אילו מסמכים יש לספק בבקשה לצו קיום צוואה?

אילו מסמכים יש לספק בבקשה לצו קיום צוואה? – כאשר אדם מסתלק מן העולם לאחר שהותיר אחריו צוואה, ועל מנת שיהיה ניתן לחלק את עיזבונו לפיה, יש להוציא צו קיום צוואה. זהו הליך מוכר לכל עו"ד משפחה העוסק בתחום צוואות וירושות. בקשה זו מוגשת לרשם הירושות על ידי היורשים ששמם מצוין בצוואה וכל אדם החפץ לקבל את צו קיום הצוואה לידיו. הליך הגשת הבקשה הוא מקצועי מתחילתו ועד סופו ומסיבה זו מוטב כי המעוניינים לבקש את הצו ייעזרו בעורך דין צוואות וירושות שינהל את התיק, עד לקבלת הצו.

במסגרת ההליך עצמו יש צורך לספק לא מעט מסמכים. למשל: בקשה לצו קיום צוואה חתום על ידי המבקשים ולאחר אימות של עו"ד, תעודת פטירה של המנוח, שוברים המעידים על תשלום האגרות, נוסח הצוואה המקורית וכדומה. לאחר שהבקשה מוגשת ועוברת הליך בדיקה מעמיק, נמסרת תשובה בתוך 45 יום. אם הבקשה תאושר, ההודעה מטעם בא כוחו של היועמ"ש לממשלה תהיה אי התערבות בהליכים. אם הבקשה איננה מאושרת, תימסר הודעה על הכוונה להתערב בהליכים.

מעבר לעמוד שאלות ותשובות >>  |  מעבר לעמוד שאלות ותשובות בתחום זה >> 

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: