הצדק נעשה – צו הירושה בטל ומבוטל

עו"ד רן רייכמן מספר על ניצחון בתיק ירושה:

צו הירושה בטל ומבוטל – הגיע אלי מקרה של אישה נעימת מראה אשר דבר מפניה לא מסגיר בלו ברמז אודות קורות חייה.

לאחר שיחת חולין קצרה, שיתפה אותי הלקוחה כי כבר לאחר לידתה נמסרה לאימוץ על ידי אמה הביולוגית ובמשך כל חייה גדלה על ידי הוריה המאמצים מבלי שידעה דבר וחצי דבר כי הוריה הביולוגיים מסרו אותה לאימוץ.

מוסיפה ומספרת, כי יום אחד הטלפון צלצל ועל הקו הייתה אישה מסתורית אשר אמרה לה בקול עמום כי היא ילדה מאומצת ואמה הביולוגית היא מאזור מסוים בארץ ומסרה לה את שמה. הלקוחה קיבלה מידע זה בתדהמה וכעבור זמן מה לאחר שנרגעה, פנתה לשירות למען הילד על מנת לברר האם אכן יש אמת בדבר שכן לא יכלה לאשש עניין זה, הואיל ואמה המאמצת כבר אינה בקו הבריאות.

אכן הוברר, כי נמסרה בסמוך ללידתה לאימוץ אך הדבר העצוב הוא שאמה הביולוגית נפטרה לפני שנים רבות ולכן היא לא זכתה לפגוש אותה. בעקבות כך, התחילה לבדוק מידע נוסף והתברר לה כי אמה הביולוגית נישאה בשנית ובעלה אשר ידע כי לאשתו הייתה ילדה שנמסרה לאימוץ פנה לרשם לענייני ירושה והוציא צו ירושה כבר לפני שנים רבות תוך שהסתיר את דבר קיומה.

בדמעות פנתה אלי האם יש בידי להושיע אשר ברור כי שהצו שניתן על ידי הרשם לענייני ירושה הושג תוך כדי מרמה. הבטחתי ללקוחה כי אעשה כל שביכולתי על מנת לתקן את העוול שנגרם לה – נותקה מאמה הביולוגית ולא זכתה להכירה ודבר קיומה הוסתר מהרשם לענייני ירושה.

לאחר מאבק משפטי, ולאחר שחלפו שנים מאז הוצא צו הירושה במרמה, הצלחתי לקבל פס"ד לפיו צו הירושה בטל ומבוטל והלקוחה הוכרה כיורשת כדין של אמה הביולוגית.
אין לתאר את השמחה, האושר והאור שנגלה בעיניה של הלקוחה.

סוף דבר

הצדק נעשה והלקוחה סגרה מעגל עם אמה. מאז, היא מדליקה נר לעילוי נשמתה של אמה ונראה כי אין אושר גדול מלאחד בין אמא לבת.

ליצירת קשר עם המשרד בנושאי צוואה, ירושה ועיזבון – חייגו 03-7524213 או השאירו פרטים:

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: