מתוך 'רייכמן ושנירר': חושדת שהבעל בוגד בה

חושדת שהבעל בוגד בה – מאזינה שנשואה לבעלה שלוש שנים, יצרה קשר עם מערכת 'רייכמן ושנירר' וסיפרה בשידור לעורך דין גירושין רן רייכמן וללאה שנירר, כי מצאה תכתובות במסרונים בטלפון הסלולרי של בעלה, בינו לבין שותפתו לעבודה. המאזינה טענה כי היא יודעת שבעלה אוהב אותה, אך משהו בהתכתבות נראה לה חשוד. 

עו"ד רייכמן, העוסק בדיני גירושין, הסביר כי החשד במקרים כאלו, הוא מטבע הדברים, בנוגע ליחסים אינטימיים בין השניים. ייעץ לה קודם כל לא לספר לבעלה על המסרונים, כדי לשמור את זה כקלף לשלב אפשרי מאוחר יותר. לסיכום, אמר עו"ד רן רייכמן כי: "אני מציע לך להיות עם היד על הדופק, לראות שינויים בהתנהגות שלו, ואם את רואה שיש שינוי ברמת היחסים האינטימיים ביניכם, ברור שקורה משהו והייתי מציע לך לבדוק את הדברים. בכל מקרה, אם אכן יש לך חשדות, הפעולות שאת עושה הן לא ממש חוקיות, שכן להיכנס לוואטסאפ של בן זוג זו פגיעה בפרטיות. עדיף לך לברר את הנושא הזה בדרכים חוקיות".

להאזנה לשיחה:

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: