איך אישה צריכה לנהוג אם גילתה בגידה של הבעל?

2604-2 איך אישה צריכה לנהוג אם גילתה בגידה של הבעל? – ישנן נשים שמגלות כי לאחר תקופת קשר ארוכה, הבעל שלהן בוגד בהן עם אישה אחרת. סיטואציה זו הנה קשה לכל הדעות, וככל שהאישה נפגעת יותר, כך עולה הרצון שלה להשיג נקמה בבעל על מעשיו. עם זאת, ההמלצה שיעביר לכן עו"ד משפחה היא שיש לחשוב על היום שאחרי, ועל השאלה אם העתיד הכלכלי של האישה יהיה מובטח.

אחת הסוגיות החשובות בהקשר זה היא מירוץ הסמכויות בין בית הדין הרבני לבית המשפט למשפחה. האישה יכולה לקבוע היכן יידון עניין המזונות, המשמורת והרכוש – ולכן כדאי לה להתייעץ עם עו"ד גירושין כדי לקבוע יחד כיצד לפעול.

חשוב בנוסף, לאסוף כמה שיותר מידע על נכסים השייכים לבעל. כיום, על אף שאנו נמצאים בעידן מתקדם, נשים רבות לא מעורבות בנושאים הכלכליים בביתן ולא יודעות כמה כסף יש לבעל או מהם נכסיו. ההמלצה היא לאסוף נתונים על הזכויות שלו ברכוש, בחשבונות הבנק שלו ובחסכונות. זאת על מנת להשיג יתרון במשא ומתן העתידי מול הבעל בדמות עיקול נכסים אלו.

מעבר לעמוד שאלות ותשובות >>  |  מעבר לעמוד שאלות ותשובות בתחום זה >> 

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: