לקיים חיים משותפים מוצלחים – זה אפשרי

במאה ה-21 ידועים בציבור הוא דרך חיים מקובלת. זוגות חד-מיניים, זוגות "מעורבים" (יהודייה ומי שאינו יהודי), פסולי חיתון ע"י הרבנות מסיבות שונות וגם אנשים שלא מרגישים צורך למסד את הקשר ביניהם דווקא באמצעות הממסד הדתי – כל אלה יכולים לקיים חיים משותפים מוצלחים, וליהנות ממרבית הזכויות המוענקות לזוגות נשואים. ישנן חוקים שבהם מוגדר בבירור כי בן זוג הוא גם ידוע בציבור (למשל חוק הביטוח הלאומי) אבל אין חקיקה ייעודית שמגדירה באופן מקיף את כל הנושאים הקשורים למעמד זה. בהתאם ההמלצה של עו"ד רן רייכמן, מייסד פירמת עורכי הדין המובילה בארץ בתחום דיני המשפחה (עפ"י דירוג של דן אנד ברדסטריט), היא לערוך הסכם חיים משותפים.

היתרונות של הסכם חיים משותפים עבור ידועים בציבור

* שקיפות מלאה – הסכם חיים משותפים מעגן בכתב, ובאמצעות ניסוחים ברורים וחד-משמעיים, את כל ההסכמות בין בני הזוג. בדרך זו מובטחת שקיפות מלאה, שהיא בסיס לכל אינטראקציה בין-אישית מיטיבה.

* הבטחת האינטרסים של הילדים – בחלק לא מבוטל מהמקרים, ידועים בציבור הם מי שעבורם הזוגיות היא כבר פרק ב' או ג' בחיים. במקרה כזה, וכשיש ילדים מסבבים קודמים, חשוב לשמור גם על האינטרסים שלהם – הסכם חיים משותפים מספק מענה גם לכך.

* אפס סיכון – במקרה של מוות של אחד מבני הזוג, מימוש זכויות שונות מחייב הוכחה של בן/בת הזוג שנותרו בחיים לגבי קיומה של זוגיות אמיתית. הסכם חיים משותפים מהווה הוכחה משכנעת, והופך את הסיכון לפגיעה בזכויות האלמנ/ה לאפסי. כמו כן נחסכת טרחה רבה מהאלמנ/ה.

שירות קשוב ומועיל במיוחד

משרד עורכי דין רן רייכמן מספק לזוגות ידועים בציבור מבחר רחב של שירותים משפטיים, ובפרט עריכת הסכם חיים משותפים, ייצוג אחד הצדדים במקרה של גירושין וסיוע בכתיבת צוואה (צוואת יחיד או צוואה הדדית). כל השירותים ניתנים מתוך תחושת אחריות והבנה כי לכל פרט ופרט עשויה להיות משמעות עצומה בחיי הזוג. שירות נוסף הוא ייצוג בפני ערכאות שונות במטרה לממש את מלוא הזכויות האפשריות – למשל מול חברת ביטוח, מול המוסד לביטוח לאומי, מול רשות המיסים ועוד.

משרד עורך דין רן רייכמן

פירמת עורכי הדין רן רייכמן נחשבת למובילה בתחום דיני המשפחה, גירושין, צוואות, ירושות ועיזבון. לעורך דין רן רייכמן ולצוות המשרד ניסיון של למעלה מ-20 שנה בערכאות השונות.

זמינים בשבילך 24/7

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאירו פרטים:

לשיחת ייעוץ ראשוני חייגו:

זמינים בשבילך 24/7

או השאירו פרטים ונשוב בהקדם: