גישור לפני גירושין

נמצאים בתחילתו של הליך גירושין? עוד לפני שאתם מכניסים את עצמכם לפינות, מוטב כי תחפשו להתחיל גישור על ידי מגשר מוסמך. הליך גישור לפני גירושין יכול להביא איתו תרומה רבה כאשר מסתכלים על סוף הדרך. תזכרו כי האינטרס של שני הצדדים הוא משותף, להתחיל בפרק חדש בהקדם האפשרי. זה יכול לקרות רק כאשר עושים זאת בצורה מכבדת שתאפשר לכל אחד מהצדדים לצאת מרוצה. אז מה אתם צריכים לדעת על הליך גישור גירושין? בדיוק על העניין הזה החלטנו לדבר. כך שיהיו לכם תשובות עוד לפני שתכניסו את עצמכם למקום שתתקשו לצאת ממנו. עו"ד רן רייכמן, מגשר מוסמך ועו"ד לגירושין, ישמח להעניק לכם את הקרקע הדרושה לגישור מוצלח. יחד עם המגשר המנוסה תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו הגירושין יהיו הרבה יותר נעימים.

 

האם צריך גישור לפני כל הליך גירושין?

גם כאשר בני הזוג שמתגרשים מסכימים על רוב הנושאים תמיד יכולים להתגלות חילוקי דעות. לכן אנו מציעים לכם לעשות גישור לפני גירושין בכל מצב, גם אם הכל נראה ורוד. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם בשלב הקריטי נתקלים בכל מיני מכשולים שונים שלא הכרתם לפני כן. כעת יש לכם הזדמנות לדעת כי אתם משאירים את השליטה בידיים שלכם. גם אם תגלו כל מיני בעיות שונות יהיה ניתן לפתור אותן לפני שהן מחמירות את המצב. הרי גם ככה המצב מאוד רגיש, יכול להיות שאחד מהצדדים אפילו לא ירצה להתגרש. לכן חובה להיות מאוד זהיר בשביל להשיג את המטרה הסופית שעומדת לכם מול העיניים. המטרה היא לנסות להגיע למצב שבו יהיה ניתן לפתוח פרק חדש מבלי להעכיר את האווירה.

 

גישור לפני גירושין טוב לבני הזוג

עוד לפני שנבחן את טובת הילדים, חשוב להגיד כי הליך הגישור יהיה אידיאלי לבני הזוג. בני זוג שהחליטו לפרק את החבילה מבינים כי מצפה להם תקופה לא כל כך פשוטה. מאוד יכול להיות כי כל אחד מהצדדים ינסה למשוך את השמיכה לכיוון שלו. כתוצאה מכך ישנה חשיבות להידברות ולהבנה בין בני הזוג. אם בני הזוג ימצאו את עצמם מתנגחים על כל עניין קטן, יהיה מאוד קשה להתקדם אל עבר סוף ההליך. לכן הבינו כי אתם צריכים לבצע את הגישור בשביל שתוכלו לשמור על קשר בריא האחד עם השנייה. כל עוד יש לכם ילדים משותפים תמיד יהיה בניכם קשר מסוים, גם אם החלטתם להתגרש. לכן תעשו לעצמכם טובה ותתחילו הליך גישור לפני שאתם מתחילים הליך גירושין. בראייה לאחור תבינו כי עשיתם את ההחלטה הטובה והנכונה ביותר.

 

מה חשוב לדעת על גישור לפני הגירושין?

  1. עליכם לקחת בחשבון כי תוצאותיו של הליך גישור לפני גירושין יכולות להיות מפתיעות. יש לא מעט בני זוג שהצליחו לגשר על הפערים השונים, וחזרו לחיות ביחד. לעיתים כאשר מציפים את הדברים מעל לפני השטח יהיה ניתן לגשר גם המכשולים. כך שאל תוותרו על האפשרות הזאת ואל תורידו אותה מהסף. עם זאת בחלק גדול מהמקרים בני הזוג מתקשים לגשר על הפערים. כל בחירה שתעשו בסופה של הדרך תהיה בחירה מקובלת.
  2. חשוב מאוד שבני הזוג יגיעו עם רצון רב להצלחה בכל מה שקשור לתהליך הגישור עצמו. אם כל אחד מבני הזוג יהיה מקובע בעמדותיו שלו יהיה מאוד קשה לגשר על הפערים. בחלק מהמקרים תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם לא מתקדמים בכלל. לכן אנו מציעים לכם לשוחח האחד עם השנייה לפני שתתחילו את ההליך. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את ההליך בצורה הנכונה.
  3. להליך גישור יכולות להיות תוצאות לכאן או לכאן. במילים אחרות יהיה עליכם לקחת בחשבון גם מקרה שבו ההליך עצמו לא יצליח. כלומר שבסופה של הדרך לא תשיגו את המטרה שאותה אתם רוצים להשיג. אך גם אם לא תשיגו את המטרה שאותה רציתם להשיג תוכלו להיות מסופקים. תדעו כי עשיתם את מירב המאמצים להגיע להסכמות על סוגיות הליבה.
  4. גישור לפני גירושין לא נועד על מנת לגרום לכם להתעמת עם בן או בת הזוג שלכם. בכל זאת מדובר על הליך שאמור להביא לגישור ולא לריחוק. אם אתם תגיעו מלאים באגו יהיה מאוד קשה לגשר על הפערים השונים. העצה הכי טובה תהיה שכל אחד מהצדדים ינסה להבין את הצד השני. גם בן הזוג וגם בת הזוג צריכים להיות מוכנים לעשות ויתורים מסוימים.

 

למה עושים גישור לפני שמתגרשים?

ישנה חשיבות עליונה לטיימינג שבו מחליטים לעשות את הליך הגישור. באופן עקרוני ניתן לעשות את הליך הגישור עצמו גם במהלך הגירושין עצמם. אז מה גורם לאנשי מקצוע רבים להמליץ לבני הזוג לעשות את ההליך עוד לפני שמתחילם את הגירושין? קודם כל מכיוון שעדיין יהיה אפשר להחזיר את בני הזוג למצב שבו הם חיים ביחד. זה שבני זוג מחליטים להתגרש זה לא אומר שזה מה שבאמת יקרה. לא באמת בני זוג אומרים בלהט הרגע דברים שהם לא באמת בטוחים לגביהם. לאחר שמצליחים להסדיר את העניינים השונים בני הזוג יכולים לחזור לחיות ביחד. גם אם בני הזוג יחליטו להתגרש, עדיין מוטב לעשות זאת עם אנרגיות טובות. הרי כל הליך גירושין שמתבצע לאחר גישור יסתיים בצורה טובה ביותר לטובת שני הצדדים.

 

כמה זמן נמשך הליך גישור?

משך הזמן של גישור לפני גירושין משתנה מפעם לפעם. כך שאי אפשר לתת קביעה חד משמעית שתהיה נכונה בכל המקרים באופן גורף. השאיפה הטבעית תהיה לסיים עם ההליך הכי מהר שאפשר כך תוכלו לסיים עם ההליך עצמו ולפתוח דף חדש. עם זאת ישנם מקרי גישור מורכבים מאוד כאלה שיכולים להתפרס על זמן רב. המטרה של ההליך תהיה להביא את בני הזוג למצב שבו הם הסדירו בניהם את כל המחלוקות השונות. אם יישארו דברים לא פתורים בין בני הזוג זה עלול להוביל למצב שבו הם יצופו בהליך הגירושין עצמו. אם מסדירים את כל הפרטים השונים מראש לא אמורות להיות הפתעות בזמן הגירושין עצמם. תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מתגרשים ללא עיכובים על נושאים שונים ומגוונים.

 

גישור לפני גירושין עם עו"ד רן רייכמן

רוצים לגשר על הפערים לפני שאתם מתחילים הליך גירושין? בשביל שזה יקרה יהיה עליכם לפנות למגשר גירושין מוסמך. הליך גישור לא יכול להיות מוצלח אילולא תפנו ישירות לאדם הנכון לביצוע המשימה. מחפשים איש מקצוע לצורך גישור לפני גירושין? זה הזמן שלכם לפנות לעו"ד רן רייכמן. עו"ד מוסמך המלווה בני זוג בהליך הגירושין עצמו כך שהוא מכיר את ההליך כולו. מעבר להיותו עורך דין, הוא גם מגשר גירושין מוסמך שליווה בני זוג רבים. עו"ד רן רייכמן ביחד עם צוות המשרד יספקו לכם ליווי אישי ורגיש. כך שתמצאו את עצמכם בסופה של הדרך משיגים את מבוקשכם. 

המטרה היא כמובן להגיע למצב שבו כל הדברים הקריטיים יהיו מוסכמים בין בני הזוג לפני פירוק הזוגיות: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: