משמעותו של צו הגנה במקרי אלימות במשפחה

משמעותו של צו הגנה במקרי אלימות במשפחה – אלימות במשפחה היא לצערנו תופעה עליה אנחנו שומעים חדשות לבקרים. מהן האפשרויות העומדות בפני אדם החווה אלימות במשפחה מצד בן משפחה?

אלימות במשפחה - עורך דין גירושין רן רייכמן עו"ד משפחה רן רייכמן עם טיפ בנושא:

החוק למניעת אלימות במשפחה קובע כי בכל מקרה שבו אדם חווה באופן מצער אלימות מצד בן משפחה, הוא רשאי לפנות לבית המשפט לענייני משפחה, לבית הדין הרבני או לבית משפט השלום, על מנת שאחד מאותם גופים יוציא צו הגנה כנגד בן המשפחה הפוגע.

המשמעות של צו ההגנה: הצו בהחלט יכול לקבוע כי הפוגע לא יוכל להיכנס לדירת המגורים של בן המשפחה שבו פגע, או למשל לקבוע שהפוגע ישהה במרחק מינימלי מהנפגע. כמו כן, הצו יכול לקבוע שעל הצד הפוגע אסור להטריד את הנפגע וכיו"ב.

לא מעט עו"ד מתחום המשפחה נתקלים במקרים אלו של אלימות במשפחה, וניתן בהחלט לומר כי מטרת צו ההגנה היא מתן סעד זמני ומענה מיידי על מנת למנוע איום של אלימות במשפחה. כך למעשה בית המשפט או בית הדין הרבני יכול להרחיק את הצד הפוגע שנקט אלימות מהצד הנפגע.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: