גירושים עם ילדים

הליך גירושין עם ילדים הוא אף פעם לא דבר קל, החשש לפגוע בהם רלוונטי לשני ההורים. בעוד ההורים שנמצאים בעיצומו של הליך גירושין מתנגחים זה בזה, יהיה עליכם לשמור את הילדים שלהם מחוץ לתמונה. אך מי קבע כי השילוב של גירושים עם ילדים חייב להיות שילוב בעייתי? בחלק גדול מאוד מהמקרים ההורים מצליחים להתגרש, אך בו בזמן גם להרחיק את הילדים שלהם מהבלגן. אז מה אתם צריכים לעשות כאשר אתם מחליטים לפרק את החבילה, אך הילדים נמצאים בדיוק באמצע? יש לנו כמה טיפים שיאפשרו לכם להתגרש בצורה טובה. כך גם תוכלו להתחיל פרק חדש בחייכם, וגם תדאגו להרחיק את הילדים מכל הבלגן. עורך דין המתמחה בגירושין הוא האיש הנכון לטובת ביצוע המשימה הספציפית הזאת. כאשר המטרה היא לא לפגוע בילדים, גם כאשר הדברים פחות מסתדרים.

 

מתי צריך לספר לילדים על הגירושים?

מוטב כי תנסו להרחיק את המידע מהילדים עד אשר לא תהיה אפשרות להסתיר מהם אותו. הרי אין סיבה שתכניסו את הילדים אל תוך הבעיות השונות, במידה ואין צורך. כמובן שיבוא השלב שבו לא יהיה מנוס, ותהיו מוכרחים לספר לילדים על המצב. גירושים עם ילדים זה לא דבר קל, אך תזכרו כי בסופה של הדרך מדובר על צד מתבקש. השלב הנכון לספר לילדים הם הגירושים הוא השלב שבו בן או בת הזוג עוזבים את הבית. הרי בשלב הזה כבר לא תוכלו להסתיר מהם את המציאות, הרי הם יראו כי משהו השתנה. במקרה כזה מוטב כי תעשו את השיחה בצורה נכונה, מבלי לגרום להם לחוויה טראומתית.

 

כיצד מספרים לילדים על הגירושין?

אחרי שהבנתם מתי לספר לילדים על הגירושים, הגיע הזמן להבין איך עושים את זה. גירושים עם ילדים מחייבים אתכם לנקוט במשנה זהירות, בכל זאת מדובר על חוויה לא פשוטה. הילדים מבחינתם רוצים שהמשפחה שלהם תישאר שלמה לאורך כל הדרך. השיחה עם הילדים צריכה להיות בנוכחות שני ההורים, חשוב מאוד לא לעשות את זה לבד. ההורים צריכים לספר לילדים בצורה רגועה ובטוחה כי המציאות הולכת להשתנות. רצוי מאוד להסביר לילדים כי ההורים לא נעלמים, וכל אחד מהם יהיה זמין עבורם. ברגע שתורידו את מפלס הלחץ יהיה ניתן מבחינת הילדים לראות את האור בקצה המנהרה. אם אתם תפילו עליהם את הבשורה כרעם ביום בהיר זה עלול להסב נזק רב. מוטב אפילו להתייעץ עם איש מקצוע שיסביר לכם בדיוק כיצד נכון לעשות זאת. כך לא תעשו טעות שבראייה לאחור אתם עוד עלולים להתחרט עליה.

 

מהי המורכבות של הליך גירושים עם ילדים?

המורכבות של הליך גירושים עם ילדים מגיעה מכך שהמחויבות ההורית לילדים תמיד נותרת בעינה. המשמעות היא שהקשר בין ההורים, אף על פי שהם לא נשואים, יהיה קיים. אף אחד מהם לא יכול לנטוש את הספינה, שכן הילדים נמצאים בדיוק על התפר. כל אחד מההורים יהיה חייב להיות נוכח בשביל לספק לילדים את המשענת הרצויה, גם אם המציאות השתנתה. זה מה שהופך את ההליך כולו להליך שמאוד קשה לפתור אותה בצורה מהירה. הרצון הטבעי לסיים את ההליך תוך זמן קצר עשוי להיות רצון שלא יהיה ניתן ליישם אותו. טובת הילדים תמיד צריכה להיות עניין שתיקחו אותו לתשומת הלב שלכם.

 

איך עוזרים לילדים להסתגל לפרידה?

על מנת שתוכלו להקל על הילדים יהיה עליכם לעשות את כל הפרידה בצורה הדרגתית. חשוב מאוד שהילדים לא יתעוררו ביום בהיר אחד למציאות שהם לא מכירים אותה. הסיטואציה הנכונה תהיה שכל כמה ימים יקרה משהו נוסף שיוביל את המשפחה לפרידה מוחלטת. כל הדרך יהיה עליכם להזכיר לילדים כי ההורים תמיד ימשיכו לעמוד לצידם על אף הפרידה. אל תכניסו את הילדים לכל הריבים או לכל הוויכוחים שיכולים לצוץ במהלך ההליך עצמו. חשוב מאוד לשמור אותם ניטרליים לגמרי, בכל זאת לא תרצו לסבך אותם עוד יותר. הדרך הכי טובה לעזור לילדים עם הפרידה היא פשוט להיות קשובים לכל מה שיש להם לספר לכם.

 

גירושים עם ילדים עושים בהסכמה

כאשר ילדים משותפים נמצאים בתמונה ישנה חשיבות עליונה לבצע את ההליך בהסכמה מלאה. אנו מציעים לכם לא להיכנס למריבות שעלולות בסופו של יום לפגוע דווקא בילדים. הרי הם אלה שיראו בבית את כל המריבות והוויכוחים בניכם על נושאים שונים. חשוב מאוד שתזכרו כי הילדים לא רוצים להיכנס אל תוך מקום שהם לא מרגישים בו בנוח. לכן אנו מציעים לכם לנסות להתפשר במקומות השונים שבהם אתם יכולים להתפשר. ככל שתתפשרו יותר, כך תוכלו לראות איך הילדים יהיו מאושרים. אם הילדים שלכם יהיו מאושרים, תבינו כי עשיתם את הצעדים הנכונים בדרך לפתיחת דרך חדש בחייכם.

 

עורך דין מומחה לגירושים עם ילדים

מצאתם את עצמכם תקועים בנקודה שממנה אינכם יכולים להתקדם? אתם חוששים כי תעשו טעות מסוימת שתפגע בילדים שלכם? גירושים עם ילדים זה לא עסק פשוט, ולכן מוטב כי לאורך כל הדרך יהיה עורך דין שיספק לכם הכוונה וייעוץ אישי. אותו עורך דין ככל הנראה טיפל עד כה בלקוחות שונים שהתגרשו עם ילדים משותפים.

  • הילדים לא אמורים להיות אלה שימנעו מההורים להיפרד. לכל אחד מבני הזוג מגיעה האפשרות לפתוח פרק חדש בחייו. גירושים עם ילדים עושים עם עורך דין על מנת להבטיח כי אינכם פוגעים בהם. תוכלו להתגרש זה מזה מבלי לגרום לילדים טראומה משמעותית.

  • ישנם לא מעט נושאים בירוקרטיים שחובה להסדיר לפני שמפרקים את החבילה. המטרה של הנושאים הבירוקרטיים היא להסדיר בצורה טובה ונכונה את המחויבות ההורית כלפי הילדים. חשוב מאוד שכל אחד מההורים ימשיך להיות הורה פעיל גם לאחר הפרידה.

  • במסגרת הניסיון להגיע להסדר יכולות להתעורר להן כל מיני מחלוקות שונות. עורך דין המתמחה בהליך גירושים עם ילדים ידע כיצד לפתור את כל המחלוקות. הוא יהיה אדם ניטרלי שיגרום להורים לחשוב בצורה קצת שונה מצורת החשיבה הרציונלית.

  • לאורך כל הדרך יהיה עליכם גם לדאוג לכם בשביל שתוכלו לפתוח בפרק חדש כפי שאתם רוצים. לפיכך חובה שיהיה לצידכם עורך דין שיספק לכם ליווי אישי לכל אורך הדרך. הוא יסביר לכם מה נכון לעשות ומה לא נכון לעשות בכל נקודת זמן.

 

להתגרש עם ילדים זה לא חייב להיות סיפור!

החששות בהליך גירושים עם ילדים הם בהחלט חששות מובנים. אף אחד מבני הזוג לא ירצה לפגוע בילדים בגלל כל המחלוקות השונות במהלך הגירושים עצמם. הילדים תמיד נמצאים בדיוק באמצע, ולכן חובה תמיד לזכור כיצד מטיבים איתם. עורך דין מנוסה יאפשר לכם לראות מעבר למה שקורה עם הילדים. הרי זה שהילדים נמצאים באמצע זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על מה שמגיע לכם. גירושים יחד עם ילדים זה לא חייב להיות סיפור שלא תדעו כיצד לצאת ממנו. רוצים להתגרש בצורה טובה ונעימה גם כאשר הילדים נמצאים בתפר? פנו אלינו למשרד של עורך דין רן רייכמן: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: