מתוך רייכמן ושנירר: התינוק נשלח לאימוץ והוחזר להוריו הביולוגיים

התינוק נשלח לאימוץ והוחזר להוריו הביולוגיים – מקרה שעלה לאחרונה בתכנית 'רייכמן ושנירר' בהנחיית עו"ד משפחה רן רייכמן ולאה שנירר, נגע בסוגיית אימוץ ילדים. לאחרונה התפרסם פסק דין מעניין בסוגייה זו, בעל סוף טוב, לדבריו של עו"ד רייכמן. מדובר בזוג צעיר, שני בני 18 שלא התחתנו. במהלך הקשר הכניס בן הזוג את בת הזוג להריון, מבלי שידע על כך.
 
במהלך ההריון ניתקה בת הזוג את הקשר מבן הזוג כליל. כשהילד נולד, היא לא הייתה מסוגלת לגדלו לבד ומסרה אותו לאימוץ. זוג הורים מקסימים שחיכו הרבה זמן לתינוק ולא התאפשר להם להביא ילד לעולם, אימץ את התינוק.
לאב הביולוגי נודע בדיעבד שבת הזוג שלו התעברה, שנולד לה תינוק והוא baby-499976_640 אומץ. הדבר הוביל למלחמה משפטית בין ההורים הביולוגיים לבין ההורים המאמצים. בית המשפט למשפחה נתן החלטה תמוהה בעיניו של עו"ד משפחה רייכמן – שטובת התינוק היא להיות עם ההורים המאמצים. את האב הביולוגי לא שאלו לדעתו בנושא. בעקבות החלטת בית המשפט למשפחה, הוגש ערעור לבית המשפט המחוזי – וזה קבע שהילד יוחזר להורים הביולוגיים, מאחר שמדובר בתינוק ולא בילד בוגר.
בעקבות מקרה זה נשאלות כמה שאלות הנוגעות לדיני המשפחה: איך אפשר להוציא ילד מההורים הביולוגיים? מי הוא הפה של הילד ששואל אותו מה הוא רוצה? בעיניו של עו"ד רייכמן, סוף המקרה הזה הוא משמח, כי ההורים שבאמת רוצים את הילד, קיבלו אותו אליהם.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: