המדריך לבחירת עורך דין צוואות וירושות

המדריך לבחירת עורך דין צוואות וירושות – חושבים לכתוב צוואה שתסדיר את חלוקת הרכוש שלכם לאחר מותכם?

על מנת שלא יהיה כל ספק או יגרם סכסוך בין היורשים, חשוב לפנות למשרד של עורך דין צוואות מנוסה. כך, הצוואה שלכם תהיה סופית ולא יוכלו לשנות בה ולו קוצו של יוד.

לפניכם המדריך המלא לבחירת עורך דין צוואות וירושות על מנת למצוא עורך דין איכותי ומנוסה שיוכל ללוות אתכם בתהליך כתיבת הצוואה.

עורך דין צוואות: קראו את המאמרים באתר שלו וגלו את תחומי ההתמחות

תחום המשפטים הוא תחום מגוון וקיימים בו מגוון רחב של סוגי התמחות, למשל: חלק ממשרדי עורכי הדין מתמחים בנושא של נזיקין, אחרים בתחום של עיקולים והוצאה לפועל ויש משרדי עו"ד דין המתמחים בעיקר בדיני משפחה. כאשר אתם מחפשים עורך דין ירושה, חשוב לקרוא את המאמרים הכתובים באתר של משרד עורכי הדין ולראות כי הוא אכן עוסק בנושאים שבחרתם. עורך דין צוואות מנוסה ישלב מגוון רחב של מאמרים בנושא צוואות וירושות וכן יענה על מגוון רחב של שאלות חשובות בנושא בכתב.

עורך דין צוואות: חשוב לקרוא ביקורות ברשת

אחרי שגיליתם כי משרד עורכי הדין אכן מתמחה בנושא הצוואות, כדאי לקרוא מה הייתה החוויה של לקוחות אחרים של משרד זה. האם הם היו מרוצים מהטיפול של משרד זה בצוואה? בבקשות לקיום צוואה או בהפקת צווי ירושה? כמו כן, כדאי לבדוק את המחירים שמציע המשרד עבור שירותים אלה. מיותר לציין כי בתחום כה חשוב כדאי להשקיע בעורך דין ירושה איכותי ולא זול – משום שחשוב שתקבלו את השירות המקצועי ביותר ושעורך הדין יקדיש את זמנו לכתיבת הצוואה שלכם. לכן, אם הביקורות חיוביות ברשת – כדאי לבדוק את עורך הדין הזה.

עורך דין צוואות: מצאו את המשרד שמעניק לכם יחס טוב

עוד דרך יעילה לבחור משרד של עורך דין ירושה היא באמצעות ביצוע שיחה למשרד ובדיקת היחס שקיבלתם ממזכירת המשרד ומהעורך דין עצמו. משרדים מכובדים ובעלי מוניטין עשויים להיות טובים ביותר אך לוקים בשירות הלקוחות שלהם. אם התקשרתם למשרד עורך דין צוואות והפקידה ענתה לכם באדיבות, בחנה אילו שירותים אתם מעוניינים לקבל ותאמה פגישה עם עורך הדין – סימן ששירות הלקוחות במשרד טוב.

האם המשרד פעיל ברשתות החברתיות?

כאשר אתם בוחרים משרד עורכי דין כדאי לראות האם יש דרכים נוספות להתקשר עם המשרד בעת הצורך. למשל: משרד שיש לו דף פייסבוק פעיל וכולל גם קישורים ליו-טיוב, לטוויטר ולאינסטגרם הוא משרד שמקפיד להיות זמין עבורכם כל הזמן במקרה הצורך. במיוחד כאשר מדובר על צוואה שיש לממש אותה במועד לא ידוע – תרצו שיהיה לשירותכם עורך דין ירושה שזמין לכל שאלותיכם ובקשותיכם בכל עת.

קבעו פגישה במשרד

אין דבר חשוב יותר ממראה עיניים. לכן, כדאי לקבוע פגישה במשרד עורכי הדין ולהתרשם. כך גם תוכלו לגלות האם מיקום המשרד נוח עבורכם לקבלת שירותים נוספים בעתיד? או האם מדובר במשרד קטן יחסית או במשרד גדול המעסיק מספר רב של עורכי דין? משרדים גדולים ומוכרים יותר יהיו קיימים בדרך כלל גם לאורך זמן וכך גם אם תצטרכו את שירותיו של עורך דין צוואות מנוסה בעוד חמש שנים או עשור, עדיין יהיה משרד שתוכלו לפנות אליו.

לסיכום, אם אתם מחפשים עורך דין ירושה כדאי להקדיש את הזמן ולבחון מספר משרדים שונים לפני שאתם מקבלים החלטה עם מי תרצו לנסח את הצוואה שלכם או לממש צוואה בה אתם היורשים.

ליצירת קשר עם המשרד בנושאי צוואה, ירושה ועיזבון – חייגו 03-7524213 או השאירו פרטים:

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: