הליך משפטי שמעורר עניין רב בציבור

גישור גירושין הוא הליך שמעורר עניין רב, וגם זוכה לפופולריות הולכת וגדלה. הסיבה הראשונה לכך היא הגידול במספר מקרי הגירושין בישראל, והסיבה השנייה היא היתרונות המשמעותיים של אופציה זו. בכל מקרה חשוב כמובן לפנות אל מגשר גירושין מנוסה, קשוב ואחראי. פירמת עורכי הדין רן רייכמן מציעה שירות זה, וכמו שאר שירותי המשרד גם הוא ניתן מתוך מחויבות מלאה לכל אדם ועל בסיס ניסיון מצטבר רחב היקף.

היתרונות של פנייה אל מגשר גירושין

* פרידה ידידותית – גירושין, גם כשהם מתבצעים מתוך הפנמה הדדית של העובדה שאין טעם להמשיך לחיות יחד, עלולים להפוך בן רגע לסכסוך מר. אי אפשר להתעלם מכך שיש רגשות מורכבים כשנפרדים, מה גם שיש לא מעט אינטרסים מנוגדים. גישור גירושין מתנהל באווירה שמבליטה את המכנה המשותף, ומתוך חתירה ליצירת מצבי Win-Win, ובהתאם הסיכוי למאבק נוקשה הופך למזערי.

* קיצור פרק הזמן עד להשלמת התהליך – העומסים בבתי המשפט לענייני משפחה והקצב האיטי של הדיונים בערכאה זו עלול להאריך במידה ניכרת את פרק הזמן עד להשלמת הגירושין. האינטרס של כל אחד ואחת הוא לסיים את הפרק הנוכחי בחיים ללא עיכובים מיותרים, ולפתוח דף חדש, כך שמדובר ביתרון של ממש לטובת תהליך גישור.

* תנאים אופטימליים – מגשרי גירושין מיומנים מייצרים כאמור מצב Win-Win, כך שתוכלו להתחיל את הפרק החדש בתנאים אופטימליים עבורכם.

תהליך מדויק ומותאם אישית לכל אדם

מגשר גירושין נדרש קודם כל לקשב רגיש. כל אדם הוא כידוע עולם ומלואו, ובפרט חשוב להקשיב בתשומת לב כשהמציאות מתערערת והאדם חווה טלטלה לא פשוטה מכל הבחינות – רגשית, תודעתית ופונקציונלית. איכות חיונית נוספת היא תקשורת מקרבת והנחלת גישה זו למי שמגיעים לגישור הגירושין. תקשורת חיובית במהלך הפרידה תישמר במרבית המקרים, כך שגם לאחר השלמת התהליך היחסים בין בני הזוג לשעבר יהיו תקינים – ויש לכך תרומה משמעותית גם ליכולת ליצור זוגיות חדשה (כשמרגישים מוכנים לכך) וגם למזעור הפגיעה בילדים (אם יש כאלה). פירמת עורכי הדין רן רייכמן מספקת שירותי גישור גירושין על בסיס שתי האיכויות המהותיות הנ"ל, ובהתאמה מושלמת לכל אדם.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: