האם עורכי דין צוואות יספקו לכם עזרה מקצועית?

עורכי דין צוואות, או עורכי דין לתכנון עיזבון עברו הכשרה בנושאים הקשורים להעברת נכסיכם לאחר פטירתכם. עורכי דין צוואות עוזרים לכם ליצור טיוטת מסמכים וליצור תכנית באופן הזה שהנכסים שלכם יעברו למוטבים המיועדים שלכם ללא מאבקים בבית המשפט או חשבונות מס גדולים. כדאי לכם לגמרי לקרוא עד הסוף, כי כאן נדון אודות – עורכי דין צוואות.

עורכי דין צוואות
עורכי דין צוואות

עליכם לפנות לעזרה משפטית בעת יצירת תכנית העיזבון שלכם, כולל צוואה. עורכי דין צוואות מנוסים ומיומנים בעריכת מסמכי תכנון עיזבון מדויקים וברורים. בנוסף לעורך דין, אנשים רבים אחרים יכולים להיות מעורבים בתהליך תכנון העיזבון, כולל למשל – רואי חשבון, סוכני ביטוח חיים, פקידי נאמנות ומתכננים פיננסיים. על היועצים שלכם להישאר בקשר עם המשפחה ולעיין בתוכנית העיזבון מעת לעת. שינויים בחייכם יכולים ליצור סיבה לשנות את תכנית העיזבון שלכם. שינויים בחוק יכולים גם ליצור צורך בעדכון תכנית העיזבון שלכם. יש לדון עם עורכי דין צוואות שלכם על העמלות והעלויות השונות עבור תכנית עיזבון.

מה עושה עורכי דין לכל כך מומלצים בתהליך זה?

היתרונות של שימוש בשירותים משפטיים כוללים את אלו – לעורכי דין יש ניסיון עם צוואות, כך שהם נוטים פחות לעשות את סוג הטעויות שמשמעותן שהצוואות אינן תקפות. לכן בעוד שיש שכר טרחה, שימוש בעורכי דין יכול בסופו של דבר לחסוך לכם כסף. עורכי דין צוואות מורשים ומוסדרים על ידי הרשות לתקנת עורכי הדין, ומכיוון שכך עליהם לעמוד בסטנדרטים מסוימים של טיפול. אם אינכם מרוצים מהעבודה שהם ביצעו, תוכלו להתלונן במשרד, ואם אינכם מרוצים מאופן ניהול תלונתכם, תוכלו לפנות ליועץ המשפטי. חלק מהתחומים של כתיבת צוואות, כמו תכנון מס ירושה והקמת נאמנויות הם מסובכים, אז אולי עדיף שעורך דין בעל ניסיון יעשה זאת. עורכי דין צוואות יכולים לתת לכם מידע כדי לסייע בהחלטות תכנון מס. כמו כן,  עורכי דין צוואות יכולים לתת לכם עצות אחרות, כמו למשל – תכנון מס, ייפוי כוח מתמשך וצוואה.

האם עורכי דין צוואות מציעים עזרה של מומחים?

שוב, תכנון עיזבון או ניהול נכסים יכולים להיות תהליך מסובך. ללא עורכי דין צוואות לצדכם, הדברים עשויים להפוך לקשים יותר עבורכם, במיוחד כשמדובר בניהול הנכסים שלכם בזמן פטירתכם. על פי רוב, עורכי דין צוואות יציעו לכם הדרכה מקצועית לגבי הדברים שאתם צריכים לעשות עם הנכסים שלכם. כמו לדוגמה – עורכי דין צוואות ימצאו זמן להכיר אתכם, את הרקע המשפחתי שלכם, את הכספים ורבים נוספים. באמצעות המומחיות המשפטית של עורכי דין צוואות, הם יעזרו לכם להבין את היסודות של עריכת סוגים שונים של מסמכים, כולל ייפוי הכוח הפיננסי. בנוסף לכך, קבלת עורכי דין צוואות שיסייעו לכם יכולה לתת לכם שקט נפשי מוחלט לגבי הדרכים בהן אתם רוצים לטפל בנכסים שלכם. אם יש לכם הבנה מעמיקה של איך תכנון עיזבון עובד, אתם יכולים לעשות דברים כמו שצריך. עורכי דין צוואות יציעו לכם הדרכה מקצועית לגבי הדברים שאתם צריכים לעשות עם הנכסים שלכם.

האם עורכי דין לצוואות פועלים לפעמים כמנהלי עיזבון?

מנהלי העיזבון אחראים על הטיפול בנכסי העיזבון. עורכי דין צוואות נקראים לעתים קרובות כמנהלי עזבון בעת ​​עריכת צוואה. אחרים, כמו בני משפחה, יכולים לשמש גם כמנהלי עזבון. תכנון עיזבון וצוואות קשורים קשר הדוק. עורכי דין צוואות יעזרו לכם לתכנן את העיזבון שלכם על פי כוונותיכם. זה יבטיח שכל השקעות או עסקים בצורה של תכנון עושר יעברו לעמדה המיועדת עם פטירתכם. תכנון עיזבון כרוך בקביעה מי אתם רוצים שייהנה מהעיזבון שלכם עם פטירתכם. תכנון עיזבון מבטיח לכם לשמור על שליטה על העסק והעיזבון שלכם בזמן שאתם עדיין בחיים. המשמעות היא שאם ברצונכם לתקן את ההוראות בתוכנית העיזבון שלכם, עורכי דין צוואות יסייעו לכם להשיג זאת על פי חוק.

במה יעזרו לכם עורכי דין לצוואות?

מעבר לתכנון לאחר מותכם, עורכי דין צוואות יכולים לעזור להתכונן למצבים שבהם אתם חסרי יכולת ואינכם יכולים לטפל בעצמכם או בנכסים שלכם. בפרט, חלק מעורכי הדין מתמחים בדיני גיל הזהב, המותאם לאזרחים ותיקים. הנה כמה דברים שעורך דין לתכנון עיזבון יכול לעזור לכם לעשות –

  1. לענות על כל שאלה שיש לכם לגבי תכנון עיזבון וחוקים מקומיים.
  2. להכין צוואה אחרונה וצוואה שקשה יותר להתנגד להן אחרי שאתם נפטרים.
  3. להעניק למישהו ייפוי כוח מתמשך לקבלת החלטות פיננסיות או בריאות.
  4. לעזור לכם להקים נאמנות צוואה או נאמנות חיים.
  5. לכתוב צוואה מחיה המתארת ​​את ההחלטות שלכם בסוף החיים.
  6. להעביר נכסים לנאמנות שלכם ולפקח על ניהול נאמנות.
  7. לתכנן מצבים בלתי צפויים, כמו מותו של המוטב שלכם.
  8. למנות אפוטרופוסים לילדים שלכם.
  9. לתת עזרה בתכנון מס והעברות הון.
  10. לערוך תכנית למתן צדקה.

במה ניכר פועלם של עורכי דין צוואות?

ישנם מקורות רבים לתכנון עיזבון המוצעים באינטרנט או על ידי ארגונים שונים, והתמריץ להימנע משכר טרחת עורכי דין צוואות הוא בדרך כלל גורם מניע. ברם, לא ניתן להפריז ביתרונות של הוצאת קצת כסף מראש כדי לקבל תכנית מחושבת ומנוסחת, אשר מבוצעת כראוי כדי להיות ניתנת לאכיפה לאחר המוות. כמה בעיות שבהן נתקלים לעתים קרובות במסמכים שהוצאו בעצמם שלא נבדקו לפחות על ידי עורכי דין צוואות כוללות את אלו שלעיל –  אין מספיק עדים, ביצוע לא תקין של המסמכים על ידי עדים, אי אימות נאות של החתימות ואי הכללת האישורים הנדרשים של העדים, כגון מציאת החותם כשורה. אי אימוץ החוק הטוב ביותר לניהול הצוואה או הנאמנות ואי ניצול הטופס הנדרש על ידי המדינה שבה מתנהלים הצוואה או הנאמנות. אי ויתור על הערבות על הערבות הנדרשת למנהל העיזבון, מה שגורם לבן זוג או ילד מהימנים להיאלץ להשיג ביטוח יקר מיותר. אי הכללת הוראות חיוניות המחייבות את מנהל העיזבון לבקש צו מבית משפט, עם שכר טרחת עורכי דין צוואות והוצאות נלוות.

למה מומלץ לשכור את שירותו של עורך דין במקום לכתוב צוואה בחינם?

הסיבה העיקרית לבחור עורכי דין צוואות על פני שירותי כתיבת צוואה היא שעורכי הדין מוסדרים על ידי הרשות להסדרת עורכי הדין, כך שאם משהו משתבש יש יותר מנוס. יתרה מכך, לא סביר שכותבי צוואה יהיו מוסמכים משפטית ולכן הם לא יכולים לכם את אותה רמה של ייעוץ משפטי.

לסיכום

האנשים הקרובים אליכם יכולים לערער על הרצון שלכם באם הם מאמינים שחילקתם את הנכסים שלכם בצורה לא הוגנת. לכן, עורכי הדין שלנו יבטיחו שאין להם עילה משפטית לערער על הצוואה. עורכי הדין שלנו יעזרו לכם לקבוע סוגיות, כמו למשל – האם תוכלו לכלול את נשותיכם לשעבר בצוואה שלכם, או אם יש לכם כמה שותפים, האם עליכם להשאיר לכל אחת מהן משהו. מערכות היחסים שלכם בעבר יכולים להשפיע אם רצונכם יאתגר או לאו. אם מישהו יצליח לערער על רצונכם, בית המשפט ישנה את הוראות הצוואה שלכם. שכירת עורכי הדין שלנו תמזער את הסיכוי שיערערו על הרצון שלכם. ובשל כך, רצוי שתצרו קשר עם צוות עורכי הדין שלנו כי אנחנו מתמחים בתחום עורכי דין צוואות.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: