תפקיד חשוב בסיוע לזוגות במעמד של ידועים בציבור

במאה ה-21 יותר ויותר ישראלים בוחרים לחיות יחד גם בלי להתחתן באופן רשמי. יש לכך לא מעט סיבות, וגם לא מעט יתרונות, אבל חשוב לקחת בחשבון גם חסרונות מסוימים. למעשה רק בעזרת עורך דין ידועים בציבור יכולים לחיות חיים משותפים וליהנות גם משקט נפשי, כולל ידיעה ודאית שגם במקרה של פרידה לא תהיה פגיעה באינטרסים המהותיים להם. פירמת עורכי הדין רן רייכמן כבר סייעה לזוגות רבים במעמד של ידועים בציבור לגבש הסכמות שמהוות בסיס לשותפות אמיתית ויציבה.

איך בעזרת עורך דין ידועים בציבור זוכים בשקט נפשי?

* הגנה על אינטרסים של ילדים מנישואים קודמים – חלק לא מבוטל מהזוגות הידועים בציבור הם כאלה שעבורם מדובר בפרק ב' (או אפילו פרק ג'). כשיש ילדים מנישואים קודמים, ויש מחויבות אליהם, כדאי לערוך הסכם חיים משותפים שמעגן את האינטרסים של הילדים. בדרך זו גם מפוגגים את החששות שלהם ומונעים קונפליקטים בינם לבין בן/בת הזוג החדשים.

* הגדרה מדויקת של רכוש משותף ורכוש נפרד – סעיף מרכזי בכל הסכם חיים משותפים של ידועים בציבור הוא הגדרה מדויקת של הרכוש של שני בני הזוג. כלומר, מהם הנכסים השייכים לשניהם ביחד ואילו נכסים שייכים לכל אחד מהצדדים בנפרד. הסכם מפורט ומדויק מונע עוגמת נפש במקרה של פרידה.

* צוואה – הסכם עליו חתומים ידועים בציבור יכול להיות תקף רק כל עוד שניהם בין החיים. על-מנת להבטיח שקט נפשי מלא גם לגבי חלוקת הנכסים לאחר המוות, ובפרט במקרים שבהם יש ילדים מנישואים קודמים, עורך דין מיומן יסייע גם בעריכת צוואה שתשלים את הסכם החיים המשותפים. אופציה נוספת היא צוואה הדדית של שני בני הזוג.

התאמה מושלמת למאפיינים הספציפיים של בני הזוג

לאחר שמבינים למה רק בעזרת עורך דין ידועים בציבור יכולים לחיות יחד תוך שמירה על כל האינטרסים שלהם, ובשקיפות מלאה (שתורמת רבות לכל זוגיות, בכל שלב), השלב הבא הוא לבחור נכון את עורך הדין שיוביל את המהלך. משרד עורכי דין רן רייכמן הוא אחד המובילים בארץ בתחום דיני המשפחה, ובפרט צברו עו"ד רייכמן וצוות המשרד שהקים לפני 20 שנים ניסיון מגוון בסיוע לזוגות ידועים בציבור.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: