איך מוצאים עורך דין מומלץ לגירושין?

הסטטיסטיקה אף פעם לא משקרת, וגם כשבוחנים את נושא הגירושין הנתונים מובהקים: יותר ויותר זוגות, בכל רחבי הארץ ובמנעד רחב של גילאים, בוחרים לסיים את הנישואין. הסיבות לכך מגוונות, ואולי בכלל במאה ה-21 הקונספט של זוגיות אחת לאורך 50-60 שנים הוא כמעט בלתי אפשרי. בכל מקרה, ההמלצה החשובה ביותר לכל מי שעומד להיפרד, ובעצם גם למי שרק שוקל את האופציה, היא למצוא עורך דין גירושין מומלץ – ולפעול בהתאם להנחיותיו. במשרד עורכי דין רן רייכמן מתמחים בתחום זה, ובהתאם מגיעים לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

מה מאפיין עורך דין גירושין מומלץ?

* קשב – כל אדם הוא עולם ומלואו, ועובדה זו מתחדדת בעת פרידה. בצומת רגיש זה נדרש קשב מלא לאדם, על-מנת למפות במדויק את האינטרסים שלו, את הדגשים המרכזיים מבחינתו, את החששות ובעצם כל פרט מידע שחייב לבוא לידי ביטוי בהסכם הגירושין או בפסיקת הערכאה השיפוטית שתדון במקרה.

* ניסיון – כמו בתחומים אחרים, אין תחליף לניסיון רחב היקף. עורך דין מנוסה יודע לזהות מראש כל מוקש וגם יודע איך לנטרל אותו – בדרך לתוצאה האופטימלית עבור הלקוח או הלקוחה שלו.

* חשיבה יצירתית – בניגוד למה שנהוג לחשוב, גירושין לא חייבים להפוך למאבק קשוח. לפעמים יצירת מצב win-win היא הפתרון המיטבי, ולשם כך – ובפרט כשהרגשות סוערים – נדרשת חשיבה יצירתית.

* דבקות במטרה – איכות חיוני נוספת עבור עורכי דין שעוסקים בתיקי גירושין היא דבקות במטרה ונחישות מקסימלית. בקיצור, עורך דין שנלחם עבור לקוחותיו כאילו הוא עצמו מתגרש.

אסטרטגיה מדויקת ומימוש אופטימלי

מאפיין נוסף של עורך דין גירושין מומלץ הוא ראייה אסטרטגית. עורך דין מומחה לגירושין – כפי שתמצאו במשרד עורכי דין רן רייכמן – מצליח לראות כבר מהרגע הראשון גם את המטרה הסופית, גם את הדרך הנכונה ביותר אליה וגם את המכשולים שעלולים להופיע. התוצאה היא תוכנית אסטרטגית מדויקת וקבלת החלטות נכונות לאורך כל הדרך, כך שהלקוח או הלקוחה זוכים לפרידה בתנאים אופטימליים – ולהזדמנות לכתוב פרק חדש בחיים ללא משקעים מיותרים ועם שמירה על כל האינטרסים המהותיים.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: