עורך דין ירושה וצוואות רן רייכמן

לעו"ד רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ- 20 שנים במהלכן טיפלנו בהצלחה ברבבות תיקים שדרשו ליווי של עורך דין ירושה או עורך דין צוואות מן השורה הראשונה. בין היתר, אנו עוסקים דרך קבע בניהול תיקי עיזבון מורכבים, תקיפת צוואות, ניהול תיקי הוכחות, התנגדות לצוואה וכמובן גם בעריכת צוואות.

שירות מסור של עורך דין צוואות הוא ערובה לעריכת צוואה באופן שיבטיח שתקוים כלשונה בבוא העת. עורך דין ירושה ידע לטפל עבורכם בקבלת צו ירושה ובשלל נושאים מורכבים נוספים כגון הסתלקות מירושה, ירושה של ידועים בציבור ועוד.

תחום הצוואה, הירושה והעיזבון הוא התחום המרכזי והמוביל במשרד

צוות המשרד ידע לנסח עבורכם, באופן המקצועי ביותר, צוואה מורכבת ככל שתהיה, כולל צוואות הדדיות, צוואות הדורשות מינוי מנהל עיזבון ועוד. כל עורך דין ירושה מצוות המשרד נמנה על המובילים בארץ בתחום משפטי זה.

בצוות המשרד תמצאו רק עורכי דין הנמנים על המקצועיים ביותר בארץ בתחום הירושות והצוואות, כולם בעלי ידע רב, ניסיון עצום והצלחות מוכחות. יתרונות אלו פועלים לטובת לקוחותינו בכל תיק ותיק. עורכי הדין שלנו מכירים היטב את הצורך בפעולה זהירה תוך הקדשת תשומת לב ורגישות, כל זאת על מנת להעניק שירות מיטבי ללקוחותינו.

משרד עתיר ניסיון

פירמת עורכי הדין רן רייכמן ניהלה באופן מוצלח רבבות תיקים לאורך השנים, כאשר בכל תיק אנו מקפידים להבין את המורכבות הכרוכה בקשרים הבין משפחתיים הסבוכים לעתים ולהעניק פתרון המממש את רצונו של המוריש בכל צוואה שאנו עורכים. משרדנו מתאפיין ביחס אישי, ברגישות מקסימאלית ובזמינות רבה, כל לקוחותינו יודעים כי עניינם מצוי אצל עורך דין ירושות שישלים עבורם את הטיפול ביעילות, במהירות ובהצלחה מרבית.

רגישות רבה בטיפול לאחר שאדם נפטר

אנו יודעים כאשר מטפלים בנושא רגיש הקשור לאדם שנפטר וזקוקים לשירותי עו"ד ירושה, אינכם מעוניינים רק בייצוג משפטי יבש. נדרשת אכפתיות רבה לצד הטיפול המקצועי שנועד לשמור על האינטרסים שלכם בתיק. אם אתם מייצגים את כותב הצוואה או את הנהנים מהירושה – תדעו כי יש יד תומכת המלווה אתכם בכל שלב בדרך ומכוונת למימוש האינטרסים שלכם.

התמודדות עם תביעות בתחום צוואות וירושות

המשרד זוכה להצלחה בשלל סוגי תביעות הדורשות טיפול של עורך דין צוואות. לעתים, קיימת חוסר בהירות או חשש כי צוואה לא נחתמה כראוי או הופקה בעת שהנפטר לא היה כשיר. לעתים, מתגלות גם מספר צוואות הכתובות בכתב יד כאשר לא ברור מה הצוואה שלה יהיה תוקף משפטי מחייב.

אנו מלווים שלל משפחות בשנים האחרונות בבירור רצונו של הנפטר תוך הסתמכות על המסמכים הכתובים לצד עדויות ומסייעים בכל התמודדות עם טענות של הצד שכנגד. לעתים מדובר בסכומים קטנים, אך פעמים רבות ההבדל בין פסיקה לטובתכם או נגדכם יכולה לשנות את מצבכם הפיננסי מקצה לקצה.

לכן, הקפידו להסתייע בשירותי עו"ד צוואות המתמחה בפרטים הקטנים ובדינים הנוגעים לדיני הירושה תוך הכרות הדרך בה בתי המשפט מקבלים את ההכרעה בתחום. הצגת הנתונים השונים מול בית המשפט, לצד ההוכחות המעשיות בפועל בצורה מקצועית תסייע לכם לזכות לפסק דין הוגן וצודק – כפי שהתכוון רושם הצוואה.

עו"ד רן רייכמן: מומחה בתחום הצוואות והירושות

עו"ד רן רייכמן עצמו הוא עורך דין ירושות המוכר מזה שנים כבר בתחום, הוא שהנחיל את עקרונות הליווי האישי הצמוד והשירות האיכותי והמסור לכל לקוח, בכל הליך.

הנכם מוזמנים לפנות אלינו אם אתם זקוקים לשירותי עורך דין צוואות, בין אם כדי לערוך צוואה, להוציא צוואה אל הפועל או לתקוף צוואה.

באופן דומה נוכל להעניק לכם את הליווי המשפטי הנחוץ לכם כדי לקבל צו ירושה, או לטפל בכל עניין אחר הקשור בתחום העיסוק של עורך דין ירושה.

פירמת עו"ד רן רייכמן.