הסכם מחייב וחשוב

הסכם ממון הינו הסכם מחייב ולכן מומלץ בחום לבחון היטב כל סעיף וסעיף, כל משפט וכל מילה – ולחתום עליו רק לאחר שמוודאים (רצוי בעזרת עורך דין מיומן) שהוא לא מסכן את האינטרסים שלכם, בשום תרחיש שהוא. יחד עם זאת כדאי לדעת שכפי שישנן עילות שונות לביטול חוזה, כך גם ביטול הסכם ממון הוא אופציה אפשרית, כשהנסיבות מצדיקות זאת. בעזרת הבקיאות המקצועית של עו"ד רן רייכמן וצוות המשרד שייסד, ישנו סיכוי גבוה במיוחד להגיע למטרה.

באילו מקרים אפשרי ביטול הסכם ממון?

* כשההסכם לא תקף מלכתחילה – הסכם ממון אחרי נישואין נכנס לתוקף רק אחרי אישור של ערכאה שיפוטית (בית דין דתי / בית משפט לענייני משפחה). הסכם ממון לפני נישואין או של זוג ידועים בציבור חייב אישור נוטריוני. כשאין אישור מתאים, ההסכם לא תקף מלכתחילה, ולכן קל (יחסית) לבטל אותו.

* מצג שווא – הסכם שנחתם על בסיס מצג שווא של אחד הצדדים ניתן לבטל בעילה זו, כמו כל חוזה אחר.

* אי סבירות משמעותית – הסכם ממון שתנאיו חורגים במידה ניכרת ממתחם הסבירות עשוי להתבטל בעילה זו. במקרים אלה חשוב במיוחד להיעזר בעורך דין עם ניסיון רב שיצליח להוכיח לבית המשפט כי אכן מדובר באי סבירות משמעותית.

* עושק – גם הסכם ממון שנחתם תחת לחץ אפשר לבטל, אם כי חשוב להדגיש שמדובר באתגר מורכב – מפני שבעת החתימה על ההסכם הערכאה השיפוטית הרלוונטית מבררת האם שני הצדדים חותמים עליו מרצונם החופשי והמלא.

שקיפות ללא פשרות ותמונת מצב מלאה

הבסיס לשירות של משרד עורכי דין רן רייכמן בתחום המשפחה בכלל, ובפרט כשעל הפרק ביטול הסכם ממון, הוא שקיפות מלאה. בהתאם עורכי הדין של המשרד הוותיק (למעלה מ-20 שנות פעילות) פורסים את תמונת המצב המדויקת בפני כל לקוח, ומבהירים לו מהם סיכויי ההצלחה של המהלך. כשישנה היתכנות אמיתית לבטל את ההסכם, באה לידי ביטוי גם הנחישות שמאפיינת את עו"ד רייכמן וצוות המשרד, שיעשו הכל על-מנת להוביל לתוצאה המבוקשת, ביטולו של ההסכם.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: