הפקדת צוואה על ידי עורך דין

כתיבת צוואה היא מסובכת. היא דורשת ניסוח והבנה קפדניים, על מנת להבטיח שהרצונות שלכם באמת ישתקפו בצורה מדויקת. סכסוכי צוואות רבים נובעים מתוך ניסוח לא ברור, אבל באמצעות עורך דין אתם יכולים להבטיח שההנחיות שלכם לא יישארו פתוחות לפרשנות. מוטב תעשו באם תגיעו למסקנה שאתם רוצים לקרוא את המאמר הזה למן התחלתו ועד לתומו, כי היום נדבר על – הפקדת צוואה על ידי עורך דין.

 

הפקדת צוואה על ידי עורך דין
הפקדת צוואה על ידי עורך דין

האם הפקדת צוואה על ידי עורך דין מספקת שקט נפשי?

היתרון הגדול ביותר של שימוש בעורך דין בשביל להכין את הצוואה שלכם, או לחלופין לבצע הפקדת צוואה על ידי עורך דין, הוא השקט הנפשי שזה יספק לכם. זאת נחמה ענקית לדעת שעורך דין יבנה וישמור את הצוואה שלכם בדיוק כמו שאתם רוצים ויבטיח שכל משאלותיכם יתממשו לאחר מותכם. שימוש בעורך דין יבטיח שלא ייעשו טעויות טכניות, ושגם לא יהיו מחלוקות פוטנציאליות בשוגג המועדות לעתיד.


מה עושה הפקדת צוואה ע"י עו"ד לכל כך מומלצת?

עורכי דין לתכנון עיזבון מועילים בתהליך תכנון עיזבון ולאחריו בתהליך של בית משפט לצוואה. הם מבינים את החוקים המדינתיים והפדרליים שישפיעו על הרכוש שלכם, בעודם מקפידים על הפקדת צוואה על ידי עורך דין. עורכי דין לתכנון עיזבון, הם אנשי מקצוע מנוסים ומורשים עם הבנה מעמיקה של החוקים המדינתיים והפדרליים המשפיעים על האופן שבו העיזבון שלכם יימצא במלאי, ערך, פיזור ומיסוי לאחר מותכם. כמו כן, ביכולתם ללמד אתכם לגבי תהליך צוואה, עורך דין לתכנון עיזבון יכול לסייע לכם במשימות הבאות –

  1. הקמת ייפוי כוח בר קיימא וייפוי כוח בר קיימא רפואי.
  2. הקמת נאמנויות שאתם עשויים להזדקק להן כדי להגן על הנכסים שלכם, הן לטובתכם במהלך חייכם במקרה של אי כושר, והן לטובת המוטבים שלכם לאחר מותכם.
  3. מציאת דרכים להימנע מהליך בית המשפט לצוואה.
  4. יצירת צוואה.
  5. ייעוד המוטבים שלכם.
  6. מציאת דרכים להפחית ולהימנע ממס עיזבון במידת האפשר.


למה תצפו בעקבות הפקדת צוואה על ידי עורך דין?

עורך הדין שלכם צריך, בעת הפקדת צוואה על ידי עורך דין, לעשות את הדברים שלהלן –

  1. עליכם לוודא שעורך הדין יספק לכם אינדיקציה ברורה לגבי העלויות וכיצד הן יחושבו בשלב מוקדם.
  2. עליו להסביר את האפשרויות שלכם, שיעזרו לכם לקבל החלטות לגבי הרצון שלכם.
  3. עליו לכתוב ולבדוק את הצוואה שלכם בהתאם להוראותיכם.
  4. עליו לתת לכם עצות חסויות ולשים את האינטרסים שלכם במקום הראשון.
  5. תשבו אתו כדי לדון בתשובות. תדברו על מי אתם רוצים להשאיר את הירושה שלכם, ואם אתם רוצים לכלול מתנת צדקה בתוכנית שלכם. אם עדיין לא דיברתם עם היועץ הפיננסי שלכם לגבי אסטרטגיות חיסכון במס רלוונטיות, תוכלו לבחון זאת גם עם היועץ המשפטי שלכם.
  6. תבחרו עורך דין מהימן של צוואות ועיזבונות, או נוטריון, שככל הנראה יתחיל עם שאלון פשוט לתכנון עיזבון. זה יעזור להם לדעת יותר עליכם ומה אתם רוצים להשיג.
  7. לבסוף, היועץ המשפטי שלכם יערוך את המסמכים לבדיקתכם. הקפידו לעשות סקירה יסודית של הכול לפני החתימה. תרצו לוודא שהפרטים הם כפי שסיכמתם.


מה ייעץ לכם עורך דין בטרם ההפקדה?

חשוב לוודא שאחרי שתמותו, הנכסים שלכם יעברו לאנשים ולארגונים שתבחרו, כמו למשל – בני משפחה וארגוני צדקה שאתם רוצים לתמוך בהם. העיזבון שלכם כולל את הרכוש האישי שלכם, כמו גם נכסים, כמו לדוגמה – קרנות פנסיה, חיסכון והשקעות, קרנות ביטוח. אם אתם נפטרים ללא צוואה תקפה, זה עלול להיות קשה לבני המשפחה שלכם לסדר את ענייניכם. העיזבון שלכם יחולק על פי כללי הצוואה. על פי כללי הירושות, רק שותפים נשואים, שותפים אזרחיים וקרובי משפחה מסוימים יכולים לרשת את העיזבון שלכם. אם אתם ובן זוג שלכם לא נשואים, לבן הזוג שלכם לא תהיה זכות ירושה – גם אם אתם גרים יחד. חשוב לערוך צוואה אם ​​אתם – מביאים ילדים, יש לכם נכס משלכם או עסק, יש לכם חיסכון, השקעות או פוליסות ביטוח. התחילו בהכנת רשימה של הנכסים שברצונכם לכלול בצוואתכם. לאחר מכן תחליטו כיצד אתם רוצים שהם יחלקו בין המוטבים שלכם. אם ברצונכם להשאיר תרומה לארגון צדקה, עליכם לכלול את השם המלא של העמותה, כתובתה ומספר העמותה הרשומה. תצטרכו גם לשקול – כל משאלות אחרות שיש לכם – כדוגמת, סוג הלוויה שאתם רוצים. מה יקרה אם מישהו מהמוטבים שלכם ימות לפניכם. אילו סידורים לעשות אם יש לך ילדים – כגון מתן שם של אפוטרופוס חוקי או מתן נאמנות עבורם.  מי צריך לבצע את המשאלות בצוואתכם. עורך דין יכול לייעץ לכם בכל אחת מהנושאים הללו וכמובן לבצע הפקדת צוואה על ידי עורך דין.


האם הפקדת צוואה עשויה לעזור למנוע מחלוקות בעתיד?

צוואה ערוכה מקצועית צריכה לקום בבית המשפט ולהעביר בצורה ברורה את רצונותיכם, כך שלא תצטרכו לדאוג למחלוקות עתידיות מצד בני משפחה, שכן רצונותיכם יועברו בבירור, ולא יהיו אי הבנות. עורך דין צוואות ועיזבונות מכובד יספק לכם אפשרות של הפקדה ואת ההכוונה הדרושה לכם ויכתוב את צוואתכם בצורה מקצועית, כלומר כל המקרים האפשריים יכוסו על מנת להבטיח שהאנשים הנכונים יקבלו את הנכסים שלכם. זה יעזור למנוע מחלוקות פוטנציאליות ולמנוע מחלוקות כאלה להסלים לבית המשפט, דבר שייגרר כלכלית לכל המעורבים.


האם מומלצת הפקדת צוואה על ידי עורך דין כי הוא יודע בדיוק מה לשאול?

אחד היתרונות המרכזיים בשימוש בעורך דין מתחיל עוד לפני תהליך כתיבת הצוואה. כתיבת צוואה היא חלק מרכזי בתכנון העיזבון שלכם, וישנם עוד הרבה עניינים מעשיים ומשפטיים שאולי תרצו לעשות בהם סדר ושאולי אפילו לא הבנתם שיש להם השפעה על הצוואה שלכם או על תכנון העיזבון שלכם. עורך דין יסביר לכם זאת כחלק מתהליך כתיבת הצוואה. באופן דומה, עורך דין יוכל למשוך את כל הרכוש והאינטרסים המרכיבים את העיזבון שלכם, כדי להבטיח ששום דבר לא יישכח. עורך דין יעבוד אתכם כדי ליצור צוואה מקיפה המשקפת במדויק את העיזבון שלכם ואת רצונותיכם, ויקפיד על הפקדת צוואה על ידי עורך דין.


האם רצויה הפקדת צוואה על ידי עורך דין כי הוא יודע איך לנסח צוואה לכספים מורכבים?

אם יש לכם כלכלה מסובכת, או שיש לכם אפילו מבנה משפחתי קצת יותר מורכב, היינו ממליצים לכם להיעזר בעורך דין כדי לנסח את הצוואה שלכם וכדי שיעשה הפקדת צוואה על ידי עורך דין. עריכת צוואה למתן דין וחשבון, לצורך העניין, ילדים חורגים עלולה להיות מסובכת, ואתם עלולים בסופו של דבר להשאיר ללא כוונה את הקרובים אליכם ללא ירושה.


לסיכום

כפי שפורט במאמר שלפניכם, כתיבת צוואה היא יותר מאשר רק לקבוע לאן יגיע הרכוש שלכם. עם המיומנות והידע המומחה של עורכי הדין שלנו, אתם יכולים גם לתכנן להפחית את החבות שלכם במס ירושה, ולאפשר לכם להשאיר יותר מאחור עבור יקיריכם. באופן דומה, בעת עריכת צוואה, המון בני אדם בוחרים לערוך גם ייפוי כוח. ייפוי כוח נועד להגנה שלכם, באופן הזה שאם יקרה לכם משהו, תדעו בוודאות שהעניינים שלכם יטופלו כרצונכם. בשל כל הנאמר לעיל, רצוי שתצרו קשר עם צוות עורכי הדין שלנו כי אנחנו מתמחים בתחום הפקדת צוואה על ידי עורך דין.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: