איך מתחילים הליך גירושין?

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מעוניינים להתחיל הליך גירושין. נכון להיום רוב הזוגות בישראל אינם מבינים כיצד מבצעים הליך גירושין בדיוק כמו שצריך. רב הנסתר על הגלוי מצד אחד, אך מצד שני ישנו רצון אמיתי לבצע את ההליך לפי כל הכללים השונים. לכן אם שאלתם איך מתחילים הליך גירושין, המאמר הבא נכתב על מנת לעשות לכם סדר. אחרי שתקראו את המאמר הבא בשלמותו, יהיה לכם קל להבין כיצד תתגרשו מבן או מבת הזוג שלכם. ככל שהגירושים יהיו חפים מטעויות, כך תוכלו לסיים את ההליך בצורה מהירה. כמובן שתמיד תוכלו לשאול שאלות את עורך הדין שמלווה אתכם לאורך הדרך. רוצים ללכת על בטוח בכל מה שקשור לעורך הדין שיצעד לצידכם לאורכו של ההליך? פנו עוד היום למשרדו של עורך הדין רן רייכמן. צוות המשרד מגיע עם ניסיון עשיר מאוד, כך שלא יהיה לכם חשש או דאגה בהקשר הזה.

 

מדוע צריך לדעת איך מתחילים הליך גירושין?

כל אחד יכול להתחיל את הליך הגירושין בדרך שתהיה לו הכי נכונה. אך לדרך שבה אתם תתחילו את הליך הגירושין ישנה השפעה ישירה על האופן שבו הוא יתקדם. אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו נכנס להליך, שקשה מאוד לראות בו את נקודת היציאה. מהסיבה הזאת מוטב כי כל אחד יבין כיצד להתחיל הליך גירושין, שניתן יהיה לסיים אותו במהירות האפשרית. הבעיה שאתם צריכים לחשוש ממנה היא שתעשו את כל הטעויות האפשריות בתחילת הדרך. במקרה כזה ההתקדמות תהיה איטית, ולא בטוח שתשיגו את התוצאה שאותה תרצו להשיג. התוצאה שאותה תרצו לעשות תרקום עור וגידים רק כאשר תבצעו את ההליך בצורה נכונה.

 

אל תמהרו – תנסו לגבור על המהמורות

איך מתחילים הליך גירושין? עוד לפני שנדבר על ההליך עצמו, חובה להגיד כי לא מדובר על פתרון קסם. עוד לפני שתפרקו את החבילה, אנו מציעים לכם לנסות להציל את מה שנשאר. לא מעט בני זוג אינם מבינים לעומק את ההשלכות של הליך גירושין, שיכול להיות לא נעים בכלל. כל עוד ישנה אפשרות להציל את הזוגיות, מוטב כי תנסו לקחת אותה בשתי ידיים. עורך דין מנוסה יכול גם לנסות לגשר בין בני הזוג על מנת להחזיר את הזוגיות לדרך המלך. אך כמובן שאם אין אפשרות להציל את הזוגיות, גירושין זוהי הברירה היחידה. אל תשאירו את עצמכם במקום שלא עושה לכם טוב, זה המוטו שאמור להניע אתכם.

 

לפני הכל – פונים לעורך דין

על מנת שתוכלו להבין איך מתחילים הליך גירושין יהיה עליכם לפנות לעורך דין. זוהי בעצם הפעולה הראשונה שאותה אתם צריכים לעשות, עוד לפני שתעשו כל פעולה אחרת. יש כאלה שלפני שהם מיידעים את בן או בת הזוג, הם פונים לעורך דין שילווה אותם לאורך התהליך. כל טעות קטנה במעלה הדרך, עלולה לגרום לכך שההליך לא יתקדם כמו שאתם רוצים. לכן אנו מציעים לכם לא לחכות עם כל מה שקשור לייעוץ עם עורך דין המתמחה בגירושין. אחרי שתתייעצו עם עורך דין, יהיה לכם קל לעשות את הצעדים הנכונים. גם אם נדמה לכם כי אתם יכולים להתקדם לבד, מוטב כי לא תיקחו על עצמכם את האחריות הזאת.

 

עושים שיחה עם בן או בת הזוג

לאחר שפניתם לעורך דין, תוכלו לפנות אל בן או בת הזוג בבקשה להתגרש. חשוב שתעשו את השיחה בצורה נעימה ונינוחה, ותציגו לבן או לבת הזוג את הבעיות השונות שמטרידות אתכם תזכרו כי האינטרס שלכם יהיה שהגירושים עצמם יתבצעו בהסכמה ובשיתוף פעולה. לכן מוטב כי תהיו מאוד זהירים, ואל תטיחו בפרטנר או הפרטנרית שלכם האשמות קשות. לא מעט בני או בנות זוג עושים את הטעות הזאת, ובסוף הם גם מתחרטים עליה. אין שום סיבה להתנגח עם הצד השני, וזה לא משנה עד כמה אתם טעונים או כעוסים. המטרה המשותפת שלכם תהיה לסיים את הפרוצדורה הכי מהר שרק אפשר.

 

הבינו בדיוק ממה מגיע לכם

אחת מהטעויות הנפוצות ביותר היא שרוב האנשים אינם מבינים מה מגיע להם. על מנת שתוכלו לקבל את הזכויות שמגיעות לכם, יהיה עליכם להבין אותן לעומק. אחרי שאתם מבינים איך מתחילים הליך גירושין, תבררו עם עורך דין מה מגיע לכם על פי החוק בישראל. אם לא תבינו מה מגיע לכם מתוקף החוק, אתם עלולים להסתפק בהרבה פחות מזה. לא חבל שתפסידו את הזכויות שלכם בגלל שאינכם מכירים אותם? שיחה קצרה עם עורך דין תהפוך את סימני השאלה לסימני קריאה. כמובן שתמיד תוכלו לשאוף לקבל גם יותר ממה שמגיע לכם, לעיתים גם תוכלו לקבל זאת. זוהי הסיבה שבגינה אתם צריכים להיות חדורי מטרה על כל המשתמע מכך.

 

הכינו מראש את התקציב

עוד עניין שחובה להכיר אותו הוא כל עניין התשלום לעורך דין שמייצג אתכם. כל מי ששואל איך מתחילים הליך גירושין, יצטרך להכין את התקציב לטובת ביצוע כל הפעולות. ההוצאות השונות על הגירושין עשויות להיות גבוהות, ומוטב כי תהיו עם האצבע על הדופק. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אינכם יכולים להשלים את התהליך. ברגע שתכינו מראש את התקציב שלכם לטובת ביצוע כל הפעולות, לא תתקלו בקשיים. תוכלו להגיע למצב שבו אתם מסיימים את ההליך בשיא המהירות עם אחוזי הצלחה גבוהים. השוואת מחירים בין עורכי דין שונים יכולה גם היא להוזיל את העלות שאותה תדרשו לשלם. כיום אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת לבצע השוואת מחירים.

 

התאזרו בסבלנות לאורך הדרך

שאלתם איך מתחילים הליך גירושין, רק בגלל שאתם רוצים לסיים עם ההליך? קחו בחשבון כי זה לא כל כך פשוט כמו שנדמה לכם. ישנם הליכי גירושין שונים שנמשכים זמן רב, ולכן אתם צריכים להתאזר בסבלנות. אם לא תתאזרו בסבלנות זה עלול לגרום לכם לוותר על ההליך. תזכרו כי עורך הדין המנוסה אמור לעשות ככל שביכולתו על מנת לסיים את ההליך הכי מהר שאפשר. אך לא תמיד הרצון בהכרח מתכתב עם המציאות בדיוק כמו שהיא. אם תהיו סבלניים יהיה קל לדאוג כי תקבלו בדיוק את כל הזכויות שמגיעות לכם. ין דבר שאמור למנוע מכם מלהשיג את הזכויות שלכם, על כל המשתמע מכך.

 

איך מתחילים הליך גירושין? מדברים איתנו!

הגיע הזמן שתפסיקו לשאול איך מתחילים הליך גירושין, ותעשו מעשה! פנו עוד היום אל הצוות המנוסה שלנו שישמח לספק לכם ליווי צמוד לכל אורך הדרך. עו"ד רן רייכמן ביחד עם צוות המשרד שלו ידאגו לספק לכם תשובה לכל שאלה. אחרי פגישה ראשונית, יהיה אפשר לבנות תוכנית מסודרת בהתאם לדרישות השונות שלכם. עם הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים, אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם בידיים הכי מקצועיות שיש. אין מה להתמהמה יתר על המידה, בכל זאת הזמן דוחק בכם. מה אתם צריכים לעשות בשביל לפנות אלינו? רק תתקשרו, ומיד תקבלו תשובה לכל שאלה: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: