צפו: האם לגרושה יש זכויות על משק שהייתה אמורה לרשת?

האם לגרושה יש זכויות על משק שהייתה אמורה לרשת? – אישה הגישה תביעה בדרישה לקבל זכויות על משק שהיה שייך להורים של הגרוש שלה לשעבר, שהלך לעולמו, בטענה כי השקיעה במשק כספים רבים.

barn-1882169_640עת הזוג התחתן, הם עברו לגור עם הורי הגבר במושב, ואלו רשמו אותם כבנים ממשיכים. אלא שלאחר כמה שנים הם נפרדו ובחלוף מספר שנים נוספות הלך הגבר לעולמו. האישה החליטה לתבוע את זכויות המשק בטענה כי אמו של בעלה לשעבר התחייבה לכך.

בתכנית "שאלה משפטית", אשר שודרה בערוץ 2, דיבר עורך הדין רן רייכמן על הסוגיה: "ראשית, הורי הגבר רשמו את הזוג כבנים ממשיכים מכיוון שחשבו כי ימשיכו לחיות יחד בשלום הבית. למעשה, מדובר בהליך של התחייבות לתת מתנה, ועל פי סעיף 5 לחוק המתנה כאשר אדם מתחייב להעניק מתנה לאדם אחר הוא יכול לחזור בו מאותה התחייבות בתנאים מסוימים, כמו למשל התנהגות מחפירה מצד התובע. מה שכן, לאור השקעתה בבית, היא יכולה לתבוע את הזכות לקבל את הכספים שמגיעים לה".

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: