בעלי תובע פירוק שיתוף, מה אני יכולה לעשות?

בעלי תובע פירוק שיתוף – בעונה ה- 2 של התכנית פרקליטים עד הבית קיבל עו"ד לענייני משפחה רן רייכמן שאלה בנוגע לתביעת פירוק שיתוף:

אני ובעלי נשואים 20 שנה. לפני 3 שנים בעלי עזב את חדר השינה ועבר להתגורר ביחידת דיור מתחת לבית ולאחר כשנה עבר להתגורר בדירה אחרת. אני חושדת שיש לו בת זוג אחרת שמכשפת אותו והוא אף הגיש לאחרונה תביעת גירושין כנגדי לבית הדין.

בנוסף, הוא פנה לביהמ"ש והגיש תביעה למכירת הדירה – "פירוק שיתוף". אני בכלל לא רוצה להתגרש ורציתי לדעת מה אני יכולה לעשות? והאם בעלי יכול לפנות אותי מהבית?

חשוב לי לציין שאני אישה מבוגרת, בת 60 ובחצי מהסכום אני לא אוכל לקנות דירה חדשה ואף בנק לא ייתן לי משכנתא לקניית דירה חדשה.

צפו בקטע: עו"ד רן רייכמן עונה:

נראה שיהיה לך מזור בבית הדין הרבני. בניגוד לתפיסה הרווחת בציבור כלפי בתי הדין הרבניים, הוא יוכל לתת לך סעד במדור ספציפי כי את מעוניינת באמת ובתמים לשלום בית.

במתח בין צו פירוק שיתוף מצד אחד לבין צו מדור ספציפי מבית הדין הרבני מהצד השני – מה גובר?

פסיקת בג"צ אומרת שידו של בית הדין הרבני על העליונה והוא גובר על צו פירוק השיתוף ולכן בידו של בית הדין לחסום את צו פירוק השיתוף של בעלך.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: