מה קורה כששותפים לסטארטאפ מחליטים להיפרד?

הסכם ממון מה קורה כששותפים לסטארטאפ מחליטים להיפרד? – תופעת הגירושין לא פוסחת על שותפים עסקיים, ביניהם גם יזמים ואנשי הייטק שצריכים לקבל החלטות על סוגיות מורכבות, כמו חלוקת הנכסים העסקיים וקבלת החלטות שיטיבו עם העסק ולא יפגעו בו.

כשמדובר על חלוקת רכוש בסטארטאפ הסוגיות המשפטיות הן סבוכות וצריך להתייחס אליהם בכובד ראש, שכן החלטות לא נכונות יפגעו בשווי העסק ואף עלולים להביא לסגירתו. סוגיות כמו מוניטין ושווי החברה, וכן סוגיות כלכליות נוספות המאפיינות בעלי עסקים, ואנשי הייטק בפרט, בהליך גירושין. חשוב להבין כי סוגיות כמו: כמה אופציות למניות בחברה מגיע לכל אחד מהצדדים, הערכות עתידיות של מצב השוק, הגדרת הנכסים העסקיים וכדומה הן בעלות חשיבות רבה, ויש לייחס להם את מלוא הרצינות כדי למנוע תחושות קיפוח של אף אחד מהצדדים.

במקרים כאלה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין גירושין על מנת שכל הסוגיות הללו יחולקו על הצד הטוב ביותר. הגדרת נכסים עסקיים, איתורם וקביעת השווי שלהם, יכולים להיעשות אך ורק על ידי עורך דין משפחה.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: