מתוך 'רייכמן ושנירר': לחזור לגרוש לפרק ב' – לא בכל מחיר

לחזור לגרוש לפרק ב' – לא בכל מחיר – לתכנית 'רייכמן ושנירר' עלתה מאזינה שהתגרשה לפני כחצי שנה לאחר 4 שנות נישואין ויש לה ילדה בת 3 וחצי. המאזינה סיפרה: "אני מתגוררת אצל אמא שלי ונמצאת בצומת דרכים, כך שאני לא יודעת מה לעשות. מצד אחד נראה לי מוזר להתחיל קשר חדש, כי הייתי רגילה לקשר מסוים. מצד שני, הגרוש שלי מחזר אחריי כדי שנחזור. הייתי רוצה לתת לו עוד הזדמנות, אבל אני פוחדת לחזור על אותה הטעות". לדברי המאזינה, מדובר היה בחובות של הגרוש ובבעיית שתייה מסוימת מצידו.

עו"ד גירושין רן רייכמן שאל את המאזינה מהן הסיבות שבגינן הקשר התפרק. לדבריה, מדובר בכספים שנותבו למקומות לא נכונים והזכירה בהמשך את עניין האלכוהול. עוד היא הוסיפה שהיא דיברה עם הגרוש כשהיו נשואים, אך הדבר לא סייע.
"אני שואל את עצמי מה הסיבה שאת שוקלת לחזור אליו – האם את מפחדת להיות לבד, או שאת חושבת שהליקויים באופי ובהתנהגות שלו בפרק א' שלכם חלפו מהעולם. אני לא מאמין שאדם באזור גיל 30 יכול להשתנות ללא עזרה מקצועית", הבהיר עו"ד רייכמן. "על אף היותי עורך דין גירושין, אני עורך המון הסכמי שלום בית וחושב שזו מצווה. אבל אנחנו לא רוצים לבלבל אותך. לכן, מה שהייתי עושה הוא לקיחת מומחה כלכלי לצד מומחה בזוגיות, כדי לבדוק אם הגרוש יכול לבצע שינויים אמיתיים שייתנו לך ביטחון כלכלי".
"טיפ מהניסיון שלי: לא הייתי מסתנוור מלחזור. יש לעשות זאת רק אם יש שינוי. את תצליחי הרבה יותר טוב בזוגיות כשתדעי לבחור את הגבר הנכון. אם הבעיה אקוטית מבחינתך, עלייך לדרוש שהגרוש יעבור טיפול עם עצמו", סיכם עו"ד רייכמן.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: