גירושין חלוקת רכוש

ברגע שבני זוג מחליטים להתרגש, הם צריכים להחליט מה לעשות עם הרכוש המשותף שלהם. מדובר על אחת מההחלטות החשובות ביותר, החלטה שיכולה להשפיע לא מעט. זוהי הסיבה שבגללה הסכם גירושין חלוקת רכוש הוא מהעניינים הקריטיים ביותר שחובה להסדיר. זוהי גם הסיבה שבגללה ניסוח הסכם גירושין יכול לקחת הרבה יותר זמן ממה שאתם חושבים לעצמכם. כעת הגיע הזמן לעשות סדר בעניין של חלוקת הרכוש, כך תוכלו לקבל בדיוק את אשר מגיע לכם. חשוב מאוד לפנות לעורך דין המתמחה בפתרון הליך גירושין חלוקת רכוש. אותו עורך דין ידע מה נכון לעשות בשביל להשיג את ההסכם הנכון עבורכם. בהסכם גירושין חובה עליכם לחשוב גם על הצדדים האחרים, אך בעיקר עליכם. הרכוש שתקבלו במסגרת הסכם גירושין זה הרכוש המשותף שאותו תקבלו ביום שאחרי הגירושין.

 

איזה רכוש מחלקים בחלוקת רכוש?

חלוקת רכוש מתבצעת על כל הרכוש המשותף שאותו בני הזוג צברו יחד. אלה יכולים להיות פריטים יקרים ומוערכים, אך אלה יכולים להיות פריטים קטנים ושוליים. המטרה היא לחלק בצורה שווה את כל הרכוש, כך שכל אחד ידע מה הוא אמור לקבל. לרוב רכוש שכל אחד מבני הזוג רכש בנפרד או טרם הנישואין, יהיה שייך לו. אם יש רכוש שנקנה על ידכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להביא הוכחה לכך. איש מקצוע מיומן יכול לעשות לכם סדר איזה רכוש נהוג לחלק ואיזה רכוש לא נהוג לחלק. כך יהיה לכם הרבה יותר קל להגיע למצב שבו תדעו בדיוק מה לעשות. אין סיבה שתבזבזו את הזמן היקר שלכם על כל מיני פריטים שונים שלא באמת יתרמו לכם. שאיפה תהיה שכל אחד יצא לדרכו החדשה תוך זמן קצר ועם מינימום עיכובים.

 

מי עורך הסכם גירושין חלוקת רכוש?

חלוקת הרכוש זה חלק מסוים מתוך הסכם הגירושין שאותו בני הזוג צריכים לבנות. ההסכם מכיל לא מעט חלקים שונים, אך החלק של חלוקת הרכוש הוא מהחשובים ביותר. יש כאלה אומרים כי חלוקת הרכוש חשובה כמו הסכם המזונות וכמו הסכם המשמורת. חלוקת הרכוש חשובה מאוד עבור זוגות שצברו המון רכוש משותף. ככל שהצטבר יותר רכוש, כך יהיה יותר קשה לבנות הסכם ששני הצדדים יסכימו איתו. לרוב חלוקת הרכוש נעשית על ידי עורך דין לגירושין, כאשר בית המשפט נותן את החותמת הסופית. בית המשפט נותן חותמת סופית להסכם הגירושין כולו, ולא רק לחלק מסוים ממנו. את החלק הספציפי הזה מוטב לעשות ביחד עם עורך דין.

 

באיזה שלב עושים חלוקת רכוש?

הבחירה הטבעית תהיה לבצע את חלוקת הרכוש מוקדם ככל האפשר. הרי אם מחכים עם חלוקת הרכוש לרגע האחרון, זה עלול לעכב את הגירושין עצמם. הסכם גירושין חלוקת רכוש שיעשה בהקדם, יקל מאוד את ההתקדמות עם כל שאר הפרמטרים האחרים. בני זוג שמצליחים להגיע להבנות לגבי הרכוש, יצליחו להגיע להבנות בכל עניין אחר. כך שמדובר פה על יתרון משמעותי שמסדירים את כל מה שקשור לרכוש מוקדם. פתאום כל שאר השלבים שאותם בני הזוג צריכים לעבור יהיו מאוד פשוטים וקלים. תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם תסיימו את הגירושין מהר יותר ממה שחשבתם לעצמכם.

 

כמה זמן לוקח להכין הסכם גירושין חלוקת רכוש?

כמו שהבנתם הרכוש הוא הנקודה הרגישה של כל אחד מבני הזוג. לכן הגעה להבנות יכולה לקחת זמן, בטח אם בני הזוג מגיעים לתהליך עם אגו. יהיה מאוד קשה להוריד את בני הזוג מהעץ, ולכן חשוב מאוד שהתהליך יתבצע על ידי איש מקצוע מיומן ומקצועי. הוא ידע כיצד לפנות אל כל אחד מהצדדים בשביל להביא אותם למצב של הידברות. כאשר הצדדים כבר ידברו בניהם, יהיה יותר פשוט להשיג את ההבנות הרצויות. ברוב המקרים ההגעה למצב של הסכם גירושין חלוקת רכוש אמורה לקחת מספר שבועות. במהלך השבועות האלה בני הזוג מגיעים למספר פגישות גישור עם עורך דין מנוסה שינסה להגיע אל עמק השווה בניהם.

 

האם חובה לבצע חלוקת רכוש לפני גירושין?

על מנת שהסכם גירושין יקבל משנה תוקף בבית המשפט הוא חייב לכלול נושאים שונים. בין היתר ישנה חובה כי בהסכם הגירושין תהיה חלוקת רכוש ברורה בין בני הזוג. הרי זה דבר טבעי שבני זוג נשואים יצברו רכוש רב, ולכן תהיה חובה לחלק אותו בניהם. אי אפשר שבן זוג אחד יקבל יותר מבן הזוג השני, הרי מדובר על רכוש שנקנה בכסף משותף. חשוב להגיד בהזדמנות הזאת כי זה לא משנה מי הכניס משכורת גבוהה יותר. כל פריט שנקנה בזמן שבני הזוג היו נשואים האחד לשנייה אמור להילקח בחשבון כאשר מבצעים חלוקת רכוש. תוכלו להתייעץ עם עורך דין מנוסה שיעשה לכם יותר סדר בעניין הזה.

 

הפעלת שיקול דעת בין הסכם גירושין חלוקת רכוש

לבית המשפט יש את הסמכות להפעיל שיקול דעת כעת חלוקת רכוש בין בני זוג. לא תמיד חלוקת הרכוש תתבצע שווה בשווה, ישנם מקרים שבהם בן זוג אחד יקבל יותר מהשני. יכולים להיות כל מיני טריגרים שונים שיביאו את בית המשפט למצב שבו הם מחליטים להעניק יותר לבן זוג מסוים. זוהי הסיבה שבגללה חובה להגיע לדיונים האלה עם עורך דין מנוסה בתחום הגירושין. הוא יאפשר לכם להבין בדיוק מה אתם עומדים לקבל, ואיך תוכלו לקבל קצת יותר ממה שהובטח לכם. הכוח שנמצא בידיים שלכם גדול יותר ממה שאתם חושבים לעצמכם בשלב הזה.

 

מהיום קל יותר לבצע חלוקת רכוש

אם בעבר הסכם גירושין חלוקת רכוש היה עניין סבוך, כיום הוא הופך להיות פשוט יותר. כל זאת בזכות אנשי המקצוע המנוסים שיכולים להירתם למשימה, ולסייע לכם להשיג את מבוקשכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את האיש הנכון שיאפשר לכם להשיג את מבוקשכם. בעבר הייתם צריכים לעשות את כל העבודה הקשה לבד, ומשחקי האגו היו הופכים את ההליך לבלתי אפשרי. כל עוד תפנו מראש לעורך דין המתמחה בתחום הגירושין, לא אמורות להיות בעיות בהקשר הזה. תוכלו לדעת כי אתם תשיגו בדיוק את הדרישות שהיו לכם בתחילת הדרך. אותו עורך דין יסביר לכם מראש מה תוכלו לקבל ומה אתם לא יכולים לקבל.

 

חלוקת רכוש לעל ידי משרד עו"ד רן רייכמן!

מצאתם את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם מתקשים להגיע להבנות בהקשר של חלוקת רכוש? לפני שאתם שוברים את הכלים, מוטב כי תנסו לפנות אל משרדו של עורך הדין רן רייכמן. המשרד שלנו מנוסה מאוד בביצוע פעולות מהסוג הזה, פעולות שדורשות רגישות רבה ומקצועיות בולטת. מי שלא ידע כיצד לנהל את המצב הרגיש הזה עלול רק להחמיר את המצב שבו נמצאים בני הזוג. אז למה אתם מחכים? מהיום יש לכם אל מי לפנות בהקשר של הסכם גירושין חלוקת רכוש. אחרי שתפנו אליו, תוכלו לראות איך הסכם הגירושין כולו מגיע לכדי סיכום. הרי חלוקת הרכוש היא אחת מהסוגיות הבעייתיות ביותר שחובה לצלוח אותה: 0723955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: