גירושין בהסכמה – מה זה ומה צריך לדעת?

כאשר מדמיינים גירושים, הסיטואציה הראשונה שעולה לראש היא מחלוקות ומריבות. אך בני זוג שמחליטים לפרק את החבילה יכולים לעשות זאת בצורה אחרת לגמרי. גירושין בהסכמה יאפשרו לבני הזוג להרוויח לא מעט, כאשר דם רע לא נכנס בניהם לאורך כל הדרך. להתגרש בהסכמה זאת חייבת להיות השאיפה של כל אחד מבני הזוג כאשר נכנסים לתהליך מהסוג הזה. אך בעולם שבו אנו נמצאים היום קשה להגיע למצב שבו בני זוג מתגרשים בהסכמה מלאה. תמיד יהיה אפשר למצוא נקודות מסוימות של מחלוקות, כאלה שלא ניתן לגשר עליהן. אז כיצד גם אתם תוכלו להתגרש בהסכמה וכיצד בחירת עורך דין מנוסה יכולה לסייע? את התשובות לשאלות החשובות האלה תוכלו לקבל כאן. אם אתם שואפים להתגרש בצורה טובה עם אנרגיות נעימות, עו"ד רן רייכמן הוא האיש עבורכם. עורך דין לגירושין שטיפל עד כה במאות זוגות שהתגרשו בהסכמה מלאה על כל הפרטים. אותם זוגות כבר נמצאים היום בפרק אחר לגמרי בחייהם.

זה שאנו אומרים גירושין בהסכמה זה לא אומר שההסכמה צריכה להיות מוחלטת. תמיד יהיה ניתן לחשוב על נקודות שונות שכל אחד מבני הזוג יהיה נצור בעמדותיו. באופן כללי גירושים בהסכמה הם גירושים המתבצעים בשיתוף פעולה בין הבעל לבין האישה. בני הזוג שהחליטו לפרק את החבילה, משתפים פעולה בניהם על מנת להגיע להסכמות שונות. בני הזוג יושבים עם עורך דין מנוסה, ומגיעים להסכמות שונות בנושאים החשובים. זה כמובן למראית עין נראה שונה לגמרי מתהליך הגירושין שעליו חשבתם כאשר נכנסתם לתהליך. אך האינטרס של להתגרש בהסכמה אמור להיות אינטרס של הבעל ושל האישה. הרי על הצדדים מעוניינים לסיים את הסאגה הכי מהר שרק אפשר. לאחר סיום התהליך כולו בני הזוג יכולים לפתוח דף חדש, כל אחד בהתאם לרצונותיו.

מי יכול להתגרש בהסכמה?

החדשות הטובות עבורכם הן שכולם יכולים למצוא את עצמם מתגרשים בהסכמה. זה שהדעה הרווחת היא שגירושין צריכים להיות מכוערים, זה לא בהכרח מה שאמור לקרות במציאות. אל תשכחו כי עד לא מזמן הייתם בני זוג שחייו בבית אחד, כך שאין סיבה שלא תגיעו להסכמות. בני זוג שהחליטו להתחתן (ולרוב גם הביאו ילדים משותפים לעולם), יכולים להגיע להסכמות על כל דבר. החוכמה תהיה להשאיר את כל האנרגיות השליליות מחוץ לתהליך, לפחות עד אשר תסיימו את הליך הגירושין. מיד לאחר מכן כל אחד יכול להתקדם במסלול האידיאלי עבורו. הגירושין מביאים איתם הזדמנות מעולה לעשות דברים שונים שעד כה לא הייתם יכולים לעשות. לכן אל תשללו על הסף את האפשרות של גירושין בהסכמה, גם אם הם נראים לכם מופרכים. אחרי פגישה אחת עם עורך דין מנוסה תוכלו לשמוע כיצד מתגרשים בצורה טובה וללא מריבות.

האם חובה להגיע לבית משפט?

רוב עורכי הדין יגידו לכם כי כדאי מאוד לגשת לבית המשפט על מנת לאשרר את הסכם הגירושין. הסכם גירושין שמקבל תוקף בבית המשפט, יהיה כזה שמחייב את כל הצדדים. לכן לאחר שתבנו את ההסכם עם עורך הדין, ניתן לגשת לבית המשפט שיספק לו אישור משפטי. ברגע שסיימתם לבנות את ההסכם, אין סיבה שתחששו מלהגיע לבית המשפט. הרי החשש מבית המשפט בהליך גירושין נובע בעיקר בסיטואציה שבה אין הסכמות בין בני הזוג. גירושין בהסכמה יביאו לכך שיספיק לכם ביקור אחד בבית המשפט שבו הוא יאשר את ההסכם. אם ההסכם נבנה בעזרתו של עורך דין, לא אמורות להיות הסתייגות מצידו של השופט. סך הכל מדובר על עוד עין מקצועית שתבחן את ההסכמות השונות שאליהן הגעתם. לאחר שהשופט יעניק להסכם אישור, ניתן יהיה לגשת סוף כל סוף לרבנות על מנת לקבל את הגט.

 

מהם היתרונות של גירושין בהסכמה?

לגירושין בהסכמה יש יתרונות רבים שכל אחד מבני הזוג צריך להכיר אותם. ברגע שבני הזוג יבינו מה הם יכולים להשיג, הם ככל הנראה יבחרו באופציה הזאת. הכנסת דם רע אל תוך הליך הגירושין עשויה רק לפגוע בבני הזוג, ולא להביא אותם למקום שבו הם רוצים להיות. אז מה ניתן להשיג כאשר מחליטים להתגרש בהסכמה מלאה?

  • גירושין בהסכמה יביאו את בני הזוג למצב שבו הם מתגרשים במהירות. הרי האינטרס של כל אחד מבני הזוג יהיה להתחיל את הפרק החדש בחייו בהקדם האפשרי. זה יכול לקרות במהירות רק אם מתגרשים בהסכמה מלאה, דבר שחוסך עניינים משפטיים רבים. בני זוג שלא יתגרשו בהסכמה ימצאו את עצמם מושכים את ההליך מבלי שתהיה לכך הצדקה.
  • כאשר מעורבים ילדים משותפים בהליך הגירושין, ישנה חשיבות עליונה להתגרש בהסכמה. כך הילדים לא נפגעים מהליך הגירושין עצמו, הליך שעלול להיות מאוד טראומתי עבורם. בתור הורים אתם צריכים לעשות כל מה שאפשר בשביל לשים את טובת הילדים לנגד עיניכם. תתגרשו בהסכמה על מנת שהילדים לא ישאבו להליך גירושין אמוציונאלי ולא נעים.
  • רק על ידי גירושין בהסכמה יהיה ניתן לבנות הסכם שמטיב עם כל הצדדים. כל אחד מהצדדים יצטרך לגלות התפשרויות מסוימות, אך עדיין יהיו גם הרבה מאוד ניצחונות. ברגע שכל אחד מהצדדים יהיה מבוצר בעמדותיו, תמיד יהיה צד שמרוויח וצד שמפסיד. אתם לא תרצו להגיע למצב שאתם תהיו אלה שמפסידים ומקבלים הסכם גירושין שלא מטיב אתכם.

 

להתגרש בהסכמה עם עורך דין

במקרה שבו בני הזוג מסכימים על רוב הדברים, מדוע ישנו צורך לפנות לעורך דין? הרי בני הזוג בעצמם יכולים להכין את ההסכם, ולכלול בתוכו את כל הדברים שהם סיכמו בניהם. אך לעורך דין המתמחה בגירושין ישנה חשיבות מכרעת גם לגירושין באופן הזה. ראשית עורך הדין יהיה איש ניטראלי שיוכל לפסוק במקרים שבהם מתגלים חילוקי דעות. אותו איש מקצוע ידע כיצד למנוע מהמצב לצאת משליטה במקרה של ויכוחים שונים. כמו שאמרנו גם גירושין שמתבצעים בהסכמה עלולים לעלות לא פעם לטונים צורמים. החוכמה תהיה לדעת לשלוט על האש ולמנוע ממנה להתפשט לכל עבר. בנוסף בזכותו של עורך הדין המנוסה תוכלו לבנות הסכם שיהיה קביל מבחינת בית המשפט. כל הסכם שתבנו באופן עצמאי ככל הנראה לא יהיה קביל במקרה שבו אחד מהצדדים יפר את תנאיו.

 

גירושין בהסכמה עם עו"ד רן רייכמן

מעוניינים להתגרש בהסכמה? עם עורך דין רן רייכמן תוכלו לעשות זאת בצורה הכי טובה שיש. עד כה טיפל עו"ד רן רייכמן במאות זוגות שונים שהתגרשו בהסכמה מוחלטת, ועשו זאת בזמן קצר. המשרד כולו ילווה את בני הזוג לאורך כל ההליך, על מנת שיהיה אפשר להגיע להסכמות מהירות. בתוך זמן קצר בני הזוג יבנו הסכם גירושין מכבד שיהיה כזה שמטיב עם כל הצדדים. מיד לאחר מכן יהיה ניתן להגיש את ההסכם לבית המשפט שיאשר אותו. פתאום תוכלו לראות כי זה לא כל כך מפחיד להתגרש, בטח אם עושים זאת בצורה נכונה. אז למה אתם מחכים? בואו להתגרש עם אנרגיות טובות, ולהמשיך את שיתוף הפעולה גם ביום שאחרי פירוק החבילה: 072-3955001

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: