מתי האבא יקבל משמורת מלאה על הילדים?

photostock-200x300 מתי האבא יקבל משמורת מלאה על הילדים? – קיימת אפשרות לפיה יכול האב בכל זאת לזכות במשמורת יחידנית מלאה על ילדיו, וזאת במידה והדבר עדיף מבחינת טובתםבמקרים בהם ההורים חלוקים מי ההורה שראוי להפקיד בידיו את המשמורת על הילדים, יכריע בסוגיה זו בית המשפט באמצעות שימוש בכלי הנקרא בדיקת מסוגלות הורית. בנוסף, חשוב לדעת כי במקרים מסוימים בית המשפט יבקש לשמוע גם את דעותיהם ורצונותיהם של הילדים עצמם לגבי מקום מגוריהם לאחר הגירושין.

כמו כן יש לזכור כי טובת הילד יכולה להשתנות עם השנים, הקביעה בנושא משמורת הילדים איננה בגדר קביעה סופית ומוחלטת לכל אורך שנות הילד, ועל כן ניתן לדון מחדש בכל עת בפסק הדין, במידה וחלו שינויים מהותיים בעובדות שהביאו לפסק הדין הקודם. במידה והאב סבור שהמקום הטוב ביותר לילדיו יהיה עימו ולא עם אימם, חשוב שיפנה במהירות אל עורך דין משפחה. זאת מאחר שפנייה אל עו"ד גירושין המתמחה בנושאי משמורת מלאה של האב או משמורת משותפת עשויה לסייע רבות בהוכחת הטענות המובאות בפני בית המשפט.

מעבר לעמוד שאלות ותשובות >>  |  מעבר לעמוד שאלות ותשובות בתחום זה >> 

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: