תביעת שלום בית כדרך להתנגד למכירת הדירה המשותפת

תביעת שלום בית כדרך להתנגד למכירת הדירה המשותפת – זוגות רבים מתגוררים יחד באותה דירה ולעיתים, כאשר היחסים עולים על שרטון, יש צורך להתחלק ברכוש. לשם כך יש למכור את הדירה המשותפת ולהתחלק ברווחים, אבל מה קורה כאשר בן או בת הזוג אינם מעוניינים בכך? כמו כן, מה קורה כאשר בני הזוג נשואים ואחד מהם מחליט למכור את הדירה עקב חוב אישי או עקב חילוקי דעות?

קבלו טיפ מעו"ד רן רייכמן –

fantasista אם בן או בת הזוג הנוכחי או לשעבר, רוצה למכור את דירת המגורים המשותפת, אינכם חייבים להסכים! גם אם הבעל או האישה הקדים אתכם והגיש תביעה לבית המשפט או לבית הדין, אתם יכולים לחסום את בקשת פירוק השיתוף באמצעות פניה לבית הדין בצו למדור הספציפי. הצו של בית הדין, גובר על הצו לפירוק שיתוף וניתן לבקש זאת במסגרת תביעה לשלום בית או במסגרת תביעה למזונות אישה.

בכל מקרה שכזה מומלץ לפנות אל עו"ד לענייני משפחה אשר יכול לייעץ לכם על פי הנסיבות הייחודיות למקרה שלכם. עו"ד דיני משפחה ידריך אתכם ויעזור לכם לשמור על הזכויות והנכסים שלכם.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: