני מקומות שונים. עם עורך דין גירושין אזרחיים תוכלו להיות בטוחים כי אתם מוכנים לכל תרחיש שלא יבוא. אין סיבה שתגיעו למצב שבו אתם תתמודדו לבד עם המציאות הלא פשוטה הזאת.

 

מהו הזמן הנכון לפנות לעורך דין גירושין אזרחיים?

עברה לכם בראש המחשבה להתגרש? כבר באותו הרגע יהיה עליכם לפנות לעורך דין מנוסה. הרי אתם לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מתמודדים עם המציאות הזאת לבד. עורך דין גירושין אזרחיים יכול לייעץ לכם כיצד נכון לפעול בכל מיני מצבים שונים שאינכם מכירים אותם. אל תתמהמהו עם הפנייה לעורך דין, כי אם תזכרו מאוחר מידיי המציאות תהיה שונה לגמרי. יכול להיות שאותו איש מקצוע יאיר את עיניכם לגבי סוגיות שונות שלא יצא לכם לחשוב עליהן. בכל זאת עם הניסיון מגיעות גם לא מעט תובנות שונות שיהיה ניתן להשתמש בהן.

עו"ד רן רייכמןעורך דין גירושין אזרחיים

התחתנתם בנישואים אזרחיים, וכעת החלטתם לפרק את החבילה? ההחלטה לפרק את החבילה היא שלכם בלבד, ואף אחד לא יכול להטיל עליה ספק. אל על מנת שתוכלו לעשות את הצעד הנכון יהיה עליכם להבין כיצד לפעול. הרי גירושין אזרחיים הם סיפור אחר מכל מה שיצא לכם להכיר עד כה לגבי גירושין ברבנות. שמעתם עד כה כל מיני עצות שונות, ואינכם יודעים איזה עצה היא הנכונה לכם? זה הזמן לפנות למשרדו של עו"ד רן רייכמן. רן רייכמן הוא עורך דין גירושין אזרחיים הוא ניסיון עשיר בתחום הזה.

הוא יספק לכם ליווי אישי כל הדרך עד להתרת הנישואים ופתיחת הפרק החדש בחייכם: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות התקשרו:

לשיחה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות התקשרו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: