הבטחה לשותפות אמיתית לאורך כל החיים

חתונה מזוהה עם רומנטיקה, מחויבות הדדית, הבטחה לשותפות אמיתית לאורך כל החיים ואופטימיות (ואם תרצו, גם עם הפקות מושקעות…) – אבל יש עוד מרכיב שאסור להתעלם ממנו: כל זוגיות היא גם שותפות כלכלית. בנוסף, גם כשיש חיבור עוצמתי ואהבה גדולה, המציאות מוכיחה לנו שוב ושוב שאנשים משתנים, ולכן גם מערכות יחסים משתנות. בהתאם המסקנה המתבקשת היא שחשוב להגן על האינטרסים הכלכליים, והאמצעי הרלוונטי הוא הסכם קדם נישואין, שמוכר גם כהסכם ממון. מאחר שרק בעזרת עורך דין הסכם ממון ממלא את ייעודו, ולא כל עורך דין אלא איש מקצוע עם מומחיות בתחום ספציפי זה, כדאי להקדיש תשומת לב לבחירתו. במשרד עורכי דין רן רייכמן אמונים על עריכת הסכמי ממון מותאמים אישית לכל זוג.

למה רק עם עורך דין הסכם ממון באמת ממלא את ייעודו?

* מקסימום תשומת לב לכל פרט ולכל תרחיש אפשרי – רק בעזרת ניסיון של עורך דין מיומן אפשר להבטיח הסכם ממון שמספק הגנה בפני כל תרחיש וביחס לכל נכס, כולל כאלה שיתקבלו לאחר החתימה על ההסכם.

* התייחסות לסוגיות ספציפיות – בעזרת עו"ד מומחה להסכמי ממון ניתן ליצור גם הסכמים מורכבים שיהיו מדויקים לחלוטין. למשל, הסכם שבו שינויים במשפחה כמו הולדת ילד משפיעים על אופן חלוקת הרכוש במקרה של פרידה.

* ניסוחים מדויקים – עוד מרכיב חיוני בכל הסכם ממון הוא ניסוחים חד-משמעיים וברורים לחלוטין, כך שאם ייווצר צורך להשתמש בהסכם, לא יהיה מקום לפרשנויות שונות או להטלת ספק.

* ריכוך התנגדויות – הסכמי ממון הפכו בשנים האחרונות לאופציה מקובלת, ויותר ויותר אנשים מבינים את יתרונותיהם עבור שני הצדדים. יחד עם זאת, גם במציאות הנוכחית תיתכן התנגדות מצד אחד הצדדים, ועורך דין מנוסה מסייע גם לרכך את ההתנגדות ולמנוע קונפליקטים מיותרים.

קשב מלא והתאמה מושלמת אליכם

אחרי שמנסחים בעזרת עורך דין הסכם ממון מושגת למעשה שקיפות מוחלטת – שקיפות שהיא בסיס איתן למערכת יחסים מיטיבה. שקיפות היא גם הערך המנחה את התנהלות משרד עורכי דין רן רייכמן, וזאת לצד מקצוענות חסרת פשרות, קשב מלא לכל לקוח ולקוחה, והתאמה מושלמת של ההסכם לצרכים הספציפיים ולדגשים החשובים עבור כל זוג.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: