אל תוותרו על המשפחה שלכם

משפחה היא מצד אחד מקור לשמחה, נחת, תמיכה ברגעים קשים ושותפות אמיתית. מצד שני משפחה עלולה להפוך גם למקור לעוגמת נפש של ממש, דווקא בגלל הציפיות הגבוהות. יש גם לא מעט מקרים שבהם המשפחה גורמת לאדם מתוכה נזק חמור. בהתאם, למרות אי הנעימות והחשש מפני העמקת הקרע, ההמלצה היא לפנות, ומיד, אל עורך דין מתאים. חשוב להדגיש כי גם עבור עורכי דין דיני משפחה הם תחום מורכב, ולכן לבחירה נכונה יש השפעה עצומה על התוצאה. משרד עורכי דין רן רייכמן דורג כמוביל בארץ בתחומי הגירושין והירושות ע"י פירמת המידע העסקי המוערכת דן אנד ברדסטריט, וגם לקוחות המשרד יכולים להעיד על איכות השירות שקיבלו.

האיכויות החשובות עבור עורכי דין דיני משפחה

* בקיאות – סכסוכים משפחתיים – סביב ירושה, סביב גירושין, במקרים אחרים – עלולים לגבות מחיר יקר, גם כספי וגם רגשי. בהתאם נדרשת בקיאות רבה בנושאים ספציפיים מאוד, כדי לספק את השירות הטוב ביותר.

* אמינות – באופן טבעי קונפליקטים משפחתיים שהופכים למאבקים משפטיים מייצרים טלטלה רגשית ממשית. עורך דין לענייני משפחה מהווה גם עוגן משמעותי, ולכן אמינות ללא פשרות הינה מרכיב חובה.

* זמינות – בחלק מהמקרים יש חשיבות רבה למידיות הפעולה, על-מנת למנוע נזקים שיהיה קשה לתקן אותם בהמשך, ועל כן גם זמינות היא איכות רלוונטית.

* דיסקרטיות – כל שירות משפטי מחייב דיסקרטיות, ובפרט חיונית איכות זו כשעל הפרק לא "רק" סוגיות משפטיות אלא גם נושאים משפחתיים.

נחישות ויצירתיות

שתי איכויות נוספות שמהוות מרכיב הכרחי בארגז הכלים של עורכי דין דיני משפחה – ושמאפיינות את השירות של משרד עורכי דין רן רייכמן – הן נחישות ויצירתיות. היצירתיות נדרשת על-מנת למצוא פתרונות גם למצבים הסבוכים ביותר, כאלה שעבורן רק חשיבה מחוץ לקופסה מצליחה להוביל לתוצאה הרצויה, ואפילו למנוע סכסוך משפחתי מכוער. הנחישות הכרחית מפני שרק בדרך זו אפשר להבטיח – וגם לקיים – שמירה על כל האינטרסים של הלקוח. במשרד עוה"ד רן רייכמן נשענים גם על ניסיון רחב היקף שהצטבר במשך למעלה מ-20 שנים, ולא פחות מכך על מחויבות אמיתית לסייע לאדם שנקלע למצב משפחתי בעייתי.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: