כיצד שימוש במשרד חקירות יכול לסייע בתיק הגירושין שלכם?

משרד חקירות בתיק גירושין כיצד שימוש במשרד חקירות יכול לסייע בתיק הגירושין שלכם? – אתם יודעים שהקשר כבר לא כפי שהיה פעם ולפעמים יש תחושה כבדה של מידע המוסתר מכם. יתכן ומדובר בנכסים שבן הזוג מסתיר לפני גירושין או מאהב סודי. אך כיצד תוכלו לדעת? מעבר לסקרנות האישית והרצון לחשוף את האמת לנתונים המוסתרים יש גם משמעות רבה הנוגעת ליכולת שלכם לקבל זכויות נוספות בבית המשפט הרבני או בית המשפט לענייני משפחה במקרה של גירושין. במאמר זה נבין מהן הדרכים הטובות ביותר לקבל את המידע וכיצד ניתן להשתמש בו.

משרד חקירות: מגלים את האמת

משרדי חקירות מקצועיים המעסיקים בלשים שהוכשרו בשירותי הביטחון בארץ ובתעשיית המודיעין הפרטית הפכו לחלק בלתי נפרד מתיקי גירושין רבים. כאשר יש חשד שאחד מבני הזוג בוגד חוקר מקצועי עוקב אחר סדר יומו ומסוגל לתעד מפגשים עם אדם זר שאינו חלק מהתא המשפחתי שלכם.

כיצד משתמשים בנתונים שמתעד החוקר?

לעתים קרובות תיעוד זה ישמש בבית המשפט על מנת להגדיל או להקטין את המזונות המגיעים לכל אחד מבני הזוג. כמו כן, כאשר גירושין מגיעים לבית הדין הרבני לאחר שאישה נאפה, היא מאבדת את זכותה למזונות אישה ולסכום הרשום בכתובה. גם בעלים בוגדים זוכים לרוב ליחס צונן ולפסיקה לטובת האישה – הן בבתי הדין הרבניים והן בערכאות האזרחיות.

בגידה מסוג אחר

לעתים, מסתבר כי אין לבן הזוג השני קשר מחוץ לנישואין אך הוא מסתיר נכסים או עסקים מבן הזוג השני. נכסים אלה, אם נרכשו במהלך הנישואין עשויים להיחשב לרכוש משותף ולכן במקרה של גירושין יתכן ובית המשפט יפסוק כי הם צריכים להיות מחולקים שווה בשווה.

משרד חקירות מקצועי מסוגל להגיע גם לתיעוד של נכסים נסתרים ואף לברר האם יתכן וחלק מהרכוש המשותף הקיים כרגע עשוי "להיעלם" פתאום. רכב שרשום על שם אחד מבני הזוג עשוי להימכר או תכשיטים, חפצי אומנות ודברי ערך עשויים לעבור כ"מתנה" לחבר קרוב או בן משפחה של אחד מבני הזוג. במקרה כזה חשוב ליידע את בית המשפט כי קיימת סכנה להעלמת נכסים ולמנוע אפשרות של מכירה באמצעות שיעבוד הנכס עד לסיום תהליך הגירושין.

האם בכל מקרה כדאי לפנות לשירותיו של חוקר פרטי?

לפעמים, הנטייה של בן הזוג הנבגד היא לנסות ולבצע את החקירה בעצמו. הוא עוקב אחר בן הזוג במהלך היום ומבזבז שעות רבות בהמתנה לתמונה מפלילה או תיעוד אחר של מפגש עם מאהב. במרבית המקרים מעקב זה שאינו מתבצע בצורה מקצועית ולאורך כל היום אינו יעיל. בן הזוג השני, המודע לכך שאתם נמצאים ביום חופש ישמור היטב על צעדיו וימנע מכם להשיג את הראייה המפלילה.

לעומת זאת, כאשר אתם מעסיקים אדם המתעסק זמן רב בשירותי בילוש משרד חקירות מקצועי המעסיק אותו יוכל לדאוג לכך שבן הזוג יהיה במעקב עשרים וארבע שעות מסביב לשעון – כולל בסופי שבוע. במקרים חריגים ניתן להיעזר בשירותים אלה גם מעבר לים ולגלות בגידות המתבצעות מעבר לגבולות הארץ.

לסיכום, אם אתם חושדים כי יתכן ובן הזוג השני מסתיר מכם דבר מה – אל תהססו. פנו לעורך דין לענייני משפחה והתייעצו עמו האם כדאי להעסיק משרד חקירות שיגלה עבורכם את האמת. לא מספיק לציין בפני בית המשפט כי התרחשה בגידה שכן בן הזוג השני עשוי להכחיש את הקשר שמחוץ לנישואין. לכן, חשוב להסתייע במשרד המבצע תיעוד מקצועי באמצעות מצלמות עם עדשה רגישה המסוגלת להציג הוכחה חד משמעית בה נראים תווי פניו של בן הזוג הבוגד בצורה ברורה. עם הוכחה זו בידכם תוכלו למנף את הדיונים בבית המשפט לטובתכם.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: