איך עורכי דין צוואות וירושות מתמחרים את השירות שהם מספקים?

בני אדם רבים כותבים צוואה משלהם, או לחלופין משתמשים בערכת כתיבת צוואה שהם מצאו ברשת האינטרנט. יחד עם זאת, זה מוביל בדרך כלל לסכסוכים משפטיים לא נעימים שנמשכים זמן רב בין בני המשפחה. באמצעות שכירת שירותי עורכי דין צוואות וירושות, אתם למעשה מגנים על עצמכם מפני זה וזאת משום שהם מבטיחים שהצוואה שלכם תהיה מחייבת מבחינה משפטית. מוטב תעשו באם תקראו את המאמר הזה למן תחילתו ועד לתומו, כי בו תגלו ערב רב של עובדות מהממות על – עורכי דין צוואות וירושות.

עורכי דין צוואות וירושות
עורכי דין צוואות וירושות

עלות העבודה עם עורכי דין צוואות וירושות משתנה בהתאם למקום מגוריכם, אילו שירותים אתם מקבלים, עד כמה מורכב מצבכם ומבנה שכר הטרחה של עורכי דין צוואות וירושות. עורכי דין צוואות וירושות רבים מציעים פגישת ייעוץ חינם, שבה תוכלו להשתמש על מנת לדון בבסיס של מה שאתם רוצים וכמה אתם מוכנים לשלם. עורך דין לתכנון עיזבון עשוי לחייב אתכם לפי תעריף שעתי או שכר טרחה קבוע. עמלה קבועה מציעה את היתרון של ציון מראש כמה תשלמו, אבל אף אחת משיטות החיוב אינה בהכרח טובה יותר והן משמשות במצבים שונים. אם אתם משלם תעריף שעתי, ייתכן שתצטרכו לשלם לריטיינר, סכום שאתם משלמים מראש בהתאם לעלות הצפויה עבור השירותים שלכם. סביר להניח יותר שעורך דין יציע שכר טרחה קבוע אם הוא מרגיש שהוא יכול לחזות בביטחון כמה קשה יהיה לו ליצור את המסמכים שלכם. אז אולי תוכלו לקבל תנאי שכר טרחה קבוע עבור צוואה, אך ייתכן שתצטרכו לשלם את התעריף השעתי של עורכי דין צוואות וירושות אם הצוואה שלכם עשויה להיות מסובכת. עורכי דין מסוימים עשויים אפילו להציע "חבילות" מסוימות הכוללות הכנת סט קבוע מראש של מסמכי עיזבון עבורכם.

האם עורכי דין צוואות וירושות מעניקים תמיכה מקצועית ואף ייעוץ מקצועי?

כתיבת צוואות יכולה להיות תהליך מורכב, במיוחד אם יש לה נחלה מורכבת או שהדינמיקה המשפחתית שלכם יוצאת דופן. אתם יכולים אפילו להיות לא בטוחים ברצונות שלכם, בלי יכולת להחליט מה תהיה דרך הפעולה הטובה ביותר בהגנה על הירושה שלכם עבור הדור הבא. עורכי דין צוואות וירושות יכולים לייעץ ולסייע בכך.

מה הם הטיפים הכי שווים לבחירה של עורכי דין צוואות וירושות?

אחד הדברים הכי חשובים לעשות בבחירת עורכי דין צוואות וירושות הוא לחפש מסביב בשביל לקבל את המחיר הטוב ביותר. עליכם לפנות למספר משרדי עורכי דין צוואות וירושות, כדי לשאול שאלות ספציפיות לעיזבון שלכם ולראות מה מוצע. לעתים קרובות יש בירור ראשוני בחינם. נשאלת השאלה – כיצד תדעו שעורכי הדין שאתם בוחרים הם איכותיים? ובכן, קודם כל, עליכם לדאוג שעורך הדין שלכם מורשה ומוסדר באמצעות הרשות לתקנת עורך דין. שנית כל, לחברת עורכי דין צוואות וירושות יש תכנית איכות צוואות וירושה, באופן הזה שאם משרד עורכי דין צוואות וירושות חבר בתכנית זו, זה אומר שהם עמדו בסטנדרטים שלהם לגבי צוואות ושירותי צוואה. מה עליכם לקחת בחשבון בבחירה של משרדי עורכי דין צוואות וירושות שונים? ישנן מספר שאלות לשאול, כדי להבטיח שתקבלו את העסקה הטובה ביותר, כמו אלו – האם משרד עורך הדין קרוב לביתכם ואם יש לכם קשר אישי עם עורכי דין צוואות וירושות, וזאת משום שתעבדו איתם בצמוד. אם העלויות הקבועות כוללות מע"מ.  אם התהליך בסופו של דבר יעלה לכם יותר ממה שאתם מצפים, לדוגמה, אם הם לא מספקים אתר אחסון לצוואתכם במשרדם ולכן עליכם למצוא מקום אחסון אחר. האם למשרד יש עסקאות זמינות אם אתם משתמשים במשרד למספר שירותים, כמו למשל – תכנון מס ירושה, הקמת נאמנויות וכיוצא בזאת. 

האם שכירת עורכי דין צוואות וירושות תוודא שמירה על צוואה מעודכנת?

תכנית עיזבון נכונה יכולה להיות דרך נפלאה כדי לנהל את הנכסים שלכם ולהתכונן לעתיד הפיננסי של בני המשפחה שלכם. בשל העובדה שהוא כרוך בנסיבות עתידיות, הוא רגיש לשינויים, וככזה, צריך לחזור ולעדכן מעת לעת. כדי לעדכן את תכנית העיזבון שלכם, שכירת עורכי דין צוואות וירושות יכולה להיות אפשרות נהדרת. עורכי דין צוואות וירושות יתנו לתוכנית שלכם הערכה יסודית ויציעו את ההצעות הטובות ביותר לגבי השינויים שצריך לעשות. אם יש לכם תכנית עיזבון מעודכנת, אתם יכולים להירגע בידיעה שכל ההוראות שלכם בתוכנית שלכם מבוצעות בהתאם לרצונות שלכם.

במה מתבטאים שירותיהם שלעורכי דין צוואות וירושות?

  1. שינוי צוואה – אפשרי לבצע שינויים בצוואות בקלות – עורכי דין צוואות וירושות יבטיחו שהן מחייבות מבחינה משפטית.
  2. הולכים לבית המשפט – אם אין צוואה, ייתכן שיהיה צורך לפנות לבית המשפט למינוי מנהל עיזבון. עורכי דין צוואות וירושות יצטרכו להכין את הטפסים עבור בית המשפט למינוי מנהל העיזבון.
  3. שמירת צוואה בטוחה – חשוב לשמור על הרצון שלכם בטוח. אם עורכי דין צוואות וירושות שלכם כתבו את הצוואה, הם בדרך כלל ישמרו את המקור וישלחו לכם עותק של הצוואה.

מה התמורה הבולטת של עורכי דין צוואות וירושות?

צוואות הן מסמכים חיוניים שעוזרים לכם להבטיח את מילוי רצונותיכם לאחר פטירתכם. ולהלן התמורה הבולטת של עורכי דין צוואות וירושות – רצון מועיל אם יש לכם ילדים ממערכת יחסים קודמת או פריטים יקרי ערך. זה יכול לעזור להגן על הרכוש שלכם מפני סכסוכים אפשריים ולהבטיח שהיקירים שלכם יטופלו היטב. אתם יכולים להשאיר גם חלק מהרכוש שלכם לקרובי משפחה או לחברים. למרות שזה עשוי להיראות כמו נטל. תבקשו מעורך דין לערוך את הצוואה שלכם, זה שווה את ההוצאות ואת השקט הנפשי שתעשו כדי לקבל כאשר רצונותיכם מתקיימים. כמו כן, עורכי דין צוואות וירושות יכולים לעזור לתקן את הצוואה שלכם אם הנסיבות שלכם משתנות. אתם יכולים לבצע שינויים בהתאם לרצונות שלכם, גם אם אתם עדיין לא בריאים לגמרי. אפשר לעשות את זה, אז חשוב לעשות את זה. להתייעץ עם עורך דין – עורכי דין צוואות וירושות יכולים גם להסביר לכם את הזכויות המשפטיות שלכם וכיצד הן משפיעות על הסופי שלכם. משאלות – ואם בסופו של דבר תמותו, יהיה לכם שקט נפשי בידיעה שהרצונות שלכם תועדו משפטית.

האם עורכי דין מסייעים בתכנון עיזבון?

תכנון עיזבון וצוואות קשורים קשר הדוק. עורכי דין צוואות וירושות יעזרו לכם לתכנן את העיזבון שלכם על פי כוונותיכם. זה יבטיח שכל השקעות או עסקים בצורה של תכנון עושר יעברו לעמדה המיועדת עם פטירתכם. תכנון עיזבון כרוך בקביעה מי אתם רוצים שייהנה מהעיזבון שלכם עם פטירתכם. תכנון עיזבון מבטיח לכם לשמור על שליטה על העסק והעיזבון שלכם בזמן שאתם עדיין בחיים. המשמעות היא שאם ברצונכם לתקן את ההוראות בתוכנית העיזבון שלכם, עורכי דין צוואות וירושות יסייעו לכם להשיג זאת על פי חוק.

לסיכום

אנחנו, עורכי הדין, נשמור את הפרטים שלכם בתיק ייעודי ונזכיר לכם מתי הגיע הזמן לעיין בצוואה שלכם. אנחנו ממליצים שתבדקו את הצוואה שלכם על בסיס קבוע, על מנת לוודא שהיא עדיין משקפת את רצונותיכם. אם לא תעדכנו את הצוואה שלכם, אתם עלולים לגלות שהיא איננה תואמת את התקנות הנוכחיות ועשויה להשאיר את העיזבון שלם פתוחה לחוק העיזבונות. ולכן, מומלץ שתצרו קשר לאלתר עם צוות עורכי הדין שלנו מכיוון שאנחנו מתמחים בתחום עורכי דין צוואות וירושות.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות התקשרו:

לשיחה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות התקשרו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: