ייעוץ לפני גירושין

קיבלתם החלטה שמשמעותה פירוק הנישואים? מדובר על החלטה חשובה מאוד, כזאת שאמורה לפתוח לכם דלתות חדשות בעתיד. בשביל שתוכלו להתגרש כמו שצריך יהיה עליכם להגיע הכי מוכנים שרק אפשר. הרי כל טעות שתעשו במעלה הדרך, עלולה להרחיק אתכם עוד קצת מהשגת המטרה שהצבתם לעצמכם. ייעוץ לפני גירושין הוא בגדר חובה עבור כל אחד שימצא את עצמו נכנס לתהליך הזה. זה לא משנה אם אתם הייתם אלה שיזמו את הגירושין או שהבקשה להתגרש הגיע מהצד השני. ישנה חשיבות גבוהה לכך שתדעו בדיוק אל תוך מה אתם הולכים להיכנס. הרי כיום לא קיימת החובה לבצע את הגירושין בהחלטה משותפת של שני בני הזוג. יכול להיות כי ההחלטה תתבצע על ידי אחד מבני הזוג, גם מבלי שיהיה שיתוף פעולה. את הייעוץ מוטב כי תקבלו על ידי איש מקצוע שמכיר את התחום. עורך דין לגירושין רן רייכמן כאן על מנת לספק לכם את כל התשובות לשאלות השונות.

 

מהי החשיבות של ייעוץ לפני גירושין?

לפעמים כאשר אנו כועסים נעשה כל מיני פעולות שונות שנתחרט עליהם. ייעוץ לפני גירושין נועד בין היתר לאפשר לכם להבין מהי ההשלכה של כל פעולה. גם פעולה שנראית לכם קטנה ושולית, יכולה להיות החלטה שמביאה איתה השפעה רבה. לכן תמיד טוב לשמוע עוד עצה, בטח אם היא ניתנת על ידי איש מקצוע מיומן. הייעוץ יסדר לכם לא מעט דברים שאולי אינכם הכרתם אותם לפני כן. אם בעבר אנשים היו מתגרשים מבלי לדעת מה זה אומר, כיום אתם יכולים לדעת מה הולך לקרות. תהיה לכם האפשרות להבין בדיוק לאן מועדות פניכם, וגם לוודא כי הכיוון טוב מבחינתכם. כך לא תמצאו את עצמכם צועדים אל מקום שרק יחמיר את המצב מבחינתכם.

 

מי מוסמך לבצע ייעוץ מהסוג הזה?

האמת היא שלא נדרשת הסכמה מיוחדת בשביל לבצע ייעוץ לפני גירושין. זוהי הסיבה שבגללה תוכלו למצוא לא מעט אנשי מקצוע שונים שיציעו לכם את השירות שלהם. אנו מציעים לכם שלא תכניסו את עצמכם אל תוך מקום שעלול להיות בעייתי עבורכם. מוטב כי תחפשו מראש את איש המקצוע המנוסה ביותר לביצוע המשימה. כך תוכלו להיות בטוחים כי כל עצה שתקבלו תהיה עצמה שתוכלו לסמוך עליה. אז למי כדאי לכם לפנות בשביל לקבל ייעוץ שיהפוך את סימני השאלה לסימני קריאה? לעורך דין המתמחה בגירושין בלבד. הוא איש המקצוע שמלווה באופן קבוע זוגות שמפרקים את החבילה, ולכן הוא בקיא בכל מה שקורה. סוף כל סוף תהיה לכם אפשרות לדעת כי הצעד שאתם עושים הוא הצעד הנכון.

 

מתייעצים לפני או אחרי ההחלטה להתגרש?

ההחלטה להתגרש כבר עברה לכם בראש? לפני שאתם עושים צעד כזה או אחר מוטב כי תתייעצו עם איש מקצוע. הרי יכול להיות כי מה שאתם חושבים לעצמכם זה לא מה שיקרה בפועל. יתרה מכך, לאחר ייעוץ לפני גירושין, תוכלו לראות את הדברים בצורה קצת אחרת. לא מעט גברים ונשים החליטו לתת צ'אנס נוסף לנישואין אחרי שהם הבינו מה מצפה להם. אין סיבה לעשות החלטות פזיזות, בטח כאשר מדובר על תחום כל כך משמעותי. כל החלטה שתעשו, שלום בית או גירושין, תביא איתה השלכה משמעותית על המשך הדרך. לכן ההתייעצות חייבת לבוא לפני שתעשו מהלך כזה או מהלך אחר, כי לפעמים לא תהיה דרך חזרה.

 

כמה עולה לבצע ייעוץ לפני גירושין?

סקרנים לדעת כמה תצטרכו לשלם על ייעוץ לפני גירושין? כל איש מקצוע ייקח מכם מחיר שונה. עורכי דין לגירושין לוקחים מחיר אחר לשעת עבודה לעומת יועצים מעולמות אחרים. בנוסף גם עורכי הדין בינם לבין עצמם יכולים לקחת מחיר שונה מהמחיר שאותו חשבתם לעצמכם. אנו תמיד מציעים לכם לבצע השוואת מחירים לפני שתעשו בחירה לכיוון כזה או בחירה לכיוון אחר. המטרה הסופית תהיה להביא את עצמכם אל חוף מבטחים מכל היבט אפשרי. אל תיתנו למחיר לסנוור אתכם, מוטב לשלם קצת יותר, בשביל לקבל ייעוץ אפקטיבי יותר.

 

כמה זמן נמשך הייעוץ טרם הגירושין?

אל תגיעו עם זמן מוגבל שעלול למנוע מכם להשיג את המטרה הרצויה. כל מקרה גירושין הוא שונה, ולכן לכל אחד גם לוקח זמן שונה להגיע אל המקום הנדרש. יש כאלה שייעוץ גירושין ייקח להם מספר שבועות, אחרים הייעוץ יכול לקחת להם מספר חודשים. אחרי המפגש הראשון כבר תוכלו לדעת פחות או יותר לאיזה קבוצה אתם משתייכים. אך ייעוץ לפני גירושין חייב להיעשות בצורה המקיפה ביותר בשביל שהוא יספק את פרותיו. אם תרצו רק לסיים עם הייעוץ, לא בטוח שתשיגו את המטרה שאתם רוצים להשיג. עם עורך דין מנוסה תוכלו לקבל את הדגשים החשובים במסגרת מספר פגישות מצומצמות יחסית.

 

האם בני הזוג עוברים ייעוץ במשותף?

ההחלטה כיצד לעבור את הייעוץ טרם הגירושין נעשית בהתאם למצב הנתון בפועל. זוהי הסיבה שבגללה אי אפשר לצאת בקביעה חד משמעית שתהיה נכונה לכל מקרה. יש פעמים שבהם מוטב לבצע את הייעוץ באופן אישי, כאשר כל אחד מבני הזוג מתייעץ עם עורך הדין שלו. בחלק מהמקרים, כל עוד ישנה הבנה בין בני הזוג, ניתן לעשות את הייעוץ במשותף. אם אינכם יודעים כיצד הכי כדאי לכם לבצע ייעוץ לפני גירושין תמיד אפשר להתייעץ. תשאלו עורך דין שאתם מכירים מהי הדרך הכי טובה מבחינתכם לקבל את המידע הנדרש לכם. הכי חשוב שתגיעו להליך עצמו כאשר אתם יודעים מה בדיוק הולך לקרות ומה זה מצריך מכם.

 

האם ניתן לוותר על ייעוץ לפני גירושין?

אף אחד לא באמת יחייב אתכם לעשות ייעוץ לפני גירושין, כך שהבחירה היא שלכם. אך ההמלצה שלנו אליכם היא לעשות את הייעוץ בשביל שתוכלו להיות מוכנים יותר. הליך גירושין הוא לא הליך נעים, לרוב המקרים הוא גם זולג למקומות קצת יותר אישיים. אתם מהצד שלכם תרצו לדעת כי אתם יודעים בדיוק אל תוך מה אתם נכנסים. אין סיבה שתגיעו למצב שבו אתם נכנסים למקום שלא תדעו כיצד לפסוע בו. אז אכן זוהי המלצה, אך מדובר על המלצה חמה מאוד שחבל לכם לפספס אותה. יש לכם הזדמנות להפוך את הליך הגירושין לכזה שיעבור לכם כמו שצריך.

 

רוצים להתייעץ? עו"ד רן רייכמן זמין לרשותכם!

מעוניינים לבצע ייעוץ לפני גירושין, אך אין לכם מושג אל מי לפנות? מוטב כי קודם כל תבינו עד כמה חשוב לבצע את הייעוץ לפני בחירה מסוימת. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם מגלים בזמן אמת כל מיני דברים שונים. לאחר מכן תוכלו להתחיל לחפש את האיש שעליו תוכלו לסמוך בהקשר הספציפי הזה. רוצים להתייעץ לפני שתתגרשו? פנו עוד היום למשרדו של עו"ד רן רייכמן. המשרד מטפל באופן קבוע בבני זוג, גברים ונשים כאחד, שנמצאים בעיצומו של הליך גירושין. הצוות של המשרד ישמח להסביר לכם בדיוק מה התהליך ידרוש מכם. אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי, דברו איתנו עוד היום: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: