הליך גירושין מהיר

הדעה הרווחת היא כי הליך גירושין חייב להיות ארוך ומתיש, אך המציאות יכולה להיות אחרת. בני הזוג הם אלה שקובעים כיצד יראה הולך להיראות ההליך עצמו. הם יכולים להשפיע במידה רבה על המהירות שלו, ולהביא אותם למצב שבו ההליך עצמו יהיה מהיר מהמצופה. הליך גירושין מהיר לא חייב להיות בהכרח פחות טוב, במקרה הזה ההפך הוא הנכון. ברגע שההליך יתבצע במהירות תהיה לכם האפשרות להנות ממגוון רחב של יתרונות. אז רגע לפני שאתם מתחילים את ההליך עצמו, הגיע הזמן להבין איך עושים אותו במהירות. אחרי שתגיעו להליך עצמו כאשר אתם מוכנים אליו, לא תהיה בעיה שלא תצליחו בענק. תמיד חלמתם שאם תתגרשו תעשו את ההליך ללא עיכובים? הכירו את עורך הדין רן רייכמן. עורך הדין שיהפוך את הרצון שלכם לגירושין מהירים למציאות ברת השגה עבורכם.

 

האם זה מציאותי להתגרש במהירות?

במציאות הנוכחית ישנם כאלה שחושבים כי הליך גירושין מהיר הוא בגדר חלום. הסיבה לכך היא שככל הנראה יצא לכם להכיר לא מעט בני זוג שהתגרשו בצורה איטית. אך מה שאתם צריכים לדעת זה שאפשר להתגרש במהירות מבלי להתפשר על אף פרט חשוב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור את השותפים הנכונים שלכם לדרך. תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם במצב שבו הגירושין יתקדמו בדיוק כפי שאתם מצפים. ישנו סיכוי טוב כי כבר כעבור מספר שבועות תוכלו למצוא את עצמכם מתחילים דף חדש. כל מקרה אומנם נשקל לגופו, אך תדעו כי הגישה שלכם לתהליך חשובה במיוחד. היא זאת שתשנה את הזמן שבו ימשך ההליך לחיוב או לשלילה.

 

מהי הנוסחה להליך גירושין מהיר?

אין קיצורי דרך כאשר מדברים על הליך גירושין בין בני זוג שהחליטו לפרק את החבילה. לכן אל תחפשו את הדרך הקצרה ביותר לסיים את הזוגיות, אך להשאיר מאחור לא מעט דברים פתוחים. הנוסחה המנצחת להתגרש במהירות היא פשוט להגיע להסכמות על נושאי הליבה. ברגע שישנם הסכמות בין בני הזוג על הנושאים המהותיים, ההליך יתקדם בקצב מהיר במיוחד. ברגע שלא יהיו הסכמות שונות על נושאי הליבה, המציאות תהיה שונה בתכלית. זה נכון שניתן לריב על לא מעט עניינים שונים, אבל צריך להתעלות על כך. כל אחד מבני הזוג צריך לדעת כי הוא צריך לוותר על עניין מסוים בשביל להגיע להסכמות. הסכמה אמורה להגיע מתוך חוזקה ולא מתוך חולשה, כמו שאתם אולי חושבים לעצמכם.

 

היכרות מקדימה עם הליך גירושין

אף אחד לא מגיע למוד ניסיון להליך גירושין, עבור מרבית בני הזוג מדובר על הפעם הראשונה. לכן כדי שתוכלו לבצע הליך גירושין מהיר יהיה עליכם להכיר את העולם הזה. יכול להיות כי לעולם לא חשבתם שתגיעו למצב שבו תבחנו את האפשרות הזאת. אך המציאות כמו שאתם יודעים עולה על כל דמיון או כל מחשבה שהייתה לכם. אנו מציעים לכם שתקראו כמה שיותר מידע על הליך גירושין עוד לפני שתיכנסו לתוכו. זוהי הדרך הכי טובה לצלוח את המהמורות השונות שעלולות לצוץ להן במעלה הדרך. מי שלא מכיר את העולם הזה עשוי למצוא את עצמו מתמודד עם כל מיני בעיות שונות.

 

הליך גירושין מהיר עם עורך דין

חוששים מאוד שהליך הגירושין ימשך זמן רב? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לעורך דין מנוסה. עורך דין המתמחה בגירושין יספק לכם ליווי אישי לכל אורך הדרך לשם זירוז ההליך. אותו עורך דין יסייע לכם בכל העניינים הבירוקרטיים, אך גם בכל ההתנהלות מול בן או בת הזוג. כך תוכלו למצוא את עצמכם מסיימים את כל הסוגיות השונות במהירות האפשרית. לבד יהיה לכם קשה מאוד עד כמעט בלתי אפשרי לבצע הליך גירושין מהיר, לכן מוטב שלא לנסות זאת. יתרה מכך, אם תחליטו להתנהל לבד מול בן או בת הזוג, אתם עלולים להפסיד לא מעט. זה שאתם רוצים לסיים את ההליך במהירות, לא אומר שאתם צריכים להתפשר על עניינים שחשובים לכם.

 

מדוע כדאי להתגרש במהירות?

היתרונות של הליך גירושין מהיר הם רבים מאוד, ומוטב כי תכירו אותם טרם התהליך. ברגע שתבינו את הסיבות להתגרש במהירות, לא יהיה לכם ספק כי זוהי הבחירה הנכונה לכם. גם אם אתם חלוקים בדעותיכם מול בן או בת הזוג, המטרה תהיה מטרה משותפת. פתאום תוכלו לראות כי הליך הגירושין שלכם יכול להיראות קצת אחרת ממה שנדמה לכם.

  • הליך גירושין שמתבצע במהירות יאפשר לכם לפתוח דף חדש במהרה. כל זמן שבו אתם שרויים בבניית הסכם גירושין ימנע מכם להסתכל על מה יקרה ביום שאחרי. מגיע לכם לדעת כי בתוך כמה שבועות תהיה לכם אפשרות להתחיל חיים חדשים. אולי אפילו תוכלו בתוך זמן קצר כבר למצוא אהבה חדשה.
  • ברוב המקרים הליך גירושין מהיר מטיב עם הילדים המשותפים של בני הזוג. זה לא סוד כי הילדים נמצאים בדיוק בתפר, ולכן חובה לקחת אותם בחשבון. הילדים מבחינתם ירצו לראות את ההורים שלהם מתקדמים כל אחד אל עבר המקום שבו הוא רוצה להיות. אין טעם למרוח את הליך הגירושין, ועל הדרך גם לפגוע בילדים המשותפים.
  • הליך שמתבצע במהירות נובעת מתוך הסכמות מובנות של בני הזוג. המשמעות היא שכל אחד יצליח לקבל את הדרישות השונות שאותן הוא מעוניין להשיג. הרי יש לכם מטרה ראשית שאותה אתם תרצו להשיג בהליך הגירושין. כל עוד ישנה הסכמה, אין סיבה שלא תשיגו אותה.

 

האם ניתן לבצע ייעוץ גירושין משותף?

כל עוד מתגלות הבנות בין בני הזוג, ניתן לבצע ייעוץ גירושין משותף. המטרה של ייעוץ הגירושין תהיה לנסות להגיע להבנות בין בני הזוג עוד לפני שהם מתחילים את ההליך בצורה פורמלית. ככל שמגיעים להבנות מוקדם יותר, כך תהיה אפשרות לסיים את התהליך בצורה מהירה יותר. אך חשוב להבהיר כי הייעוץ המשותף רלוונטי גם במקרה שבו ישנן הבנות ברורות. אם אתם חוששים מחילוקי דעות עם הצד השני, מוטב לעשות את הייעוץ לגמרי לבד. כך תוכלו להבין לעצמכם טקטיקות שונות שיאפשרו לכם להתקדם אל עבר השגת המטרה. הרי לא תרצו לחשוף את כל הקלפים בשלב כל כך מוקדם של הליך הגירושין.

 

עו"ד רן רייכמןיועץ גירושין מוסמך

מעוניינים להתגרש, אך אין לכם מושג מאיפה להתחיל? בהחלט אפשר להבין את תחושת הבלבול שלכם. זוהי הסיבה שבגללה מוטב כי תקבלו ייעוץ גירושין על ידי איש מקצוע מנוסה. הייעוץ האפקטיבי ביותר יינתן לכם על ידי עורך דין המתמחה בענייני גירושין. עו"ד רן רייכמן ביחד עם צוות משרדו ישמח לספק לכם ליווי צמוד. צוות המשרד יסביר לכם בדיוק על התהליך שאותו אתם עומדים לעבור. כך יהיה לכם קל לתכנן את התוכניות השונות לזמן הקרוב. הליווי לא יפסיק רק לפני ההחלטה להתגרש, הוא גם יהיה רלוונטי בזמן התהליך עצמו. רוצים לשמוע עוד פרטים לפני שתעשו את ההחלטה החשובה? פנו לצוות המשרד שלנו שזמין עבורכם: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: