מתוך רייכמן ושנירר: הסכם הורות משותפת – למה הוא חשוב?

הסכם הורות משותפת – חברת הכנסת מירב בן ארי חשפה לפני חודשיים את החלטתה להביא ילד לעולם עם ידיד הומוסקסואל. זו למעשה חברת הכנסת הראשונה שמביאה ילד לעולם עם בחור גיי מוצהר. בתכנית 'רייכמן ושנירר' דנו עו"ד משפחה רן רייכמן ולאה שנירר בסוגיה זו. חלק מהציבור יכולים להרים גבה על כך ולשאול מדוע בן ארי לא השתמשה בתרומת זרע מבנק הזרע, ודווקא בחרה להביא ילד לזוגיות שלא נראית נורמלית, ולחשוף את הילד לזוגיות 'חריגה'.
 

בעיניו של עו"ד משפחה רן רייכמן, הוא לא רואה שום פסול בזוגיות מסוג זה – להיפך. במקום שהילד יגדל במצב שהוא לא יודע מיהו אביו, hand-819279_640 הילד יהנה מחיים שלמים של שני הורים. זהו תא משפחתי חדש שלא היה מוכר לפני כ-15 שנה. לילד יהיו אב ואם בדיוק כמו לכל ילד אחר, במשמורת משותפת.
במקרה של זוגות חד מיניים או הטרוסקסואליים שחוברים יחדיו להבאת ילד משותף, הצעתו של עו"ד רייכמן היא לערוך הסכם הורות משותפת. במקרה הזה מדובר בחברת הכנסת ובידיד שלה, אבל יש מקרים שבהם החבירה להבאת ילד נעשית מבלי שיש לגבר ולאישה היכרות מוקדמת. בדיוק כמו שיש הסכם ממון – יש הסכם הורות משותפת ובו אפשר להסדיר כמעט את הכל.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: